Ziet er leuk uit maar ik denk dat het gaan zuigen.... filmgames zuigen sowieso,... met uitzondering van Riddickquote:Op maandag 23 mei 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
King Kong voor Gamecube
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Fuck wat ziet dat er goed uit. ( wat heeft het met King Kong zelf te maken?
).
De eerste 5 a 10 uur zijn sowieso inkom omgevingenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:39 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
hmm, ik heb dat spel maar een uurtje gespeeld ofzo.. volgens mij ben ik nog niet eens aan vliegen toegekomen.. misschien toch eens doen![]()
Goed werk van Michel Ancelquote:Op maandag 23 mei 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
King Kong voor Gamecube
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
).
Ziet er wel mooi uitquote:Op maandag 23 mei 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
King Kong voor Gamecube
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
).
De NES, SNES en N64zijn natuurlijk wel al veel langer op de markt...quote:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de software verkopen. Daar verdienen ze het meeste geld mee.quote:
Ik verwacht dat de hardware verkopen wel een indicatie zijn voor de software verkoop, en dat deze dus een gelijksoortige daling laat zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de software verkopen. Daar verdienen ze het meeste geld mee.
Gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, net ff een flinke lange enquete gemaakt op nintendo.nl, moeten jullie ook doen!
Inderdaad. Meer goodiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:06 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ha, en de sterrencatalogus afkraken, want daar zitten toch flutdingen bij. Ik wil echte collector's items!![]()
My thoughts exactlyquote:
Ik wil retro consoles en games in de catalogus, en dat forum zuigt, het heeft oude software en er zitten kinderenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GedaanGoeie vragen tussen, heb overal zeer kritisch geantwoord (vind de site namelijk matig) en ik hoop dat ze er een hoop mee gaan doen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Strolie75 het volgende:
Is deze leuk? Net gewonnen op eBay.
[afbeelding]
Heerlijke lange RPGquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:43 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
![]()
ik moet alleen nog tijd vinden om verder te gaan en hem uit te spelen want dat spel duurt zo lang
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk naar de stad eens 2 nieuwe gamecube spellen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |