Is dat een ja?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij schijnt erg goed te zijn. Ik ga wel gamen als hij binnen is, zal nog wel een weekje duren hij moet vanuit de VS worden opgestuurd. Ik las dat de DC-versie redelijk frustrerend was door de grote hoeveelheid random battles, maar dat hebben ze bij de GC-versie gelukkig omlaag geschroefd.
Als je nog even een weekje kunt wachten, dan is het ja!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat een ja?
Prima, ik ben deze week mijn Xbox backlog aan het wegwerken. Heb Second Sight en Sudeki al gedaan. Beide een uur gespeeld en kut bevondenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je nog even een weekje kunt wachten, dan is het ja!Simultaan gamen
Nooit mijn posts gelezen Gijs.... heb hem je al 4x aangeraadquote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Strolie75 het volgende:
Is deze leuk? Net gewonnen op eBay.
[afbeelding]
Jawel Gijs.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Nooit mijn posts gelezen Gijs.... heb hem je al 4x aangeraad
Was eigenlijk een grapjequote:
Is een van mijn favo RPG'squote:Op zondag 22 mei 2005 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel Gijs.Zeker onbewust blijven hangen.
Heb je hem al gespeeld dan?
Komt door dat dorp waar hij woont he, tast zijn geheugen aanquote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Komt door dat dorp waar hij woont he, tast zijn geheugen aan
Gijs....er zitten piraten in het spel! Dan kan het gewoon niet slecht zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Is een van mijn favo RPG'sKiddier dan de meeste RPG's maar vol hartstocht en een erg cool verhaal !! ToS is ook kiddie maar SoA is naar mijn mening velen malen beter..... op bijna elk gebied.
Het hele spel gaat over luchtpiraten... op den duur kan je piraten recruiteren en de wereld verkennen.... erg cool. Zelfs een eiland kiezen en een basis bouwen. Moet je wel genoeg personeel hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....er zitten piraten in het spel! Dan kan het gewoon niet slecht zijn
Zolang er piraten of apen in een spel zitten ben ik gelukkig.
Secret of Monkey Island is dan ook mijn all-time favorite.
Edge had er laatst een lovend stukje over.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Het hele spel gaat over luchtpiraten... op den duur kan je piraten recruiteren en de wereld verkennen.... erg cool. Zelfs een eiland kiezen en een basis bouwen. Moet je wel genoeg personeel hebbenLuchtbattles zijn erg gaaf... cool verhaal en een coole battle engine. Verhaal is wat volwassener dan de graphics doen blijken. Vergis je niet... toppertje
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge had er laatst een lovend stukje over.Heb je hem op de DC of op de GC gegamed?
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Skies namelijk ook gekocht via Ebay om hem nog eens mee te maken. Spel is oud... vergis je niet maar het heeft een sfeer en ziel om op te eten.... erg coolDC versie gegamed.... geweldig... nu de Cube versie nog gamen met heel veel extra's.... nieuwe levels, characters, gameplay tweaks etc. etc.
Gijsjes-topic post.quote:
DIt lijkt mij wel een leuk spelquote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Strolie75 het volgende:
Is deze leuk? Net gewonnen op eBay.
[afbeelding]
Het is nogal verwarrendquote:
for your info, ik heb niks gebodenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:55 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Het is nogal verwarrendIk ga toch maar 's proberen om wat te versturen. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat wil ik graag onder rembours doen.
Ik weet nog niet helemaal hoe dat werkt, dus dat wordt leuk nog
Als je aanbod nog geld zal ik 's kijken voor een topic vanavond/morgen.![]()
Is idd een erg goed spel, zowel op de Gamecube als op de Dreamcastquote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge had er laatst een lovend stukje over.Heb je hem op de DC of op de GC gegamed?
Staan er zat op eBay.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
Is idd een erg goed spel, zowel op de Gamecube als op de Dreamcast. Zeker een aanrader voor iedereen die van Rpg's houdt ! Alleen wel moeilijk te vinden
.
hmm, ik heb dat spel maar een uurtje gespeeld ofzo.. volgens mij ben ik nog niet eens aan vliegen toegekomen.. misschien toch eens doenquote:Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het hele spel gaat over luchtpiraten... op den duur kan je piraten recruiteren en de wereld verkennen.... erg cool. Zelfs een eiland kiezen en een basis bouwen. Moet je wel genoeg personeel hebbenLuchtbattles zijn erg gaaf... cool verhaal en een coole battle engine. Verhaal is wat volwassener dan de graphics doen blijken. Vergis je niet... toppertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |