Volgens mij doet die het niet meer, tenminste niet bij mijquote:Op zondag 15 mei 2005 20:50 schreef Djekko het volgende:
Ik mis nog steeds een plaatje met onze prijzen erop
Klopt idd, staat niet meer op de site van Pascal volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Volgens mij doet die het niet meer, tenminste niet bij mij
Deze zou het moeten wezen dacht ik:
[afbeelding]
Väyrynen is wel een versterking, Barreto ook wel maar bij Yakubu weet ik het nog niet, die heeft het toch niet bij ajax gered?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef cultheld het volgende:
Väyrynen, Yakubu en Barreto als versterkingen?
Yakubu deed het in de CL best goed namens Ajax. Kan geruild worden tegen grootverdieners Sibon en vd Schaaf; Dus het is sowieso een goede deal.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Väyrynen is wel een versterking, Barreto ook wel maar bij Yakubu weet ik het nog niet, die heeft het toch niet bij ajax gered?
Ik vernam via "De Verlenging" (TV Gelderland) dat Yakubu geruild wordt tegen Sibon en vd Schaaf. Vitesse hoeft verder geen euro te hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef DIJK het volgende:
Ja ok als ze daar mee akkoord gaan is het sowieso een goeie deal. Maar ik denk dat ze er nog wel wat geld bij willen hebben en dan mogen ze em houden. Dan liever Sibon en Schaaf ergens anders dumpen.
Dan wil ik hem nog wel hebben, maar ik vrees dat het zelfde verhaal wordt als Schaafquote:Op zondag 15 mei 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Yakubu deed het in de CL best goed namens Ajax. Kan geruild worden tegen grootverdieners Sibon en vd Schaaf; Dus het is sowieso een goede deal.
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters. En die laten hem niet zomaar gaan, want het is 'hun' aankoop.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:15 schreef DIJK het volgende:
Barreto kon ook nog wel eens aan de prijs zijn trouwens. Volgens mij heeft NEC em ook niet goedkoop gehaald.
Externe financiers ja.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters.
WK kwalificatiequote:Op zondag 15 mei 2005 21:00 schreef chelloboy het volgende:
En dit kaartje heb ik ook al binnen.![]()
[[url=http://img249.echo.cx/img249/8466/cimg03296bu.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, maar dat is nog niet officieel.. kun je dan moeilijk afscheid van nemen. Stel dat ie toch blijft terwijl ie al afscheid heeft genomen..quote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef Zapper het volgende:
Hebben alleen Bommel en Vogel afscheid genomen van het publiek vandaag?
Aangezien Van der Schaaf zeker weggaat bijvoorbeeld...
Volgens mij is het per seizoen geregeld.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:23 schreef Djekko het volgende:
Yakubu kan toch pas over een jaar komen, omdat je maar één keer per jaar van club mag wisselen..?
Dat lijkt me niet meer dan logisch, je gaat geen namen noemen zolang er nog geen handtekeningen zijn gezet.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:38 schreef chelloboy het volgende:
Vanavond Guus Hiddink bij Studio Voetbal,maar hij zal wel weer niks zeggen over wie er volgend seizoen bij gaan komen.
Ja precies. Dus dan zou het nog best een dure aankoop worden. Zeg 7 miljoen. Dat is gewoon teveel voor een gokje.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters. En die laten hem niet zomaar gaan, want het is 'hun' aankoop.
Väyrynen kan het echt wel aan.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:17 schreef Zapper het volgende:
PSV moet toppers proberen te halen, geen toekomstige eventuele toppers.
Met de repuatatie die dit seizoen is opgebouwd moet dat lukken
Rustig Cultheld, ik doelde op namen als Barreto enz, Väyrynen vind ik een zeer goede!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:23 schreef cultheld het volgende:
Väyrynen kan het echt wel aan.Hij kan ook heel goed samen spelen met Tainio en Eremenko jr. , dus waarom niet met Cocu en Lucius/Afellay/Yakubu/iemand anders?
Ah ok.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:27 schreef Zapper het volgende:
Suijk, ik heb geen idee, maar Zenden bijvoorbeeld mag best terugkomen
[..]
Rustig Cultheld, ik doelde op namen als Barreto enz, Väyrynen vind ik een zeer goede!
Ik vind eigenlijk wel dat De Jong en Lucius een basisplaats verdienen, maar met de sterke geruchten over Vayrynen is een middenveld met De Jong-Cocu-Vayrynen wel erg aanvallend lijkt me. Laat Yakubu maar zitten waar die zit, hebben dan niet echt een extra middenvelder nodig.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat vinden we van een middenveld bestaande uit Yakubu - Cocu - Väyrynen?
Dat wordt fysiek overlopen en dan krijg je een soort Ajax-middenveld. Afellay en Väyrynen zijn beiden fysiek niet sterk en erg aanvallend ingesteld.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:34 schreef Djekko het volgende:
Ik zie meer heil in Afellay - Cocu - Väyrynen![]()
Liever geen Yakubu.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat vinden we van een middenveld bestaande uit Yakubu - Cocu - Väyrynen?
De bron is een lokaal lelijk nieuws-siteje, die het vermelden niet waard is.quote:Gerald Sibon van PSV naar Heracles Almelo?
Sibon zou volgens betrouwbare bron bij eventuele promotie
deel gaan uitmaken van Heracles Almelo. Hij zou al gesprek-
ken gevoerd hebben met trainer Peter Bosz van Heracles.
Sibon mag vertrekken en zou het liefst bij Heracles Almelo willen
voetballen. Er zijn sponsors bereid gevonden om deze transfer
mogelijk te maken. Bij PSV wordt gezegd dat het om een club in
het oosten gaat. Een naam werd niet genoemd. Heracles wilde geen
commentaar geven.
Ik zie hem liever geruild worden tegen Samaras of Yakubu. Heracles kan slechts een maandsalaris van hem als 'transfersom' ophoesten.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:25 schreef Zapper het volgende:
Dit is wel heel opmerkelijk, maar waarschijnlijk niet waar:
[..]
De bron is een lokaal lelijk nieuws-siteje, die het vermelden niet waard is.
Held Sibon naar m'n 2e clubje, dat zou wat zijn
Ik snap wel dat jij alvast naar je gulp opzoek was, maar er wordt toch over sponsoren gepraat, niet?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
Ik zie hem liever geruild worden tegen Samaras of Yakubu. Heracles kan slechts een maandsalaris van hem als 'transfersom' ophoesten.
Samaras kan ook zonder ruil gekocht worden, die jongen zal niet al te duur zijn en is leuk om erbij te hebbenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:27 schreef Suijk het volgende:
Samaras, serieus?
Het lijkt mij een onzin-bericht. Van dat geld kan Heracles vier eredivisie-waardige spelers kopen en betalen.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij alvast naar je gulp opzoek was, maar er wordt toch over sponsoren gepraat, niet?
Maar dat gaf ik vooraf dan ook al aan. Alhoewel ik het totaal niet erg zou vinden, mocht ie komenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:31 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt mij een onzin-bericht. Van dat geld kan Heracles vier eredivisie-waardige spelers kopen en betalen.
In een tandem met Bruggink.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar dat gaf ik vooraf dan ook al aan. Alhoewel ik het totaal niet erg zou vinden, mocht ie komen
Duur is 'ie vast niet en dat heeft ook een reden. Hij heeft mij nog niet echt overtuigd.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Samaras kan ook zonder ruil gekocht worden, die jongen zal niet al te duur zijn en is leuk om erbij te hebben
Guus gaf zojuist in Studio Voetbal aan dat PSV nog meerdere jaren met VoH door wilquote:Op maandag 16 mei 2005 00:36 schreef Suijk het volgende:
Duur is 'ie vast niet en dat heeft ook een reden. Hij heeft mij nog niet echt overtuigd.
VoH blijft waarschijnlijk toch nog even?
Gaat wel de 20 goals halen dit jaar. Toch netjes, ik vind dat 'ie wat ondergewaardeerd wordt (niet zozeer door jullie, maar door de rest van NL).quote:Op maandag 16 mei 2005 00:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Guus gaf zojuist in Studio Voetbal aan dat PSV nog meerdere jaren met VoH door wil
Ja, en Kezman scoorde ook nog eens nooitquote:Op maandag 16 mei 2005 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Samaras, die speelt nog minder over dan kezman.
Mwa dat vond ik eigenlijk niet. Winnen is altijd oké, maar het was niet een wedstrijd waar je op het puntje van je stoel zatquote:
Dat zekerquote:Op maandag 16 mei 2005 02:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie het zo
winnen van Feyenoord met 4-2 is altijd mooi
7-0?quote:
Ik denk dat hij de 7-2 bedoelt, wat een heerlijke wedstrijd was, maar ook de 6-0 een paar seizoenen eerder was leukquote:
Het is ook geen technisch hoogstaande voetballer. Verder speelt hij vooral veel in dienst van het elftal waardoor hij ook minder opvalt.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gaat wel de 20 goals halen dit jaar. Toch netjes, ik vind dat 'ie wat ondergewaardeerd wordt (niet zozeer door jullie, maar door de rest van NL).
Ik vond het anders een van de slechtste wedstrijden van het seizoen. PSV stond gewoon te slapen, vooral bij het uitverdedigen. Het is dat Feyenoord zo kut is, anders hadden we nog wel tegen een nederlaag aan kunnen lopen.quote:
Second That!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:32 schreef LuNaTiC het volgende:
ben erg benieuwd wie PSV nog meer kan aantrekken... ik word een beetje moe van al die geruchten, hopelijk komt er snel wat concreets
ter aanvulling hij koste rond de 3 miljoen (als k me niet vergis) en werd gehaald door meneer Boekhoorn (bekend van Ouwehands dierenpark en Telfort). De suikeroom van NEC.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
¤ 5 miljoen, kon worden gehaald door rijke supporters. En die laten hem niet zomaar gaan, want het is 'hun' aankoop.
nou dat werd tijd.quote:16/5/2005 - PSV praat binnenkort met Vennegoor
(Gepost door JV)
Guus Hiddink heeft in Studio Voetbal aangegeven dat er komende week gesprekken plaats vinden tussen Jan Vennegoor of Hesselink en PSV om te praten over een contractverlenging. Vennegoor is dit seizoen als aanspeelpunt van onschatbare waarde voor PSV. De wedstrijden die PSV dit seizoen verloor, stond Vennegoor niet in de basis. De 26-jarige aanvaller scoorde in de competitie al 19 keer zonder dat hij de vaste penaltynemer is. Ook in Europees verband scoorde hij weer belangrijke doelpunten. Het contract van Jan Vennegoor of Hesselink loopt tot medio 2006.
Precies, hij heeft dat ,zeker gezien dit seizoen, dubbel en dwars verdiend.quote:
Hij bedoelde waarschijnlijk Aruna Dindane van Anderlecht.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:24 schreef Djekko het volgende:
Wat zei Sjek van Gelder gister eigenlijk over Ar(o)una? Hij zei dat de scouts van PSV bij Anderlecht waren kijken, maar hij had het daarna over de Arouna van Roda?
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:31 schreef Djekko het volgende:
Absoluut niet halen dan. Meneer vindt zichzelf toch te goed en is een sfeerverzieker..
Guus kan hem wel aan.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:31 schreef Djekko het volgende:
Absoluut niet halen dan. Meneer vindt zichzelf toch te goed en is een sfeerverzieker..
Ik zit niet op Leandro 2 te wachten.quote:
Mwah, zie ik hem niet voor aan.. blifjt natuurlijk altijd een gok, maar ik denk dat je het sowieso moet vermijden. En als ie wél goed overweg kan met zijn teamgenoten, is het na een jaar al 'Ik wil per sé naar Italië/Spanje'quote:Op maandag 16 mei 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Maar misschien kan ie in Eindhoven wel met de teammaats overweg, weet jij veel...
Dat kan je nooit van te voren vaststellen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:25 schreef Djekko het volgende:
Liever iemand die ... zich thuisvoelt bij zijn club.
Net als Kezman in zijn debuutjaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:31 schreef Djekko het volgende:
[..]
Mwah, zie ik hem niet voor aan.. blifjt natuurlijk altijd een gok, maar ik denk dat je het sowieso moet vermijden. En als ie wél goed overweg kan met zijn teamgenoten, is het na een jaar al 'Ik wil per sé naar Italië/Spanje'
Juistquote:
Tja... what else is new?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat was Feyenoord slecht zeg...
quote:Villarreal denkt ook aan Bouma
Volgens het Spaanse Levante zou Villarreal naast Johann Vogel ook zijn ogen hebben laten vallen op Wilfred Bouma. De centrale verdediger zou volgens de Spanjaarden de oplossing zijn om de ploeg verdedigend te versterken. Johann Vogel is de eerste kandidaat voor de positie van verdedigende middenvelder.
Ach als we er een goede man voor terug krijgen.. .zou ik het niet erg vinden...quote:
Daar kun je dan weer Landzaat en Vlaar voor halenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma kunnen ze hebben voor 10 miljoen.
Voor 3 miljoen ook lijkt me.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma kunnen ze hebben voor 10 miljoen.
En Mathijsen als ie weer fit is...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar kun je dan weer Landzaat en Vlaar voor halen![]()
Tuurlijk niet: een Nederlandse international met een contract tot (dach ik) 2008 spelend bij een halve finalist van de CL gaat niet weg voor zo'n bedrag.quote:
3 miljoen is voor een verdediger, een speler die regelmatig verantwoordelijk is voor slordigheidjes in de defensie, geen leiderstype is, niet al te snel is en vervangbaar bij die halve finalist, best een mooi bedrag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk niet: een Nederlandse international met een contract tot (dach ik) 2008 spelend bij een halve finalist van de CL gaat niet weg voor zo'n bedrag.
Wat moet Heitinga kosten dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
3 miljoen is voor een verdediger, een speler die regelmatig verantwoordelijk is voor slordigheidjes in de defensie, geen leiderstype is, niet al te snel is en vervangbaar bij die halve finalist, best een mooi bedrag.
Zijn contract loopt idd. tot 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |