quote:Op zondag 15 mei 2005 20:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
veel over gehoord, mooi ding.
is er verder nog iets aan de controller veranderd? ik heb een afbeelding gezien maar ik zag alleen dat de start en back button van plek veranderd waren.
Gewoon een Xbox S als je het mij vraagt hoor !quote:Op zondag 15 mei 2005 20:20 schreef Dementor het volgende:
Hij heeft nu meer de vorm van een ps controller...
ik kan zo zien dat de white en black button weg zijn (waren ook best nutteloze buttons, hoogstends voor flashlight oid)quote:Op zondag 15 mei 2005 20:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat buttons weg,... en een multimedia butten erbij
Die ronde klit is een trackballetje geloof ik. Daarmee kom je in je multimedia menu voor games, trailer, previews, downloads en weet ik veel wat nog allemaalquote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kan zo zien dat de white en black button weg zijn (waren ook best nutteloze buttons, hoogstends voor flashlight oid)
wat zijn die 1,2,3,4 buttons?
wat is er met de left en right trigger gebeurt?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:28 schreef Fliepke het volgende:
volgens mij zijn wit en zwart nu gewoon shoulderbuttons.
You won't get them, because they simply don't matterquote:Op zondag 15 mei 2005 20:36 schreef KopieerMachine het volgende:
heeeft iemand de specifiacties voor mij ?![]()
bij voorbaat dank
dat is natuurlijk het punt, de gameplay. maar daar kunne we nog geen woord over zeggen.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:20 schreef Internationalist het volgende:
En daarbij komt dat je niet eens weet of dat ook écht ingame is.
Realtime?quote:Op zondag 15 mei 2005 21:20 schreef Internationalist het volgende:
En daarbij komt dat je niet eens weet of dat ook écht ingame is.
photosoep!quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Die gele auto zweeft.
F-Zero killer.
Ja laten we het weer over die geweldige Launch Party hebbenquote:Op zondag 15 mei 2005 22:04 schreef H.Flick het volgende:
Kunnen we het snel weer over marketing enzo gaan hebben? Daarom kom ik in deze topics.
The Killers.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja laten we het weer over die geweldige Launch Party hebben
Welke band vonden jullie beter Snow Patrol of The Killers?
Stumpers, de ps3 zal echt alle wind uit Halo 3 zeilen halenquote:"Note to the hard-core faithful: the next version of Halo will not, repeat not, be ready in time for the launch of Xbox 360. It will be part of the all-important second wave next spring. 'It's perfect,' Gates says, radiant with bloodlust. 'The day Sony launches [the new PlayStation], and they walk right into Halo 3.'"
Hangt af welke launchgames de PS3 heeft. De PS2 had destijds geen bijzonder sterke launch lineup.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef mikando18 het volgende:
Halo 3 wordt samen met de Ps3 gelanceerd
[..]
Stumpers, de ps3 zal echt alle wind uit Halo 3 zeilen halen![]()
http://www.gamespot.com/news/2005/05/15/news_6124592.html
Lijkt me niet dat ze met zulke stevige concurrentie weer aankomen met poepspellen als fantasia, ook geen gta maar een aardige line-up hebben ze vast wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hangt af welke launchgames de PS3 heeft. De PS2 had destijds geen bijzonder sterke launch lineup.
Hij is niet geport.... geschreven voor Xboxquote:Op zondag 15 mei 2005 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Raar trouwens dat de port van Half-Life 2 niet op de XBox 360 verschijnt. Lijkt me een stuk makkelijker porten dan de Xbox.
Maar dan nog. Half-Life 2 als launch title? Met CS source via XBox Live. Dan haal ik hem wel.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef Chocobo het volgende:
Hij is niet geport.... geschreven voor Xbox
Oh dat zou mij absoluut niet over de streep trekken, ik zou me denk ik enorm storen aan de controls danquote:Op zondag 15 mei 2005 23:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar dan nog. Half-Life 2 als launch title? Met CS source via XBox Live. Dan haal ik hem wel.
Ik wist niet dat Microsoft zo dom was. Wie is hun strategist? Ontsla hem!quote:Op zondag 15 mei 2005 22:15 schreef mikando18 het volgende:
Halo 3 wordt samen met de Ps3 gelanceerd
[..]
Stumpers, de ps3 zal echt alle wind uit Halo 3 zeilen halen![]()
http://www.gamespot.com/news/2005/05/15/news_6124592.html
IK ben verkocht. Zit nu al te twijfelen of ik het bij de release meteen de 360 gaat halen.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:56 schreef Roi het volgende:
Gears of War
[afbeelding]
[B]Call of Duty 2
[afbeelding]
Ghost Recon 3
[afbeelding]
Kameo
[afbeelding]
Project Gotham Racing 3
[afbeelding]
Quake 4
[afbeelding]
The Godfather
[afbeelding]
Tiger Woods PGA Tour 2006
[afbeelding]
Xbox Live Interface
[afbeelding]
Xbox 360 Console
[afbeelding]
quote:And the dramatic weepies? "We're not gonna get so everybody in the family loves this thing just with sports and shooters and racers," Gates admits. "We're gonna have to fund, both internally and externally, some high-risk genres and see if those can stick. We can't just stay with the tried and true."
Tis een 32 bit machine in principe, kwa kleurweergave althans, intern rekent het met 64Bits voor het rekengedeelte en 96bits voor floatingpoint accuresse...quote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Waar staat die 360 voor? Is dit een 256-bit machine?
Screens er erg slic uitMaar of dat echt op je tv komt valt nog te bezien. Iedereen weet inmiddels wel dat die flink opgepoetst worden.
Overigens ben ik er voor de het 32-bit tijdperk moet terug komen
Ghost Recon 3 ziet er ziek uit, Gears of War is ook bruut kwa mogelijkheden, maar kheb er te weinig over gelezen/gezien om er een echte uitspraak over te doen, verder oogt het allemaal bijzonder strak, en reken maar winst als je een HD-TV compatible bak hebt staan. (kleine kans, maar alle nieuwe LCD/plasmaschermen kunnen het zo'n beetje aan...)quote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind alleen Ghost Recon 3 indrukwekkend![]()
![]()
De woorden die bij me opkomen :
"Do you want to travel the same road you have always driven but just a little bit faster, or down a new road, to places you have never seen before"
Dat jij dat kan zien aan de hand van dat korte filmpje !quote:Op maandag 16 mei 2005 01:59 schreef Steeven het volgende:
Kameo ziet er heel goed uit, alleen zodra je de game in beweging ziet klopt er geen reet qua interactie e.d.
bron: Xboxworld.nlquote:Eerste info Tony Hawk's American Wasteland voor Xbox 360
De Tony Hawk serie is al jaren een vaste prik op Activisions releaselijsten. Inmiddels zijn er al zeven delen verschenen en is deel acht alweer in de maak. Dit keer niet Tony Hawk: Underground 3 maar wederom een nieuwe titel. Dit keer kiest Activision voor Tony Hawk’s American Wasteland. Het enige aangekondigde platform tot nu toe is de Xbox 360.
In Tony Hawk’s American Wasteland maakt Activision voor het eerst ruim baan voor een ander vervoersmiddel dan het skateboard. Dit keer kunnen de spelers ook op de BMX de stad verkennen. De stad zal dit keer bestaan uit een gigantisch levend Los Angeles waar de speler zonder enkele vorm van laadtijden doorheen kan scheuren. Tijdens zijn reis door Los Angeles krijgt de speler net als in de vorige Tony Hawk delen missies en doelen om uit te voeren. Uiteraard zal ook het doen van extreme stunts weer vaste prik zijn.
American Wasteland wordt tevens de allereerste Tony Hawk titel die via Xbox Live gespeeld kan worden. Hoe weten we nog niet maar we hopen uiteraard op een grootste multiplayer optie waarmee we met z’n alle in de grote stad kunnen rondskaten en BMX’en. Uiteraard zullen ook alle standaard opties die we tegenwoordig in Tony Hawk titels vinden aanwezig zijn. Zo is het in ieder geval mogelijk om je eigen personage en skateboards te ontwerpen en wellicht nieuwe aan te schaffen in de Xbox Live Marketplace.
Tony Hawk’s American Wasteland moet nog dit jaar uitkomen op de Xbox 360. Wellicht komt het spel ook op andere consoles van de volgende generatie uit, maar dit is nog niet bekend gemaakt. We houden je uiteraard op de hoogte en hopen dat Activision een goede Tony Hawk titel aflevert op onze Xbox 360.
Ik had het na deel 3 wel gezien.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Echt een reeks waar ik nooit genoeg van kan krijgen.
Ik herrinner een soortgelijke reactie met de 1e Xboxquote:
Winnen, winnen, dat vind ik zo'n kutuitdrukking...quote:Op maandag 16 mei 2005 09:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
we zullen wel zien wie er wint
quote:Op maandag 16 mei 2005 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Winnen, winnen, dat vind ik zo'n kutuitdrukking...
Precies. Ik denk niet dat wel als consumenten blij worden als een partij "wint".quote:Op maandag 16 mei 2005 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Winnen, winnen, dat vind ik zo'n kutuitdrukking...
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
"Do you want to travel the same road you have always driven but just a little bit faster, or down a new road, to places you have never seen before"
En dan.. heb je Zelda gedaan, hopen dat ie cool is voor je, want goeie gfx kennen we nu wel, maar gameplay daarintegenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]![]()
Overigens zal Nintendo waarschijnlijk met z'n Zelda proberen wat aandacht van de Xbox 360 af te houden. Zelda ziet er ook gewoon goed uit, dus zij hopen natuurlijk dat mensen voor de goedkopere Zelda+cube gaan dan voor de (iig relatief) dure XBox+game. Ouders zien het verschil toch niet
De ene na de andere topperquote:Op maandag 16 mei 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan.. heb je Zelda gedaan, hopen dat ie cool is voor je, want goeie gfx kennen we nu wel, maar gameplay daarintegen
Maar dan is dat klaar.. ben je ook klaar met je cube... waarbij de 360 de ene topper na de ander uit zn mouw schudt.
Ja,... Zelda is de laatste game voor de Cube voor mij.... Dan is het klaar.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan.. heb je Zelda gedaan, hopen dat ie cool is voor je, want goeie gfx kennen we nu wel, maar gameplay daarintegen
Maar dan is dat klaar.. ben je ook klaar met je cube... waarbij de 360 de ene topper na de ander uit zn mouw schudt.
Inderdaad. Heel misschien Killer7. Maar daarvan wacht ik de reviews af.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... Zelda is de laatste game voor de Cube voor mij.... Dan is het klaar.
Moet ik mn stukje over Expectations Management weer herhalen?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Microsoft zo dom was. Wie is hun strategist? Ontsla hem!
Zulke plannen ga je nu toch niet aan de pers vrijgeven? Nu gaat Sony ook iets doen om aandacht van Halo 3 te verbleken. En met "iets"bedoel ik niet alleen launch van Ps3. Maar GTA 4 als Ps3 launchtitel bijvoorbeeld...
Microsoft![]()
Als dit ingame is met een stabiele framerate is die xbox 360 op de dag van de release van mijquote:
Betere graphics zijn hét ding van iedere nieuwe console, en die gameplay van zelda is al jaren hetzelfde daar schroeven ze ook niet aan, je kan nog steeds niet zelf jumpen en het werkt nogsteeds als OoT, die nieuwe zelda word ook mijn laatste cube titel, maar of ik em op de release haal weet ik nog niet, ga naast reviews kijken ook forums af om de userreviews te lezen, en dan niet bij een cubezone of wat dan ook natuurlijk want dat is 1 groot fanboy zooitje.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:20 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De ene na de andere topper
'goeie gfx kennen we nu wel', waarom dan die Xbox 360 kopen? De graphics zijn toch hét ding van de nieuwe Xbox 360? De gameplay van Zelda zit wel goed, maar zo denkt menig mainstream gamer niet
Dat is ingame, en na optimalisatie moet ie zeker strak gaan draaien.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dit ingame is met een stabiele framerate is die xbox 360 op de dag van de release van mij![]()
het is alleen maar om te zorgen dat Sony er even over moet nadenkenquote:Op zondag 15 mei 2005 23:59 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Microsoft zo dom was. Wie is hun strategist? Ontsla hem!
Zulke plannen ga je nu toch niet aan de pers vrijgeven? Nu gaat Sony ook iets doen om aandacht van Halo 3 te verbleken. En met "iets"bedoel ik niet alleen launch van Ps3. Maar GTA 4 als Ps3 launchtitel bijvoorbeeld...
Microsoft![]()
Da's niet mis dan... Maar eerst maar eens afwachten. Ik herinner me nog dat er voor de Playstation 2 ook belachelijk mooie screenshots waren voor de launch, alleen bleek het in het echie vies tegen te vallen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat is ingame, en na optimalisatie moet ie zeker strak gaan draaien.
Behalve als ze natuurlijk Halo 2 in half hebben gehakt en nu gewoon de 2e helft van het spel voor de Xbox 360 optimaliseren.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:25 schreef twi het volgende:
En daarbij is Bungie nooit op tijd met iets, dus nu zeggen dat Halo 3 bij de launch van de PS3 (die niet eens bekend is) uit komt is een natuurkundige onmogelijkheid.
Deze moet ook op de PC komen, zelfde kwaliteit, verdiep maar eens in Unreal Engine 3.0 op googlequote:Op maandag 16 mei 2005 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's niet mis dan... Maar eerst maar eens afwachten. Ik herinner me nog dat er voor de Playstation 2 ook belachelijk mooie screenshots waren voor de launch, alleen bleek het in het echie vies tegen te vallen...
En wat als de gameplay nou even hard zuigt als een Mario-spel?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dit ingame is met een stabiele framerate is die xbox 360 op de dag van de release van mij![]()
Ik ben bang van wel.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Behalve als ze natuurlijk Halo 2 in half hebben gehakt en nu gewoon de 2e helft van het spel voor de Xbox 360 optimaliseren.
Nogmaals, ze zijn niet weg maar verplaatst.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kan zo zien dat de white en black button weg zijn (waren ook best nutteloze buttons, hoogstends voor flashlight oid)
wat zijn die 1,2,3,4 buttons?
Holy Jezus on a moped.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ideaal voor PES, want de besturing met die black/white knoppen liet te wensen overquote:Op maandag 16 mei 2005 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nogmaals, ze zijn niet weg maar verplaatst.
ipv 2 triggers boven heb je nu 2 triggers en 2 buttons. Er zitten dus nog steeds net zoveel knoppen op..
Ik ben er inmiddels wel aan gewend, eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ideaal voor PES, want de besturing met die black/white knoppen liet te wensen over
Waarom zouden ze? HALO scoort ongelooflijk, lijkt me logisch dat ze daar mee verder gaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:27 schreef PandorasBox het volgende:
Gaat Bungie ooit eens andere spellen dan Halo maken?
Wat die griekse-piemel zegtquote:Op maandag 16 mei 2005 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Holy Jezus on a moped.
Wat schandalig vet. De U3 engine gaat zo zwaar heersen..
Bij de Playstation controller kan je ook met je middelvinger de L2/R2 knop bedienen en met je wijsvinger de L1/R1. Microsoft zal de ergonomie van de Xbox 360 controller heus wel zo gemaakt hebben dat het goed werkt.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:29 schreef piet_pelle het volgende:
Nu wordt het wel lastiger om te schieten of gas te geven (en dus een trigger te gebruiken) en tegelijkertijd de zwarte of witte knop in te drukken.
Want de triggers gebruik je toch het meest, beetje een rare zet om de witte en zwarte knop dan a-la Sony naar boven te verplaatsen.
Ik weet dat Micrsoft's succes afhankelijk van een Halo game is, maar iets anders proberen kan toch geen kwaad....?quote:Op maandag 16 mei 2005 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? HALO scoort ongelooflijk, lijkt me logisch dat ze daar mee verder gaan..
Daar had ik niet aan gedacht. Ik druk de analoge triggers alleen liever met mijn wijsvinger vanwege de precisie.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bij de Playstation controller kan je ook met je middelvinger de L2/R2 knop bedienen en met je wijsvinger de L1/R1. Microsoft zal de ergonomie van de Xbox 360 controller heus wel zo gemaakt hebben dat het goed werkt.
Zoals je geliefde Sony of niet? Wat doen zij dan zo anders? Zij leunen toch ook alleen op bekende franchises die goed bij de massa liggen.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik weet dat Micrsoft's succes afhankelijk van een Halo game is, maar iets anders proberen kan toch geen kwaad....?
Afhankelijk lijkt me een beetje overdreven. Er zijn inmiddels wel wat meer succesvolle games.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:34 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik weet dat Micrsoft's succes afhankelijk van een Halo game is, maar iets anders proberen kan toch geen kwaad....?
't Lijkt inderdaad op een langspeelplaat die blijft hangen.Net zoals jij in dit topic...quote:Op maandag 16 mei 2005 15:27 schreef PandorasBox het volgende:
Gaat Bungie ooit eens andere spellen dan Halo maken?
Mijn geliefde Sony? Waar heb je dat nou alweer vandaan? En ze leunen inderdaad op bekende franchisesquote:Zoals je geliefde Sony of niet? Wat doen zij dan zo anders? Zij leunen toch ook alleen op bekende franchises die goed bij de massa liggen.
Dat zou inderdaad dom zijn. Maar toch wil ik dat ze liever iets anders proberen. Bungie gaat er niet echt op vooruit om alleen Halo aan de markt te brengen.quote:Enfin, iets anders maken zou ronduit dom zijn. Marketiongtechnisch gezien al helemaal.
H....quote:'t Lijkt inderdaad op een langspeelplaat die blijft hangen.Net zoals jij in dit topic...
Hoi, bungie bestaat al een poosje langer en heeft wel meer games uitgebracht dan alleen halo.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:50 schreef PandorasBox het volgende:
Dat zou inderdaad dom zijn. Maar toch wil ik dat ze liever iets anders proberen. Bungie gaat er niet echt op vooruit om alleen Halo aan de markt te brengen.
De doelgroep vindt dat niet, en die is wel wat belangrijker dan de mening van een gefrustreerde fanboyquote:Op maandag 16 mei 2005 15:50 schreef PandorasBox het volgende:
Dat zou inderdaad dom zijn. Maar toch wil ik dat ze liever iets anders proberen. Bungie gaat er niet echt op vooruit om alleen Halo aan de markt te brengen.
Ik moest er wel om lachen, eigenlijk.quote:H....
Bijna gelachen.
Inderdaad, the masses are asses.quote:De doelgroep vindt dat niet, en die is wel wat belangrijker..blablabla
En je slaat de spijker op zijn kop, einde verhaal pandora's box.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De doelgroep vindt dat niet, en die is wel wat belangrijker dan de mening van een gefrustreerde fanboy.
Ik bedoel maar.quote:
Komt zij weer....quote:Op maandag 16 mei 2005 15:56 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
En je slaat de spijker op zijn kop, einde verhaal pandora's box.
Nee, jouw compulsieve en ongefundeerde afkraakposts zijn constructief..quote:Op maandag 16 mei 2005 16:00 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Komt zij weer....
Heb ik stront geroepen? Na elke reactie van mij moet je weer reageren.
Sheesh.![]()
Lees je posts in dit topic nou eens goed na, en concludeer dan waarom dat nou zo zou kunnen zijn...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:02 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb genoeg bijgedragen... Maar na elke mening van mij werd ik door Xboxt aangevallen.
Die gebruik ik al.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Fliepke het volgende:
tip voor de komende dagen:
http://fokblock.blogspot.com/
Jawel hoor. Kijk maar als dat paard door die Orcs heen rent, de Orcs worden niet eens geraakt maar vliegen wel weg. Als dat next-gen is ben ik zwaar teleurgesteld.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat jij dat kan zien aan de hand van dat korte filmpje !
Dit soort posts, dat is al genoeg.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef PandorasBox het volgende:
En nog steeds zie ik niet wat ik verkeerds heb gedaan....
Lange tenen hier.![]()
Ja, en Halo 3quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Komen eigenlijk wel belachelijk veel Shoot 'em ups uit op de Xbox 360.
Kijk het meest uit naar Quake 4.
Mmmkkkaaayyyy....quote:
Zo dat is handig,quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Fliepke het volgende:
tip voor de komende dagen:
http://fokblock.blogspot.com/
verwachting is ronde 350 dollarquote:Op maandag 16 mei 2005 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog maar een keer dan.
Is er al iets bekend over de prijs van de X-Box 360?
kan er ook niks aan doen dat ik Super mario sunshine vond zuigen, Mario 64 was wel goedquote:Op maandag 16 mei 2005 13:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En wat als de gameplay nou even hard zuigt als een Mario-spel?
<HomerJ> Rayman ik ben pas vriendjes met jou als je RE 4 kooptquote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zo dat is handig,
RaymanNL meteen geblockt, nooit meer ergeren aan hem
quote:t'll be ready when Sony says it's ready
This week's issue of Time leads with an interview with Bill Gates, discussing his company's plans for the Xbox 360. In it, he proclaims that next spring - when he assumes Sony will be launching its new console - the PS3 will 'walk right into' the release of Halo 3.
It's an interesting statement for a number of reasons - not least revealing MS's expectations of Sony's timetable and a possible ETA for Halo 3. There's no doubt Halo has been good to it before - the first game sustaining the Xbox's launch and and the second delivering the 'biggest day in entertainment history' (generating $125 million in its first day in the US and Canada, more than any film has ever taken) - and from that perspective at least it seems a pragmatic decision to synchronise its launch with that of the 360's biggest rival. But having made it public, it leaves Microsoft with some tricky decisions.
If Sony is ready earlier than expected, will it rush Halo 3 to market? Halo 2 was given the time it needed and was no doubt the better for it. And if Sony has delays, will Microsoft hold back a finished Halo 3 simply to sustain its usefulness as a spoiler? What if Sony staggers its global PS3 release timetable as drastically as it has for PSP? Will Microsoft follow suit, flying in the face of the new pattern of globally synchronised releases which it hopes to establish with the 360? What can we expect from a Halo released after half the time of the previous sequel, to the next-generation standards, from a team who've indicated they're were more interested in pursuing 'something different'?
Perhaps most significantly, it's a statement which shows Microsoft talking about its most valuable IP like a commodity which can be wheeled out whenever they need headlines, rather than a creative project which needs to be husbanded to get the best results. All games have deadlines, and most deadlines are set according to hardheaded commercial considerations. But allowing the timetable for your most respected title to be set by your competitor is not a policy likely to inspire confidence in the series' loyal fans.
hmm leuk verhaal. Maar gaat microsoft er niet gewoon vanuit dat Halo3 klaar is in het voorjaar. Sony heeft gezegd dat de PS3 ook rond die tijd uit zal komen, en Bill Gates zegt dat als ze dat doen dat ze dan met Halo3 te maken krijgen. Als de PS3 later uitkomt is dat alleen maar goed voor Microsoft en zullen ze Halo 3 nog steeds in het voorjaar uitbrengen (nog meer Xboxen verkopen). Ik denk dat de uitspraak een beetje uit zijn verband word gerukt. Maar we zullen zienquote:
Sony doet precies hetzelfde richting MSquote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef Dementor het volgende:
Beetje raar van billie om zo om zich heen te slaan richting Sony.
Net alsof hij geen 100% vertrouwen heeft in zijn eigen product en dus met een grote titel zich staande moet houden.
Xbox 1.5quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet direct wat van gemerkt
Sony zit geruchten de wereld in te helpen dat de PS3 ook dit jaar nog uitkomt ieder geval die optie zouden ze hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet direct wat van gemerkt
Meeste screens voor pc spellen zul je ook nooit op je eigen pc zien, maar het wordt door een pal-tv niet opeens veel en veel lelijker ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 18:14 schreef Kremers het volgende:
Leuk al die beelden, maar er wordt 1 ding vergeten:
Die next-gen consoles leunen zeer op HD-TV, iets wat in de VS al jaaaaren wordt gebruikt, maar wat in Europa nog steeds niet breed ingevoerd is. De screens die je hier en daar ziet kan je echt niet uit je PAL tv persen....
Klote kabelexploitanten... als ze nou eens HD-TV signalen zouden gaan ondersteunen komen de fab. vanzelf met HD-TV's.
Ga naar de winkel en koop je er een, tis niet alsof je ze inmiddels nog steeds niet kunt kopenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:14 schreef Kremers het volgende:
Klote kabelexploitanten... als ze nou eens HD-TV signalen zouden gaan ondersteunen komen de fab. vanzelf met HD-TV's.
Het is veel scherper en heeft een hogere resolutie.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Wat is HDTV eigenlijk precies? Ik weet wel dat het veel scherper is en mooiere resolutie en dat het in Amerika veel voorkomt, maar meer niet.
Zie http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=37quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Wat is HDTV eigenlijk precies? Ik weet wel dat het veel scherper is en mooiere resolutie en dat het in Amerika veel voorkomt, maar meer niet.
En de resoluties zijn:quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
En het komt in Amerika veel voorquote:Op maandag 16 mei 2005 18:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is veel scherper en heeft een hogere resolutie.
Gezien de huidige verdeling van de markt moet M'soft wel agressief om hun heen slaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef Dementor het volgende:
Beetje raar van billie om zo om zich heen te slaan richting Sony.
Net alsof hij geen 100% vertrouwen heeft in zijn eigen product en dus met een grote titel zich staande moet houden.
En hoe hoger de concurrentie strijd tussen deze 2 wordt des te slechter het voor Nintendo is hoor, die zal er alleen maar nadeel van hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Steeven het volgende:
Het zou té grappig zijn als Bill alles doet om Sony te stoppen en Nintendo er met alle marktaandelen vandoor gaat.
Dan zou Nintendo zich opeens richten op een veel ouder doelgroep.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het idee dat de nieuwe nintendo een grotere concurrent zal zijn voor Sony dan Bills nieuwe speeltje
Nou laten we daar eerst de E3 maar even voor afwachten.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het idee dat de nieuwe nintendo een grotere concurrent zal zijn voor Sony dan Bills nieuwe speeltje
Maar toch, PAL heeft een reso van ong. 800*600, er zijn al HD-TV's met een reso van 1920*1180, is toch een stukje hogerquote:Op maandag 16 mei 2005 18:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Meeste screens voor pc spellen zul je ook nooit op je eigen pc zien, maar het wordt door een pal-tv niet opeens veel en veel lelijker ofzo
quote:Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Hier op Fok! verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dit moet
Kijk, dit ziet nou mooi uitquote:Op maandag 16 mei 2005 21:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe RPG van Larian Studios:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar gaan al geruchten over van voor de Cube.quote:
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 16 mei 2005 21:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe RPG van Larian Studios:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat meer RPG's op de XBOX is per definitie geen slechte zet... met KOTOR, Jade Empire (en in mindere mate) Fable heb je het voor de XBOX wel aardig gehad.quote:
Als de 360 alleen KOTOR en JE houdt hebben we wat mij betreft de beste RPGs al binnen. Al zijn de Japanse RPGs natuurlijk ook geweldig, maar die zullen wel weer vooral op de PS3 komen.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat meer RPG's op de XBOX is per definitie geen slechte zet... met KOTOR, Jade Empire (en in mindere mate) Fable heb je het voor de XBOX wel aardig gehad.
Ik zie persoonlijk graag ook een Baldur's Gate 3 (nog een gerucht) of een Neverwinter Nights 2 op de 360 komen. Zojuist Jade Empire uitgespeeld in 15(!) uur tijd met alle sidequests e.d. en ik wil graag een RPG waar ik m'n tanden in kan zetten. Baldur's Gate 2 met z'n 100 - 150 uur voor de main quest alleen al zou een welkome afwisseling zijn...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als de 360 alleen KOTOR en JE houdt hebben we wat mij betreft de beste RPGs al binnen. Al zijn de Japanse RPGs natuurlijk ook geweldig, maar die zullen wel weer vooral op de PS3 komen.
Confidence? Hype!quote:
Ja sorry, nieuwe auto he; dus een nieuwe nick, want het is niet echt een xerxes zegmaar. Die nieuwe danquote:
Zie [Centraal] E3 2005quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Vitalogy het volgende:
Hoe laat (Nederlandse tijd) is morgen de presentatie van Microsoft?
Is Nintendo nu ook morgen?
He gadver, gaan we de GoT kant in?quote:
Dat duurt nog wel even hoor, maar verwacht ongeveer 2x de strakheid van Gears of War met betere belichting. (en dat is bij gears of war al absurd)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:27 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Het grappige is altijd dat je pas ziet welke power een console echt in huis heeft aan zijn laatste dagen van zijn bestaan. Hoe zouden spellen eruit zien als de Xbox360 tegen het eind aanloopt? Ik denk dat het neigt met fotorealisme.
Was dat al gepost?quote:Square Enix on Board with Microsoft?
Exciting possibilities for RPG fans.
by David Clayman and Douglass C. Perry
May 13, 2005 - Information recently surfaced on Microsoft's site pointing toward a potential alliance between Microsoft and Square Enix. An image on photobucket.com revealed a page from the E3 press site displaying a short biography of Corporate Vice President Peter Moore. The text of the article listed his accomplishments including recent deals made with Japanese developers to work on titles for Xbox 360. The most interesting tidbit of information comes from the middle of the page where it talks about a recent deal with Square Enix.
The full quote from the image reads: "Moore is responsible for establishing industry-shaking alliances including alliances with industry giant Square Enix and legendary developer Hironobu Sakaguchi (Mistwalker), Yoshiko Okamoto (Game Republic), and Tetsuya Mizuguchi (Q Entertainment), and bringing publishing powerhouse Electronic Arts Inc. onto the Xbox Live global video games online service."
What's this? An alliance between Square Enix and Microsoft? For years, cynics and critics have said, and rightly so, that in order to win Japanese gamers hearts, you must give them good Japanese games. With Sakaguchi, Okamoto, and Mizuguchi on board, many of those critics quieted down, as their concerns were met. Looking at Blue Dragon and Ninety-Nine Nights will do that to a man. But what about the biggest RPG maker in Japan, Square Enix? Shouldn't Microsoft go after them too? The bio on Microsoft's site, the text of which was quickly pulled from view within hours of being revealed, suggests Moore has finally secured a deal with the leading Japanese RPG maker in Japan, and that at this E3, even more will be revealed.
We contacted Square Enix about this information and their official response was "No comment." Microsoft also returned out inquiry with a "We do not comment on speculation and rumor."
If Microsoft has in fact added the company to its already impressive list of Japanese RPG developers, the future of 360 will be interesting indeed. Although as of now, the entire thing could be a not-so-elaborate hoax. Rest assured, we'll have more at E3.
Peter Moore had toch zelf aangegeven dat Square-Enix geen interesse getoond had?quote:Although as of now, the entire thing could be a not-so-elaborate hoax.
Gepostquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/613/613541p1.html
En daarmee staat het ding technisch gezien niet zo heel ver van de Xboxquote:PlayStation 3 Unveiled
Andrew 'Talon' Wilson :: 07:26 PM @ May 16th, 2005 :: PS2: General :: Print This Article :::: Send This Article To A Friend ::
In a story run by Reuters, it was reported that during the Sony conference, it was revealed that the next PlayStation will be called PlayStation 3, and it will be launched during 2006. Making use of the custom Cell chip, the system reportedly will include twice the processing power as the Xbox 360, including backwards compatibility with the PlayStation 2. The system, which supports the next-generation DVD format, Blu-Ray, will include built-in Ethernet port for net access, and two types of wireless networking, and a removable small hard drive.
"PS3 truly is the system to be placed in the center of living rooms in homes around the world," Ken Kutaragi, the head of Sony's game unit, said at a press event.
An article on GameSpot sheds a bit more technical light on the system. According to the article, the PS3 discs will hold six times the data as current generation DVD's, supporting CR-ROM, CDR+W, DVD, DVD-ROM, DVD-R, DVD+R formats. The system's HDD will be 2.5 inches, and the system will support Memory Stick Duo, SD slots, and a compact flash memory slots. The actual Cell processor will run at 3.2 Ghz, with the entire system having 2.18 teraflops of overall performance, including 256mb of XDR main Ram at 3.2 Ghz, and 256MB of GDDR VRAM at 700mhz. Both links above have more on the PS3.
Precies en ook eventueel op een Xbox 360 (backwards compatible)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:24 schreef PandorasBox het volgende:
Dat is toch wel cool.
Kan ik EINDELIJK FFXI online spelen.
Is verschoven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:41 schreef MMaRsu het volgende:
Mis de live webcast van de E3 2005 Xbox persconferentie niet: 17 mei om 4:30
Van Xbox.nl
Ik dacht 3 uur?
Je bent welkomquote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik reserveer alvast mijn plekje in dit topic
Ik val bijna in slaap van die pianomuziekquote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:09 schreef PandorasBox het volgende:
Ik ben ook van partij.![]()
Even kijken wat MS ons te bieden heeft...
Dat windows media player deuntje begint mij nu wel op te regen zeg. PLease stand by![]()
Probeer deze eens kerel:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:31 schreef PandorasBox het volgende:
Dit gaat niet echt zo he...![]()
Hij doet het voor 5 seconden, dan weer 1 minutje niet, dan weer 5 seconden, dan weer voor een lange tijd stil...(repeat 500x)
Thanx, het beed is kleiner, maar hier blijft die niet hangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Probeer deze eens kerel:
http://www.xbox.com/media/games/e32...cast-001-Lo.asx
Idd, maar je kunt het ook vergrootten hoor. ALleen is ie minder scherp, het is ff niet andersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:36 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Thanx, het beed is kleiner, maar hier blijft die niet hangen.![]()
Probeer die link nog eeens die ik gaf bovenin + Windows Media Player 10quote:
respectquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:01 schreef PurifieR het volgende:
Wereldwijde release ook nog!
quote:De Xbox 360 zal gedeeltelijk backwards compatible zijn met de huidige Xbox. Microsoft kiest een aantal van de belangrijkste Xbox titels en die kunnen dan ook op de Xbox 360 gespeeld worden. Welke dit zullen zijn is nog niet bekend.
Ik heb al pics gezien en kan vast NEE zeggen, bij lange na niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:06 schreef piet_pelle het volgende:
Als de camera inzoomt dan ziet het er wel erg mooi uit, kan alleen niet oordelen of het killzone 2 textures zijn.
Weet je zeker dat dat niet die neppe screens waren uit 2002?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:07 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb al pics gezien en kan vast NEE zeggen, bij lange na niet.
Nee, die pics waren uitgelekt en moesten verwijderd worden van sites/fora, onlangs nog. Zaten pics bij van scenes die ik net zag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet die neppe screens waren uit 2002?
Zou erg lomp zijn...hij kan het dus wel, xbox1 spellen draaien, dus waarom dat niet gewoon elk spel?quote:
Klopt jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee, die pics waren uitgelekt en moesten verwijderd worden van sites/fora, onlangs nog. Zaten pics bij van scenes die ik net zag.
Omdat ze ws moeten emuleren en het dan lastig is om alle games goed te laten lopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zou erg lomp zijn...hij kan het dus wel, xbox1 spellen draaien, dus waarom dat niet gewoon elk spel?
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik vind J.Allard ook een nerdo..Wat vond je van m'n reggie nummertje Roy
Ga es downloaden dan, staat in alle Nintendo topicsquote:
Kepler! PS3 al gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |