Probeer deze eens kerel:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:31 schreef PandorasBox het volgende:
Dit gaat niet echt zo he...![]()
Hij doet het voor 5 seconden, dan weer 1 minutje niet, dan weer 5 seconden, dan weer voor een lange tijd stil...(repeat 500x)
Thanx, het beed is kleiner, maar hier blijft die niet hangen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Probeer deze eens kerel:
http://www.xbox.com/media/games/e32...cast-001-Lo.asx
Idd, maar je kunt het ook vergrootten hoor. ALleen is ie minder scherp, het is ff niet andersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 04:36 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Thanx, het beed is kleiner, maar hier blijft die niet hangen.![]()
Probeer die link nog eeens die ik gaf bovenin + Windows Media Player 10quote:
respectquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:01 schreef PurifieR het volgende:
Wereldwijde release ook nog!
quote:De Xbox 360 zal gedeeltelijk backwards compatible zijn met de huidige Xbox. Microsoft kiest een aantal van de belangrijkste Xbox titels en die kunnen dan ook op de Xbox 360 gespeeld worden. Welke dit zullen zijn is nog niet bekend.
Ik heb al pics gezien en kan vast NEE zeggen, bij lange na niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:06 schreef piet_pelle het volgende:
Als de camera inzoomt dan ziet het er wel erg mooi uit, kan alleen niet oordelen of het killzone 2 textures zijn.
Weet je zeker dat dat niet die neppe screens waren uit 2002?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:07 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb al pics gezien en kan vast NEE zeggen, bij lange na niet.
Nee, die pics waren uitgelekt en moesten verwijderd worden van sites/fora, onlangs nog. Zaten pics bij van scenes die ik net zag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:09 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet die neppe screens waren uit 2002?
Zou erg lomp zijn...hij kan het dus wel, xbox1 spellen draaien, dus waarom dat niet gewoon elk spel?quote:
Klopt jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee, die pics waren uitgelekt en moesten verwijderd worden van sites/fora, onlangs nog. Zaten pics bij van scenes die ik net zag.
Omdat ze ws moeten emuleren en het dan lastig is om alle games goed te laten lopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Zou erg lomp zijn...hij kan het dus wel, xbox1 spellen draaien, dus waarom dat niet gewoon elk spel?
Nog niet geluisterdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik vind J.Allard ook een nerdo..Wat vond je van m'n reggie nummertje Roy
Ga es downloaden dan, staat in alle Nintendo topicsquote:
Kepler! PS3 al gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |