Lees je posts in dit topic nou eens goed na, en concludeer dan waarom dat nou zo zou kunnen zijn...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:02 schreef PandorasBox het volgende:
Ik heb genoeg bijgedragen... Maar na elke mening van mij werd ik door Xboxt aangevallen.
Die gebruik ik al.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Fliepke het volgende:
tip voor de komende dagen:
http://fokblock.blogspot.com/
Jawel hoor. Kijk maar als dat paard door die Orcs heen rent, de Orcs worden niet eens geraakt maar vliegen wel weg. Als dat next-gen is ben ik zwaar teleurgesteld.quote:Op maandag 16 mei 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat jij dat kan zien aan de hand van dat korte filmpje !
Dit soort posts, dat is al genoeg.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:23 schreef PandorasBox het volgende:
En nog steeds zie ik niet wat ik verkeerds heb gedaan....
Lange tenen hier.![]()
Ja, en Halo 3quote:Op maandag 16 mei 2005 16:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
Komen eigenlijk wel belachelijk veel Shoot 'em ups uit op de Xbox 360.
Kijk het meest uit naar Quake 4.
Mmmkkkaaayyyy....quote:
Zo dat is handig,quote:Op maandag 16 mei 2005 16:20 schreef Fliepke het volgende:
tip voor de komende dagen:
http://fokblock.blogspot.com/
verwachting is ronde 350 dollarquote:Op maandag 16 mei 2005 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog maar een keer dan.
Is er al iets bekend over de prijs van de X-Box 360?
kan er ook niks aan doen dat ik Super mario sunshine vond zuigen, Mario 64 was wel goedquote:Op maandag 16 mei 2005 13:09 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En wat als de gameplay nou even hard zuigt als een Mario-spel?
<HomerJ> Rayman ik ben pas vriendjes met jou als je RE 4 kooptquote:Op maandag 16 mei 2005 17:25 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zo dat is handig,
RaymanNL meteen geblockt, nooit meer ergeren aan hem
quote:t'll be ready when Sony says it's ready
This week's issue of Time leads with an interview with Bill Gates, discussing his company's plans for the Xbox 360. In it, he proclaims that next spring - when he assumes Sony will be launching its new console - the PS3 will 'walk right into' the release of Halo 3.
It's an interesting statement for a number of reasons - not least revealing MS's expectations of Sony's timetable and a possible ETA for Halo 3. There's no doubt Halo has been good to it before - the first game sustaining the Xbox's launch and and the second delivering the 'biggest day in entertainment history' (generating $125 million in its first day in the US and Canada, more than any film has ever taken) - and from that perspective at least it seems a pragmatic decision to synchronise its launch with that of the 360's biggest rival. But having made it public, it leaves Microsoft with some tricky decisions.
If Sony is ready earlier than expected, will it rush Halo 3 to market? Halo 2 was given the time it needed and was no doubt the better for it. And if Sony has delays, will Microsoft hold back a finished Halo 3 simply to sustain its usefulness as a spoiler? What if Sony staggers its global PS3 release timetable as drastically as it has for PSP? Will Microsoft follow suit, flying in the face of the new pattern of globally synchronised releases which it hopes to establish with the 360? What can we expect from a Halo released after half the time of the previous sequel, to the next-generation standards, from a team who've indicated they're were more interested in pursuing 'something different'?
Perhaps most significantly, it's a statement which shows Microsoft talking about its most valuable IP like a commodity which can be wheeled out whenever they need headlines, rather than a creative project which needs to be husbanded to get the best results. All games have deadlines, and most deadlines are set according to hardheaded commercial considerations. But allowing the timetable for your most respected title to be set by your competitor is not a policy likely to inspire confidence in the series' loyal fans.
hmm leuk verhaal. Maar gaat microsoft er niet gewoon vanuit dat Halo3 klaar is in het voorjaar. Sony heeft gezegd dat de PS3 ook rond die tijd uit zal komen, en Bill Gates zegt dat als ze dat doen dat ze dan met Halo3 te maken krijgen. Als de PS3 later uitkomt is dat alleen maar goed voor Microsoft en zullen ze Halo 3 nog steeds in het voorjaar uitbrengen (nog meer Xboxen verkopen). Ik denk dat de uitspraak een beetje uit zijn verband word gerukt. Maar we zullen zienquote:
Sony doet precies hetzelfde richting MSquote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef Dementor het volgende:
Beetje raar van billie om zo om zich heen te slaan richting Sony.
Net alsof hij geen 100% vertrouwen heeft in zijn eigen product en dus met een grote titel zich staande moet houden.
Xbox 1.5quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet direct wat van gemerkt
Sony zit geruchten de wereld in te helpen dat de PS3 ook dit jaar nog uitkomt ieder geval die optie zouden ze hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja, daar heb ik niet direct wat van gemerkt
Meeste screens voor pc spellen zul je ook nooit op je eigen pc zien, maar het wordt door een pal-tv niet opeens veel en veel lelijker ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 18:14 schreef Kremers het volgende:
Leuk al die beelden, maar er wordt 1 ding vergeten:
Die next-gen consoles leunen zeer op HD-TV, iets wat in de VS al jaaaaren wordt gebruikt, maar wat in Europa nog steeds niet breed ingevoerd is. De screens die je hier en daar ziet kan je echt niet uit je PAL tv persen....
Klote kabelexploitanten... als ze nou eens HD-TV signalen zouden gaan ondersteunen komen de fab. vanzelf met HD-TV's.
Ga naar de winkel en koop je er een, tis niet alsof je ze inmiddels nog steeds niet kunt kopenquote:Op maandag 16 mei 2005 18:14 schreef Kremers het volgende:
Klote kabelexploitanten... als ze nou eens HD-TV signalen zouden gaan ondersteunen komen de fab. vanzelf met HD-TV's.
Het is veel scherper en heeft een hogere resolutie.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Wat is HDTV eigenlijk precies? Ik weet wel dat het veel scherper is en mooiere resolutie en dat het in Amerika veel voorkomt, maar meer niet.
Zie http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=37quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Wat is HDTV eigenlijk precies? Ik weet wel dat het veel scherper is en mooiere resolutie en dat het in Amerika veel voorkomt, maar meer niet.
En de resoluties zijn:quote:Op maandag 16 mei 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
En het komt in Amerika veel voorquote:Op maandag 16 mei 2005 18:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is veel scherper en heeft een hogere resolutie.
Gezien de huidige verdeling van de markt moet M'soft wel agressief om hun heen slaan.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:10 schreef Dementor het volgende:
Beetje raar van billie om zo om zich heen te slaan richting Sony.
Net alsof hij geen 100% vertrouwen heeft in zijn eigen product en dus met een grote titel zich staande moet houden.
En hoe hoger de concurrentie strijd tussen deze 2 wordt des te slechter het voor Nintendo is hoor, die zal er alleen maar nadeel van hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:13 schreef Steeven het volgende:
Het zou té grappig zijn als Bill alles doet om Sony te stoppen en Nintendo er met alle marktaandelen vandoor gaat.
Dan zou Nintendo zich opeens richten op een veel ouder doelgroep.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het idee dat de nieuwe nintendo een grotere concurrent zal zijn voor Sony dan Bills nieuwe speeltje
Nou laten we daar eerst de E3 maar even voor afwachten.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb zo het idee dat de nieuwe nintendo een grotere concurrent zal zijn voor Sony dan Bills nieuwe speeltje
Maar toch, PAL heeft een reso van ong. 800*600, er zijn al HD-TV's met een reso van 1920*1180, is toch een stukje hogerquote:Op maandag 16 mei 2005 18:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Meeste screens voor pc spellen zul je ook nooit op je eigen pc zien, maar het wordt door een pal-tv niet opeens veel en veel lelijker ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |