Nee ook doordat hij een tactisch onbenul is en de ploeg niet kon motiveren..quote:Op zondag 22 mei 2005 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind die Wisman-stelling maar onzin. Tuurlijk, hij is niet slim geweest om die opmerking te maken, maar we zijn echt niet alleen door dat doelsaldo gedegradeerd.
Ik heb liever dat we eindelijk eens aan de toekomst gaan werken.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zou Dirk-Jan Derksen wel weer bij FC willen zien spelen volgend jaar.
Beetje type Stefan Jansen en altijd goed voor veel doelpuntjes in de 1e divisie.
Toekomst hebben we genoeg. Een jonge ploeg aanvullen met enkele ervaren krachten lijkt mij ok (zoals vorig jaar). Een goaltjesdief als Derksen is derhalve nooit weg.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb liever dat we eindelijk eens aan de toekomst gaan werken.
Aan Derksen hebben we in de Eredivisie niets...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Toekomst hebben we genoeg. Een jonge ploeg aanvullen met enkele ervaren krachten lijkt mij ok (zoals vorig jaar). Een goaltjesdief als Derksen is derhalve nooit weg.
1 2 3 4 5 6 7 | Van Strien ? ? Uneken ? Cas Beekmans Biyadat Cales ? ? |
Dus jij denkt dat wij deze zomer een eredivisie-waardige spits vast kunnen leggenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Aan Derksen hebben we in de Eredivisie niets...
Dan maar iemand die in potentie Eredivisie-waardig is. Derksen is dat zeker niet, daar hebben we dus niets aan.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wij deze zomer een eredivisie-waardige spits vast kunnen leggen.
Cales mist de mentaliteit, er zit ook weinig potentie in die gozer, hij komt echt tekort voor de Eredivisie en wat mij betreft mist hij de mentaliteit om nog in het blauw met witte shirt te mogen spelen. Opzouten met die lamstraal. Ik heb hem op die goal tegen Feyenoord werkelijk niets goeds zien doen.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:15 schreef Yeahinho het volgende:
Haemhouts was ik nog vergeten ja, zeer aardig voetballertje voor in de 1e divisie. En hoewel ik dit seizoen regelmatig (eigenlijk altijd als ie speelde) op em heb staan kankeren, moet ik toegeven: Cales is dat ook.
Van Olfers en Volmer ben ik benieuwd wat ze doen.. zou niet verkeerd zijn als ze blijven, Schulp hetzelfde verhaal. Verhaegh zou fantastisch zijn als ie bleef, maar die speelt dan gewoon ver onder zijn niveau. Koen gaat 98% zeker weg lijkt me.
Ik hoop dat Volmer en Olfers willen blijven, misschien met het geld dat vrijkomt door de (eventuele) verkoop van Paul en Koen.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
We houden volgend jaar amper iets over trouwens...
Van de Laak en Verhaegh zullen wel verkocht worden denk ik. Snoyl, Van den Ouweland, Schulp, Bakkal, Mourad, Olfers, Volmer en Jansen gaan weg (en wie vergeet ik nog?). Dit blijft over voor de basis denk ik, middenveld is zeker meer dan 1e divisie-waardig:
[ code verwijderd ]
Het zal er wel van komen dat de zang de overkant niet haalt. Ik heb jullie namelijk weinig horen zingen. Verders was het een raar duel. Wat deden de MEers met die honden daar nou, er gebeurde tog vrij weinig?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
"You'll never walk alone" was trouwens schitterend.
Zelfs tijdens de 0-3 massaal doorzingen met de hele M-Side, kippenvel.
Lijkt me heeeeeeel sterk dat dat de overkant niet gehaald heeft...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:36 schreef Druppel het volgende:
[..]
Het zal er wel van komen dat de zang de overkant niet haalt. Ik heb jullie namelijk weinig horen zingen. Verders was het een raar duel. Wat deden de MEers met die honden daar nou, er gebeurde tog vrij weinig?
Mijn ouders zaten aan de overkant en die hebben het goed kunnen horen!!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt me heeeeeeel sterk dat dat de overkant niet gehaald heeft...
Maar hoe kunnen wij Fred aan zijn verstand brengen dat verkerk de ideale kandidaat is?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ken die Ton Verkerk niet... Maar als het klopt wat jullie zeggen lijkt het me wel een geschikte kandidaat inderdaad..
mail/bel hemquote:Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen wij Fred aan zijn verstand brengen dat verkerk de ideale kandidaat is?
'Hey Fred, moet je luisteren... Die Verkerk, die moet je nemen, dat is een goeie...'quote:
Als je een goede opsomming van de voordelen maakt zal hij het wellicht in overweging nemen.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
'Hey Fred, moet je luisteren... Die Verkerk, die moet je nemen, dat is een goeie...'
Denk je echt dat ie daar naar luistert?
Misschien dat ik inderdaad doof ben. Of het komt van te veel trekken, dan moet de definitie van het aantal keer is ergens omschreven worden. Echter heb ik niet veel gehoord en daarbij zeg ik niet dat jullie niet gezongen hebben. Tenslotte waren wij ook vrij druk met zingen dus dan kan het zijn dat je jullie niet hoort.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien heeft Druppel een beetje teveel aan zijn pielebuisje getrokken... ?
Nee was niks aan de hand.. Politie Den Bosch lokt graag rellen uit.. PURE provocatie.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef Druppel het volgende:
[..]
Misschien dat ik inderdaad doof ben. Of het komt van te veel trekken, dan moet de definitie van het aantal keer is ergens omschreven worden. Echter heb ik niet veel gehoord en daarbij zeg ik niet dat jullie niet gezongen hebben. Tenslotte waren wij ook vrij druk met zingen dus dan kan het zijn dat je jullie niet hoort.
Maar nogmaals de vraag. Er was op de lange zijde niet veel aan de hand waarvoor die lui met die honden het veld op moest komen. Of het ik dat nou verkeerd.
Oke Tnxs.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee was niks aan de hand.. Politie Den Bosch lokt graag rellen uit.. PURE provocatie.
Misschien transfervrije spelers?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aan de woorden van Kersten te horen gaan alle huurlingen weg en hoeven we weinig nieuwe aankopen te verwachten. Er blijven er 12 over en het wordt aangevuld met voornamelijk jeugd. Ik ben benieuwd welke spelers, echt veel potentie zie ik niet in het 2e of de A1 namelijk.
Dan dat domme gebazel over Van Nistelrooij.Als we erin waren gebleven, dan was Lurling gekomen. Dat soort jongens hebben we nodig natuurlijk.
Ik vrees er voor dat dat van die Cales-figuren zullen zijn.quote:
Dat eerste klopt.. Die andere 2 geloof ik niet..quote:Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb vernomen dat men probeert Volmer en Olfers te houden en dat Stefan Jansen en Bart v/d Eeden wellicht terugkomen...
Dat eerste zou jammer zijn (waar gaat hij heen?), want Biyadat vind ik een talentvolle jongen die het prima heeft gedaan hier. Het zou zonde zijn als hij vertrekt want hij is iemand die op termijn in de Eredivisie goed mee zou kunnen draaien. Uneken mag opzouten van mij, hij is versleten en kan echt niet meer mee. Hij heeft veel voor de FC betekend, maar het is mooi geweest nu.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoorde ook dat Biyadat en Uneken ook vetrekken...
Geen idee waar Biyadat heengaat. Uneken zou ik wel behouden binnen de club.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat eerste zou jammer zijn (waar gaat hij heen?), want Biyadat vind ik een talentvolle jongen die het prima heeft gedaan hier. Het zou zonde zijn als hij vertrekt want hij is iemand die op termijn in de Eredivisie goed mee zou kunnen draaien. Uneken mag opzouten van mij, hij is versleten en kan echt niet meer mee. Hij heeft veel voor de FC betekend, maar het is mooi geweest nu.
Uneken heeft toch een contract waarin staat dat als hij stopt met voetballen, dat hij dan wat binnen de club gaat doen? Zoiets staat me bij. Het lijkt me nu een mooi moment daarvoor, hij moet nu echt stoppen als speler voordat het echt tobben wordt (dat was het dit jaar al), want hij wordt aan alle kanten voorbij gelopen en blundert er op los.... Hij is echt een parodie op zichzelf geworden dit seizoen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geen idee waar Biyadat heengaat. Uneken zou ik wel behouden binnen de club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |