abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27253086
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:01 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind die Wisman-stelling maar onzin. Tuurlijk, hij is niet slim geweest om die opmerking te maken, maar we zijn echt niet alleen door dat doelsaldo gedegradeerd .
Nee ook doordat hij een tactisch onbenul is en de ploeg niet kon motiveren..
pi_27253109
Ik zou Dirk-Jan Derksen wel weer bij FC willen zien spelen volgend jaar .

Beetje type Stefan Jansen en altijd goed voor veel doelpuntjes in de 1e divisie.
pi_27253117
De motivatie droop er de laatste weken wel vanaf natuurlijk. Zowel Wisman als van Grinsven/vd Hoorn/vd Horst konden dit zooitje niet motiveren...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27253133
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:03 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zou Dirk-Jan Derksen wel weer bij FC willen zien spelen volgend jaar .

Beetje type Stefan Jansen en altijd goed voor veel doelpuntjes in de 1e divisie.
Ik heb liever dat we eindelijk eens aan de toekomst gaan werken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27253181
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb liever dat we eindelijk eens aan de toekomst gaan werken.
Toekomst hebben we genoeg. Een jonge ploeg aanvullen met enkele ervaren krachten lijkt mij ok (zoals vorig jaar). Een goaltjesdief als Derksen is derhalve nooit weg.
pi_27253285
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:05 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Toekomst hebben we genoeg. Een jonge ploeg aanvullen met enkele ervaren krachten lijkt mij ok (zoals vorig jaar). Een goaltjesdief als Derksen is derhalve nooit weg.
Aan Derksen hebben we in de Eredivisie niets...
pi_27253299
We houden volgend jaar amper iets over trouwens...

Van de Laak en Verhaegh zullen wel verkocht worden denk ik. Snoyl, Van den Ouweland, Schulp, Bakkal, Mourad, Olfers, Volmer en Jansen gaan weg (en wie vergeet ik nog?). Dit blijft over voor de basis denk ik, middenveld is zeker meer dan 1e divisie-waardig:

1
2
3
4
5
6
7
              Van Strien

?        ?      Uneken     ?

Cas    Beekmans  Biyadat  Cales

?         ?
pi_27253335
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Aan Derksen hebben we in de Eredivisie niets...
Dus jij denkt dat wij deze zomer een eredivisie-waardige spits vast kunnen leggen .
pi_27253377
Cales

Dat die gast alsjeblieft oprot. Ik kan die slome kutkop van hem niet meer zien eigenlijk. Uneken heeft het ook gehad, die kan niet meer mee. Ik hoop dat Volmer en Olfers blijven, dan hebben we alvast een sterk centraal duo. Haemhouts blijft in elk geval, dat is voor de 1e divisie een nuttige kracht. Mourad mag oprotten van mij, niets aan gehad aan die lamstraal.

Hopelijk kunnen we Schulp wel behouden, voor de 1e divisie is dat gewoon een nuttige speler. Die kan dan op de plek van Charlie spelen. Hopelijk blijft ook Verhaegh, backs zijn moeilijk te vinden.
pi_27253393
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:10 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat wij deze zomer een eredivisie-waardige spits vast kunnen leggen .
Dan maar iemand die in potentie Eredivisie-waardig is. Derksen is dat zeker niet, daar hebben we dus niets aan.
pi_27253444
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat Verhaegh (en vd Laak) weggaan. Ik ga er vanuit dat Verhaegh gewoon blijft. Vd Laak mag wel verkocht worden van mij. Mits er goed voor betaald word.
pi_27253481
Haemhouts was ik nog vergeten ja, zeer aardig voetballertje voor in de 1e divisie . En hoewel ik dit seizoen regelmatig (eigenlijk altijd als ie speelde) op em heb staan kankeren, moet ik toegeven: Cales is dat ook.

Van Olfers en Volmer ben ik benieuwd wat ze doen.. zou niet verkeerd zijn als ze blijven, Schulp hetzelfde verhaal. Verhaegh zou fantastisch zijn als ie bleef, maar die speelt dan gewoon ver onder zijn niveau . Koen gaat 98% zeker weg lijkt me.
pi_27253504
Ik denk dat één van die twee weggaat, maar dat hangt ook weer van hele andere factoren af natuurlijk. Of Heerenveen Huntelaar weet te verkopen en dan uiteindelijk bij v/d Laak uitkomt. Elke speler heeft zijn prijs, de FC mag best voor de hoofdprijs gaan.
pi_27253597
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:15 schreef Yeahinho het volgende:
Haemhouts was ik nog vergeten ja, zeer aardig voetballertje voor in de 1e divisie . En hoewel ik dit seizoen regelmatig (eigenlijk altijd als ie speelde) op em heb staan kankeren, moet ik toegeven: Cales is dat ook.

Van Olfers en Volmer ben ik benieuwd wat ze doen.. zou niet verkeerd zijn als ze blijven, Schulp hetzelfde verhaal. Verhaegh zou fantastisch zijn als ie bleef, maar die speelt dan gewoon ver onder zijn niveau . Koen gaat 98% zeker weg lijkt me.
Cales mist de mentaliteit, er zit ook weinig potentie in die gozer, hij komt echt tekort voor de Eredivisie en wat mij betreft mist hij de mentaliteit om nog in het blauw met witte shirt te mogen spelen. Opzouten met die lamstraal. Ik heb hem op die goal tegen Feyenoord werkelijk niets goeds zien doen.

Volmer gaf aan in principe niet negatief te staan tegenover de 1e divisie, grote kans dat die dus uiteindelijk gaat blijven. Ik vind hem beter dan Uneken. Uneken kan echt beter stoppen, want hij kan niet meer mee en wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Daarnaast stapelt hij nog eens blunder op blunder.

Bij gebrek aan beter mag Schulp ook wel blijven. Schulp toonde inzet dit seizoen en heeft een goed schot.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:12:09 #266
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27265261
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
We houden volgend jaar amper iets over trouwens...

Van de Laak en Verhaegh zullen wel verkocht worden denk ik. Snoyl, Van den Ouweland, Schulp, Bakkal, Mourad, Olfers, Volmer en Jansen gaan weg (en wie vergeet ik nog?). Dit blijft over voor de basis denk ik, middenveld is zeker meer dan 1e divisie-waardig:
[ code verwijderd ]
Ik hoop dat Volmer en Olfers willen blijven, misschien met het geld dat vrijkomt door de (eventuele) verkoop van Paul en Koen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27266661
[van Strien]
[Verhaegh] [Olfers] [Volmer] [aankoop]

[Beekmans]
[Cas] [Schulp] [aankoop]

[aankoop] [aankoop]

Er moet ook een nieuwe keeper bijkomen, aangezien Mampaey naar Racing Mechelen gaat.
pi_27267243
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
"You'll never walk alone" was trouwens schitterend .

Zelfs tijdens de 0-3 massaal doorzingen met de hele M-Side, kippenvel .
Het zal er wel van komen dat de zang de overkant niet haalt. Ik heb jullie namelijk weinig horen zingen. Verders was het een raar duel. Wat deden de MEers met die honden daar nou, er gebeurde tog vrij weinig?
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  maandag 23 mei 2005 @ 10:47:39 #269
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27267557
Nogmaals een pleidooi voor Ton Verkerk als nieuwe hoofdtrainer. Een telefoontje en je hebt een capabele, tactisch zeer sterke trainer met overwicht, een Bosch verleden en een sterk netwerk.
Wat een vrouw!
spits!
pi_27268949
Ik hoop ook dat het Ton Verkerk wordt. Die lijkt me veel geschikter dan namen die ik nu rond hoor gaan. Namen als Hans Verel, Chris Dekker en Peter Boeve. Doe dan maar Ton Verkerk, die heeft zeker de ambitie om hoofdtrainer te worden en ook vast wel een clausule bij RKC dat hij makkelijk weg kan gaan als hij elders hoofdtrainer kan worden.
  maandag 23 mei 2005 @ 11:36:19 #271
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27269090

Dit moet ie worden
Wat een vrouw!
spits!
pi_27269352
quote:
Op maandag 23 mei 2005 10:36 schreef Druppel het volgende:

[..]

Het zal er wel van komen dat de zang de overkant niet haalt. Ik heb jullie namelijk weinig horen zingen. Verders was het een raar duel. Wat deden de MEers met die honden daar nou, er gebeurde tog vrij weinig?
Lijkt me heeeeeeel sterk dat dat de overkant niet gehaald heeft...
  maandag 23 mei 2005 @ 12:01:21 #273
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_27269915
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Lijkt me heeeeeeel sterk dat dat de overkant niet gehaald heeft...
Mijn ouders zaten aan de overkant en die hebben het goed kunnen horen!!!!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_27269932
Misschien heeft Druppel een beetje teveel aan zijn pielebuisje getrokken... ?
pi_27272031
Ik ken die Ton Verkerk niet... Maar als het klopt wat jullie zeggen lijkt het me wel een geschikte kandidaat inderdaad..
pi_27272127
Hij heeft bij RKC gezorgd dat Boulahrouz daar stage kon lopen, het vervolg is bekend.

Even zonder gein, hij is best wel los te weken bij RKC. Zijjn ambitie is om hoofdtrainer te worden en die kans zal hij bij RKC niet krijgen.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:11:16 #277
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27272234
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ken die Ton Verkerk niet... Maar als het klopt wat jullie zeggen lijkt het me wel een geschikte kandidaat inderdaad..
Maar hoe kunnen wij Fred aan zijn verstand brengen dat verkerk de ideale kandidaat is?
Wat een vrouw!
spits!
pi_27272342
Niet vrees ik... het zal wel een Hans Verel of Peter Boeve-figuur worden....
pi_27272473
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar hoe kunnen wij Fred aan zijn verstand brengen dat verkerk de ideale kandidaat is?
mail/bel hem
  maandag 23 mei 2005 @ 13:18:20 #280
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27272515
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

mail/bel hem
'Hey Fred, moet je luisteren... Die Verkerk, die moet je nemen, dat is een goeie...'

Denk je echt dat ie daar naar luistert?
Wat een vrouw!
spits!
pi_27272572
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

'Hey Fred, moet je luisteren... Die Verkerk, die moet je nemen, dat is een goeie...'

Denk je echt dat ie daar naar luistert?
Als je een goede opsomming van de voordelen maakt zal hij het wellicht in overweging nemen.
Hij claimt dat zijn deur 24 uur per dag open staat voor kritiek en adviezen..
pi_27272710
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien heeft Druppel een beetje teveel aan zijn pielebuisje getrokken... ?
Misschien dat ik inderdaad doof ben. Of het komt van te veel trekken, dan moet de definitie van het aantal keer is ergens omschreven worden. Echter heb ik niet veel gehoord en daarbij zeg ik niet dat jullie niet gezongen hebben. Tenslotte waren wij ook vrij druk met zingen dus dan kan het zijn dat je jullie niet hoort.

Maar nogmaals de vraag. Er was op de lange zijde niet veel aan de hand waarvoor die lui met die honden het veld op moest komen. Of het ik dat nou verkeerd.
pi_27273176
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:23 schreef Druppel het volgende:

[..]

Misschien dat ik inderdaad doof ben. Of het komt van te veel trekken, dan moet de definitie van het aantal keer is ergens omschreven worden. Echter heb ik niet veel gehoord en daarbij zeg ik niet dat jullie niet gezongen hebben. Tenslotte waren wij ook vrij druk met zingen dus dan kan het zijn dat je jullie niet hoort.

Maar nogmaals de vraag. Er was op de lange zijde niet veel aan de hand waarvoor die lui met die honden het veld op moest komen. Of het ik dat nou verkeerd.
Nee was niks aan de hand.. Politie Den Bosch lokt graag rellen uit.. PURE provocatie.
pi_27273406
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nee was niks aan de hand.. Politie Den Bosch lokt graag rellen uit.. PURE provocatie.
Oke Tnxs.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:43:05 #285
12715 Reanimatie.com
Peter's boksbal
pi_27273424
*zucht*

vanavond de scc aanvraag voor volgens seizoen maar op de bus doen.

Lady, als je een dvd hebt, dan hoor ik het wel!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_27275306
Aan de woorden van Kersten te horen gaan alle huurlingen weg en hoeven we weinig nieuwe aankopen te verwachten. Er blijven er 12 over en het wordt aangevuld met voornamelijk jeugd. Ik ben benieuwd welke spelers, echt veel potentie zie ik niet in het 2e of de A1 namelijk.

Dan dat domme gebazel over Van Nistelrooij. Als we erin waren gebleven, dan was Lurling gekomen. Dat soort jongens hebben we nodig natuurlijk.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:39:48 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27275411
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Aan de woorden van Kersten te horen gaan alle huurlingen weg en hoeven we weinig nieuwe aankopen te verwachten. Er blijven er 12 over en het wordt aangevuld met voornamelijk jeugd. Ik ben benieuwd welke spelers, echt veel potentie zie ik niet in het 2e of de A1 namelijk.

Dan dat domme gebazel over Van Nistelrooij. Als we erin waren gebleven, dan was Lurling gekomen. Dat soort jongens hebben we nodig natuurlijk.
Misschien transfervrije spelers?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_27275689
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Misschien transfervrije spelers?
Ik vrees er voor dat dat van die Cales-figuren zullen zijn.

Ik las trouwens dat er ook weer wordt gerekend op Geoffrey Meye, dat zou dan wel weer goed nieuws zijn, want als Olfers weggaat zullen we hem hard genoeg nodig hebben. Hij kan als linksback en als centrale verdediger en is gewoon beter dan Uneken. Meye - Volmer is een goed verdedigingsduo, toch hoop ik dat Olfers blijft, dan heb je met Uneken er bij 4 verdedigers voor 2 positie en Meye die nog als linksback kan spelen.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:49:19 #290
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27275725
Ik heb vernomen dat men probeert Volmer en Olfers te houden en dat Stefan Jansen en Bart v/d Eeden wellicht terugkomen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_27275754
Diezelfde Bart v/d Eede en Stefan Jansen die dit seizoen nog te duur waren?
pi_27275790
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb vernomen dat men probeert Volmer en Olfers te houden en dat Stefan Jansen en Bart v/d Eeden wellicht terugkomen...
Dat eerste klopt.. Die andere 2 geloof ik niet..
  maandag 23 mei 2005 @ 14:54:32 #293
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27275903
Ik hoorde ook dat Biyadat en Uneken ook vetrekken...
Wat een vrouw!
spits!
pi_27275943
Dat zou mooi zijn als Volmer en Olfers blijven. Dat is een sterk verdedigingsduo op Eredivisie-niveau. Dat is toch het niveau waar we naar toe willen, dus je moet spelers halen die op dat niveau meekunnen. Uneken kan dat niet meer, dus hopelijk blijft die vooral op de bank volgend seizoen. Niet dat Olfers door het halve elftal wordt geslingerd om de versleten Uneken maar te kunnen laten spelen.

Jansen en v/d Eede waren te duur dit seizoen, dus wel raar dat ze dan terug zouden komen. Bartje kan ook bij NEC blijven volgens mij, daar doet hij het prima. Jansen terughalen zou wanbeleid zijn.
pi_27275999
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoorde ook dat Biyadat en Uneken ook vetrekken...
Dat eerste zou jammer zijn (waar gaat hij heen?), want Biyadat vind ik een talentvolle jongen die het prima heeft gedaan hier. Het zou zonde zijn als hij vertrekt want hij is iemand die op termijn in de Eredivisie goed mee zou kunnen draaien. Uneken mag opzouten van mij, hij is versleten en kan echt niet meer mee. Hij heeft veel voor de FC betekend, maar het is mooi geweest nu.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:58:42 #296
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27276063
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat eerste zou jammer zijn (waar gaat hij heen?), want Biyadat vind ik een talentvolle jongen die het prima heeft gedaan hier. Het zou zonde zijn als hij vertrekt want hij is iemand die op termijn in de Eredivisie goed mee zou kunnen draaien. Uneken mag opzouten van mij, hij is versleten en kan echt niet meer mee. Hij heeft veel voor de FC betekend, maar het is mooi geweest nu.
Geen idee waar Biyadat heengaat. Uneken zou ik wel behouden binnen de club.
Wat een vrouw!
spits!
pi_27276112
quote:
Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geen idee waar Biyadat heengaat. Uneken zou ik wel behouden binnen de club.
Uneken heeft toch een contract waarin staat dat als hij stopt met voetballen, dat hij dan wat binnen de club gaat doen? Zoiets staat me bij. Het lijkt me nu een mooi moment daarvoor, hij moet nu echt stoppen als speler voordat het echt tobben wordt (dat was het dit jaar al), want hij wordt aan alle kanten voorbij gelopen en blundert er op los.... Hij is echt een parodie op zichzelf geworden dit seizoen.

Ik hoop dat Biyadat blijft.
  maandag 23 mei 2005 @ 15:04:17 #298
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27276242
Ideaalscenario:
Van Strien
Verhaegh - Olfers - Volmer - Meye
(iemand voor) Cas - Beekmans - (iemand voor) Haemhouts
Van den Eede - Van de Laak
Wat een vrouw!
spits!
pi_27276402
Van Strien maakte dit seizoen geen overtuigende indruk, het jaar ervoor deed hij het wel weer prima. Nog maar even houden, we zijn er ook kampioen mee geworden en als we weer eens promoveren een keeper halen die op Eredivisieniveau meekan. Nu een jongen als Budziak halen die de concurrentie kan aangaan met Van Strien.

Verhaegh - Olfers - Volmer - Meye is een prima verdediging inderdaad. Ik zou er wel nog een linksback bijhalen. Dan heb je Meye en de nieuwe linksback voor die positie en Meye die centraal kan spelen bij schorsingen of blessures van Olfers of Volmer. v/d Meulen gaat weg, dus er zal sowieso een centrale verdediger door moeten stromen vanuit de jeugd of het 2e, of er zal er eentje van buitenaf moeten worden gehaald. Desnoods Uneken af en toe maar gebruiken als de nood echt hoog aan de man komt.

Beekmans is een goede verdedigende middenvelder, Cas zal in de GGD ongetwijfeld meekunnen, op termijn hebben we er niets aan. Hij zou een van de sturende spelers moeten zijn, maar is een van de zwakste schakels. Met zijn mentaliteit en inzet is niets mis, maar voetballend gezien houdt het allemaal niet over. Haemhouts heb ik dan wel weer vertrouwen in, er zullen echter wel wat middenvelders bij moeten komen.

v/d Laak - v/d Eede zou voor GGD-begrippen een topaanval zijn, maar ik geloof er niet zo in dat die twee volgend seizoen bij ons in de spits staan. De kans lijkt me groter dat ze volgend seizoen beiden niet voor de FC spelen.
pi_27276413
Ik hoop ook dat Biyadat blijft. Jammer dat hij weinig gespeeld heeft de laatste tijd. Uneken moet gewoon hier zijn carriere afsluiten volgend jaar. Hij heeft veel voor de club betekend. Dit jaar een kutjaar gehad. Maar op basis van 1 jaar iemand afschrijven gaat me te ver. Volgend seizoen kampioen, mooi moment om afscheid te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')