Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Den Bosch binnen de kortste keren weer promoveert.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat een politie-optreden weer, kan alleen in Den Bosch.
Laten we dat maar doen.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Zonde Den Bosch, ik had het jullie gegund! Nu maar weer direct promoveren?
ze hadden hem wel op kunnen laaien maar dan waren er grotere problemen gekomen.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:13 schreef Mindlight het volgende:
Of course not.
Wel opvallend dat ie op zijn gemak terug mocht klimmen
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:22 schreef DutchGooner het volgende:
Met heel m'n hart hou ik van jou, FC Den Bosch ik blijf oew altijd trouw!
We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen!!
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
p.s. was jij nou diegene met dat Arsenal shirt(nr. 8 Ljungberg) aan?
idd. we gaan gewoon weer lekker naar AGOVV, Eindhoven, Dordt...quote:Op zondag 22 mei 2005 17:32 schreef Ricky_ het volgende:
FC Den Bosch wordt volgend seizoen gewoon kampioen van de GGD. Mooie clubJammer van de degradatie.
en Omniworld....quote:Op zondag 22 mei 2005 17:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. we gaan gewoon weer lekker naar AGOVV, Eindhoven, Dordt...![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:40 schreef renz0r het volgende:
aaaaaaaaaaaahahahahaha Sukkelssssssssssss
Veel succes in de '*Proest Gouden Gids *proest*' Divisie
(Sorry moest er ff uit, vooral omdat jullie mijn clubje Feyenoord hebben verslagen, wat overigens terech)
Met Sparta mochten ze niet promoveren dit jaar via de NC.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:50 schreef Herr_Munk het volgende:
Helaas mannen, ik zag het lijdzaam toe ( scorebord in het Willem II stadion) maar goed shit happens.. ik zie jullie weer in seizoen 2006 / 2007 !!!!
Ik kan er nu absoluut vrede mee hebben gezien het gehele seizoen.quote:
Zoals gezegd; ik denk dat jullie er alsnog uitvliegen... maar er is iig nog hoop in de Achterhoekquote:Op zondag 22 mei 2005 18:18 schreef xJapser het volgende:
T is bij mij allemaal toch beetje een soort van anticlimax gevoel wat overheerst.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
"You'll never walk alone" was trouwens schitterend.
Zelfs tijdens de 0-3 massaal doorzingen met de hele M-Side, kippenvel.
Je weet dat ik dus niet meezing,principekwestie,maar ik had kippenvelquote:Op zondag 22 mei 2005 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
"You'll never walk alone" was trouwens schitterend.
Zelfs tijdens de 0-3 massaal doorzingen met de hele M-Side, kippenvel.
Ja dat zal vast wel, maar dan.... weer zo'n lam kutzooitje? Van Grinsven en v/d Hoorn moeten oprotten in elk geval.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Helaas is het voor jullie geen "succes tegen Heracles" komend seizoen jongens...
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Den Bosch binnen de kortste keren weer promoveert.
?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Grinsven moet oprotten in elk geval.
Oud FC-speler Toon Brusselersquote:Op zondag 22 mei 2005 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer dat het slechts zn broekje was
Voor wie was eigenlijk die minuut stilte? en rouwbanden? (ik kwam pas de 2e helft aan)
Die gast snapt er echt niets van. Waarom staat Janssen er nog steeds in? Die kan er echt niets van. Vriendje Uneken moest ook weer spelen, desnoods wordt het halve elftal omgegooid...quote:
Jansen is kut,geen twijfel over maar wie had jij in gedachte?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast snapt er echt niets van. Waarom staat Janssen er nog steeds in? Die kan er echt niets van. Vriendje Uneken moest ook weer spelen, desnoods wordt het halve elftal omgegooid...
Eens! Naast zijn tactische blunders, het onvermogen om een goede sfeer in de groep te creeren. Is zijn strategie "het maakt niet uit of je met 1-0 of 5-0 verliest ons fataal geworden. Dit slaat sowieso nergens op.. En al helemaal niet als je het seizoen ervoor op doelsaldo kampioen bent geworden!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:24 schreef DutchGooner het volgende:
Stelling;
We hebben het seizoen verloren dankzij Wisman.
Het is al gauw beter dan Jansen. Desnoods Rietberg of Chelah. Slechter kan het echt niet. Ok, Uneken in de spits, dat was nog slechter.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jansen is kut,geen twijfel over maar wie had jij in gedachte?
Achteraf zijn die uitspraken van Wisman zuur inderdaad, we hebben het vooral verloren doordat we niet gedaan hebben we hadden moeten doen: strijd leveren.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Eens! Naast zijn tactische blunders, het onvermogen om een goede sfeer in de groep te creeren. Is zijn strategie "het maakt niet uit of je met 1-0 of 5-0 verliest ons fataal geworden. Dit slaat sowieso nergens op.. En al helemaal niet als je het seizoen ervoor op doelsaldo kampioen bent geworden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |