Oja, die moeten we zeker niet vergetenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nadat ze eerst confetti over d'r heen heeft gehad
Misschien Leon v. Helvoirt, of Woutje die naast me zit, maar voor de rest geloof ik niet dat er van die groep nog veel naar het voetballen gaan. kan me vergissen hoor, met sommige heb ik helemaal geen contact meer. Is ook niet zo gek natuurlijk, ik ben al bijna 10 jaar weg uit Den Bosch.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beetje late reactie
Dikke fons en Rooie H. herken ik verders niet eigenlijk.. Nog meer mensen die we zouden misschien kennen/ die nu nog komen?
Afgesproken!!! Als we er daardoor in blijven heb ik het er wel voor over om een keer extra mijn huis te stofzuigen. En ik zal zeker mn camera meenemen!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oja, die moeten we zeker niet vergeten.
Als we er daardoor inblijven wil ik wel weer confetti-slachtoffer zijn.
quote:FC Den Bosch is Powel kwijt
Berry Powel is zoek, zijn club FC Den Bosch kan in ieder geval niet met de aanvaller in contact komen. De 24 jarige aanvaller heeft zich sinds zijn snelle wissel tegen FC Twente op 7 mei niet meer gemeld, zo meldt het Brabants Dagblad. Powel kwam tegen FC Twente na rust in het veld, doordat Den Bosch op een 1-0 voorsprong stond en deze moest verdedigen werd een half uur later al weer gewisseld.
Voor Powel kwam de verdedigend ingestelde Paul Beekmans in het veld. Een logische wissel, dat wel. Toch is het nooit goed voor een speler om zo snel uit het veld te worden gehaald. Zeker als men als invaller al het veld inkwam.
Powel verliet het stadion nog voordat de wedstrijd was afgelopen. De aanvaller pas bezig aan zijn twee seizoen in het betaald voetbal heeft zich daarna door zijn zaakwaarnemer Piet Buter ziek gemeld. Powel zou vertrouwen missen van FC Den Bosch. De aanvaller kwam dit seizoen 29 maal in actie en scoorde daarin tweemaal.
Bron: VoetbalPlus
Kan je die foto nog een keer plaatsen? Kan em zo 1-2-3 niet vinden... maar weet nog wel dat ik destijds alleen Fons herkende. De rest van die beruchte koppen zei me helemaal niksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien Leon v. Helvoirt, of Woutje die naast me zit, maar voor de rest geloof ik niet dat er van die groep nog veel naar het voetballen gaan. kan me vergissen hoor, met sommige heb ik helemaal geen contact meer. Is ook niet zo gek natuurlijk, ik ben al bijna 10 jaar weg uit Den Bosch.
Werkweigering. Meteen zijn loon stop zetten!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Mja stond vandaag ook in de krant... Schandalig!
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
Had ik al gezegd dat die gast mag opzouten?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kan je die foto nog een keer plaatsen? Kan em zo 1-2-3 niet vinden... maar weet nog wel dat ik destijds alleen Fons herkende. De rest van die beruchte koppen zei me helemaal niks.
Aldus VI.nlquote:'Powel voelt zich vernederd door Den Bosch'
17/5/2005 13:15
FC Den Bosch wacht op de terugkeer van Berry Powel. De aanvaller heeft zich niet meer laten zien sinds hij vorige week werd gewisseld tijdens het duel met FC Twente.
Powel was zeer ontstemd. Hij was in de 46ste minuut in het veld gekomen, maar werd door interim-coach Jan van Grinsven in de 75ste minuut alweer naar de kant gehaald. Middenvelder Paul Beekmans nam de plaats in van aanvaller Powel.
'Hij voelt zich vernederd', legt zaakwaarnemer Piet Buter uit in het Brabants Dagblad. 'Ik heb hem ziek gemeld bij de club. Misschien moeten we de arbitragecommissie wel verzoeken Berry's contract met FC Den Bosch te ontbinden.'
Van dat laatste wil FC Den Bosch niets weten, verklaart technisch directeur Fred van der Hoorn. 'Wij hebben geen conflict. Berry is van harte welkom', aldus Van der Hoorn, die Powel op een geldstraf trakteerde.
'Die boete is opgelegd omdat hij de overwinning op Twente niet heeft meegevierd. Dat doen we gezamenlijk, zoals we nederlagen ook gezamenlijk verwerken. Ik snap niet dat Berry zegt dat hij vertrouwen mist. Hij heeft in 29 van de 33 wedstrijden gespeeld.' In al die duels scoorde Powel twee keer.
Powel is niet wijs.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:01 schreef Vom het volgende:
Powel heeft het een beetje lastig jongens
[..]
Aldus VI.nl
Beetje rare actie van hem ofniet?
Kennen jullie hem niet gebruiken ? Krijg je er nog 50¤ bij ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:13 schreef Vom het volgende:
Ik heb zo het idee dat jullie het niet zo hebben op Powel, of zit ik er nu echt gigantisch naast![]()
Nog steeds herken ik alleen de Fons (die herken je uit duizendenquote:
Zittend, tweede van links.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Nog steeds herken ik alleen de Fons (die herken je uit duizenden), maar verder niemand...
Welke was jij ook alweer?
Inderdaad. Wegwezen met die loser.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:12 schreef DutchGooner het volgende:
Contract ontbinden?
Liever vandaag dan morgen
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Juist! Al dat negatieve gedoe... we hebben nog gewoon zo'n 40% kans om de nacompetitie te halen.
Maar dan zal er wel uit een heel ander vaatje getapt moeten worden! Werkers als Verhaegh en Koentje moeten we hebben, niet van die halve wijven als Cales. Das een leuk pielertje voor als je tegen een amateurclub speelt, maar daar hebben we nu helemaal niks aan!!
Heheheh...dat zou wel een stunt zijn zeg. En de dader is dan waarschijnlijk Wim vd Horst.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:01 schreef DarkShine het volgende:
Vermoorde man gevonden in Den Bosch
Powel terecht?
Niet alles geloven wat Fredje zegt,of heb je ergens een bevestiging?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij spelen in de voorbereiding tegen Everton... ook mooi![]()
Het staat op de dvdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef Reanimatie.com het volgende:
Pfffff, ik ben zo ziek van ZOndag en van het kutzooitje dat ik de studio sport van Zondag nog niet eens gekeken heb. Wellicht dat ik de opgenomen aflevering later deze week nog kijk.
Ik heb er absoluut geen vertrouwen meer in en het kan me allemaal niet meer boeien. Al dat gezeik en gezever eromheen. Het gekanker van de supporters op de club, het gakanker van de club op de supporters en het diva gedrag van Berry Powel.
Ik ga lekker op vakantie en bestel gewoon weer een seizoenskaart bestellen voor volgend jaar, ongeacht welke divisie en hoe leeg de tribune dan wel niet zal zijn.
HEYA DEN BOSCH !!!
Jawel hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof niet dat er nu nog 1 supporter is die hem graag in het blauw/witte shirt ziet spelen.
Opzouten met die lul.
En ik hoop dat ze dus wel tegen de Toffees spelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
.
Dat van Everton geloof ik ook niet.. Zal uiteindelijk wel niks worden.. Ik hoop dat ze tegen Standard spelen op de open dag! Gezellig als vanouds![]()
WIJ WIL-LEN BIEKMAN ZIEN!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Bij mij heeft Powel nu ook helemaal afgedaan! Wat een stomme ......
jawel.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef Mindlight het volgende:
Wedden dat ie niet blijft en terugkeert naar jullie? Ze zullen toch niet zo erg zitten te slapen daar?
Denk dat hij het zo goed mogelijk bij elkaar weer houden in deze cruciale fase. Als hij Powel ontslaat zorgt dat voor extra rumoer in de groep, dikke koppen in het BD etc. Verder schijnt Powel het oogappeltje van vd horst te zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch wel merkwaardig dat Fred zo coulant is ten opzichte van Powel. Dit is niet de eerste keer dat Powel zich belangrijker waant dan de club.
Berusting in het lot.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
.
Wat is het trouwens ineens rustig hier?
Stilte voor de storm?
En dat ben ik dus ook. Kijk, een gemeenteraadslid komt bij jou die ramen niet zemen, ik wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Werken.. pfff..
Das voor het gewone volk![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
En dat ben ik dus ook. Kijk, een gemeenteraadslid komt bij jou die ramen niet zemen, ik wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |