quote:Op zondag 15 mei 2005 21:36 schreef Hathor het volgende:
Andy Fordham pakt nog wel eens een bekertje pint links en rechts.![]()
1) Wat een onzin zeg. Net alsof ze vandaag niet wilden winnen. En we hebben gewoon niet zo veel spelers van dat soort. En dat levert bovendien ook niet veel op daar was de graafschap vandaag wel het bewijs van. Of heb jij liever 7 gele kaarten en 2 blessures in een wedstrijd dan dit "lamme zootje"quote:Op zondag 15 mei 2005 21:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1) Het is wel een lam kutzooitje. Je pakt punten tegen FC Twente en Feyenoord, maar speelt dan zo ontzettend matig en zonder inzet in wedstrijden tegen NAC, FC Groningen en RKC en dan vergeet ik er vast nog wel een paar. Da's gewoon onbegrijpelijk als je voor je laatste kansen aan het vechten bent. Dan is het met recht een LAM KUTZOOITJE. Daar is trouwens iedereen het wel over eens.
2) O leuk, even muggeziften over een term. Cales is gewoon een prutser, een bal aannemen lukte hem vandaag niet eens want die werkte hij met z'n ene been via z'n andere been over de zijlijn. Inzet heb ik bij die gast nog nooit kunnen bespeuren. Waardeloze speler en al even waardeloos dat hij nog steeds mag opdraven.
3) Janssen was gewoon slecht vandaag. Er was behoefte aan een goalgetter en dan wordt er een trage spits gehaald, met de motoriek van een tractor en de handelingssnelheid van Andy Fordham, die bovendien nauwelijks scoort. Ja, erg slim is dat...
1) Met inzet zoals we hadden tegen Feyenoord en FC Twente win je gewoon tegen RKC, NAC en FC Groningen. Er werd onzettend slap gespeeld in deze drie wedstrijden. Ik wil gewoon winnen, desnoods met 7 gele kaarten. De sportiviteitsprijs interesseert me niet, ik heb liever wat vaker drie punten en meer strijd.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1) Wat een onzin zeg. Net alsof ze vandaag niet wilden winnen. En we hebben gewoon niet zo veel spelers van dat soort. En dat levert bovendien ook niet veel op daar was de graafschap vandaag wel het bewijs van. Of heb jij liever 7 gele kaarten en 2 blessures in een wedstrijd dan dit "lamme zootje"
2)Oow dat verklaard inderdaad dat hij een teringhomo is. Hij haalt het niveau niet dat is duidelijk. Maar om van een miskoop te spreken is ook overdreven. Hij zal echt niet veel kosten, denk dat de prijs/kwaliteit verhouding wel in balans is. Alstie nou 600.000 kostte net als die clown van de graafschap...
3) In een tijdbestek van 2 maanden met zweer weinig financiele middelen liggen de goalgetters voor het oprapen inderdaad..
1) Jij hebt liever dit soort berichten voor de laatste wedstrijd van de competitie???:quote:Op zondag 15 mei 2005 21:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1) Met inzet zoals we hadden tegen Feyenoord en FC Twente win je gewoon tegen RKC, NAC en FC Groningen. Er werd onzettend slap gespeeld in deze drie wedstrijden. Ik wil gewoon winnen, desnoods met 7 gele kaarten. De sportiviteitsprijs interesseert me niet, ik heb liever wat vaker drie punten en meer strijd.
2) Prijs/kwaliteit-verhouding in balans? Dat wil zeggen dat Cales geld meebrengt.... Dat lijkt me niet het geval. Cales is gewoon een kutvoetballer. Dat hij niet kan voetballen, oké, maar dat hij dan eens strijd levert... hij weet zelfs niet de indruk te wekken dat het hem ook maar iets interesseert. 600.000 euro? Sousa heeft 200.000 euro gekost. Geen slimme aankoop, want Sousa is geen voetballer voor de degradatiestrijd.
3) D-O-N-N-Y D-E G-R-O-O-T
En aan de eindstand heeft het ook weinig geholpen.quote:De Graafschap gekweld door schorsingen
De Graafschap verloor zondag niet alleen van NEC(3-0), maar zag ook drie spelers tegen een schorsing aanlopen. Coach Gert Kruys moet volgende week in het laatste duel (thuis tegen Vitesse) Dave Bus, Sven Vandenbroeck en Garry De Graef missen. Zij allen liepen in Nijmegen tegen een gele kaart aan, die voor hen een drietal inhoudt.
De blessurelijst werd uitgebreid met Sousa en Van Beukering. Van Dijk, Ax, Bakens en Robbemond stonden daar al op. De Graafschap heeft evenveel punten als FC Den Bosch, maar het doelsaldo is beter (+4). De Doetinchemmers spelen zondag thuis tegen Vitesse, FC Den Bosch speelt op de laatste speeldag thuis tegen FC Utrecht.
1) Met strijd hadden we tegen NAC 3 punten kunnen pakken, tegen FC Groningen en RKC ook. ADO schiet er gvd 6 in tegen NAC.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1) Jij hebt liever dit soort berichten voor de laatste wedstrijd van de competitie???:
[..]
En aan de eindstand heeft het ook weinig geholpen.
2) Klopt, die goal tegen feyenoord wilde hij trouwens ook express naast schieten. typfout inderdaad.
3) Die was in de winterstop niet meer te koop. Als je voor het seizoen bedoeld dan zouden we de strijd aan moeten met RBC, die we ongetwijfeld hadden verloren. Verder heb je het er net over dat je het niet snapt dat iemand die maar 1 seizoen goed was is gehaald. Dat geldt net zo goed voor de groot die heeft ook maar 1 seizoen echt gedenderd en is bovendien nogal blessuregevoelig. Een enorm risico om te halen dus...
1) Het had gekund inderaad, maar het is niet gelukt. Maar als we 1 van die wedstrijden (waar we ook de kans toe hadden) gewonnen hadden dan had je hem nu niet genoemd. Terwijl de inzet hetzelfde was. En NAC speelde tegen Ado (nog) slechter dan tegen ons.. Neem dat van me aan. Zelfs Schollen stond te blunderen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1) Met strijd hadden we tegen NAC 3 punten kunnen pakken, tegen FC Groningen en RKC ook. ADO schiet er gvd 6 in tegen NAC.
2) Goh, een zondagschot en Cales is meteen een wereldaankoop. Die goal tegen Feyenoord is zijn enige goede actie van dit seizoen. Voor de rest is het alleen maar slappe hap, geen inzet en mislukte acties en veel balverlies.
3) De Groot is door RBC tijdens het seizoen binnengehaald. De Groot heeft bij Emmen goed gespeeld en bij Volendam ook. Da's al twee seizoenen. De Groot is bovendien een goalgetter, Janssen totaal niet.
De Groot was een risico geweest inderdaad, maar da's het lot van een club met weinig geld. Van Janssen wist je sowieso al vantevoren dat het een trage en slome slak is die nauwelijks scoort.
Van Ajax ook niet...quote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Beukering heeft er 9 in geschoten dit seizoen, dat doet geen enkele speler de FC hem na.
Studio Voetbal gemist?quote:Op maandag 16 mei 2005 00:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ik mis iets?
Niet gemist,MOTD is op en dat gaat voor.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Studio Voetbal gemist?
Mourad had de bal (en verspeelde hem)
Cas wilde de bal hebben
Cas ging schreeuwen tegen Mourad
Cas gaf Mourad een stomp/duw
Nee, was een slap duwtje. Mourad keek wel zielig.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet gemist,MOTD is op en dat gaat voor.
Cas heeft hem toch wel goed geslagen hoop ik?
Ik zag het ook nu pas op Studio Voetbal..quote:Op maandag 16 mei 2005 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Het gebeurde recht voor ons vak DG.
Het halve vak reageerde er op, maar jij stond blijkbaar weer es niet op te letten.
Zo kijkt hij altijdquote:Op maandag 16 mei 2005 00:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, was een slap duwtje. Mourad keek wel zielig.
Tsja,zo boeiend was het natuurlijk dus ook niet....quote:Op maandag 16 mei 2005 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Het gebeurde recht voor ons vak DG.
Het halve vak reageerde er op, maar jij stond blijkbaar weer es niet op te letten.
1) Tegen ons speelde NAC ook niet best. Als je veel strijd levert en ze meteen bij hun nekvel grijpt dan win je gewoon van NAC. Het is dat die ploeg in de 1e seizoenshelft wat punten heeft gepakt, anders hadden ze nu ook nacompetitie gespeeld. Van zo'n ploegen moet je thuis gewoon winnen. Sowieso moet er strijd geleverd worden, dat was tegen NAC echt niet het geval. Tegen FC Groningen pas toen het kalf verdronken was en gisteren was de inzet ook beneden alle peil.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1) Het had gekund inderaad, maar het is niet gelukt. Maar als we 1 van die wedstrijden (waar we ook de kans toe hadden) gewonnen hadden dan had je hem nu niet genoemd. Terwijl de inzet hetzelfde was. En NAC speelde tegen Ado (nog) slechter dan tegen ons.. Neem dat van me aan. Zelfs Schollen stond te blunderen.
2) Dat zeg ik ook niet. Ik vind hem ook beneden niveau. Maar hij is ook meer gehaald voor de breedte en ook nog met het oog op langer verblijf in de eerste divisie. Bovendien heeft hij het in de "glorie"tijd van RBC niet slecht gedaan.
3) Bij Volendam heeft hij ook een half seizoen niet meegedaan. Maargoed het is dus niet gek dat er iemand met wat meer ervaring en die ook zeer verdienstelijk heeft gepresteerd voor FC in het verleden, word verkozen boven jongen die op ere divisie niveau nog weinig heeft gepresteerd en erg blessuregevoelig is. Dat dit later heel anders uitpakt is heel jammer voor ons maar heeft weinig met mismanagement te maken mijns inziens. Voor Janssen geldt wat ik al eerder zei dat het niet bepaald makkelijk is om een goede spits te halen in zeer korter tijd met zeer weinig geld.
Ik hoop dat die lamlul ontslagen wordt wegens werkweigering. Ik begrijp best dat hij niet blij is met die wissel en dat het niet leuk is om slachtoffer te worden van een correctie van een eerdere tactische blunder, maar je behoort je wel gewoon professioneel te gedragen. Even een cliché tevoorschijn halen: In deze fase van het seizoen is FC Den Bosch belangrijk, niet Berry Powel. Waar hebben we het eigenlijk over, een spits die uit de 2e klasse is geplukt, na wat goals in de GGD moeilijk begon te doen over een getekend contract en nu raar loopt te doen nadat hij 29 keer (ofzo iets) in de Eredivisie heeft mogen acteren. Hij zou godverdomme trots moeten zijn, elke keer dat hij met zijn belabberde kwaliteiten aan de aftrap mag staan.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop dat Powel er weer bij is zondag. Hij heeft de winnende op zn schoen.
Goede actie van Cas.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Studio Voetbal gemist?
Mourad had de bal (en verspeelde hem)
Cas wilde de bal hebben
Cas ging schreeuwen tegen Mourad
Cas gaf Mourad een stomp/duw
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar ik zou hem toch, als het nog niet beslist is, het laatste kwartier inbrengen. Hij is iemand die met 1 geniaal moment een wedstrijd kan beslissen. Wat dat betreft doet hij me soms een beetje denken aan de van nistelrooij van toen. Dezelfde bewegingen, stuntelen, duikelen, maar ook geniaal en beslissend.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik hoop dat die lamlul ontslagen wordt wegens werkweigering. Ik begrijp best dat hij niet blij is met die wissel en dat het niet leuk is om slachtoffer te worden van een correctie van een eerdere tactische blunder, maar je behoort je wel gewoon professioneel te gedragen. Even een cliché tevoorschijn halen: In deze fase van het seizoen is FC Den Bosch belangrijk, niet Berry Powel. Waar hebben we het eigenlijk over, een spits die uit de 2e klasse is geplukt, na wat goals in de GGD moeilijk begon te doen over een getekend contract en nu raar loopt te doen nadat hij 29 keer (ofzo iets) in de Eredivisie heeft mogen acteren. Hij zou godverdomme trots moeten zijn, elke keer dat hij met zijn belabberde kwaliteiten aan de aftrap mag staan.
Over die momenten van Powel ben ik het met je eens, maar ik vind dat we dit gedrag van Powel niet hoeven te pikken. Dat gezeur vorig seizoen over dat contract, een knokpartijtje met Van Iersel, nu weer "ziek".... Het lijkt erop dat Powel niet geschikt is voor profvoetbal.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Maar ik zou hem toch, als het nog niet beslist is, het laatste kwartier inbrengen. Hij is iemand die met 1 geniaal moment een wedstrijd kan beslissen. Wat dat betreft doet hij me soms een beetje denken aan de van nistelrooij van toen. Dezelfde bewegingen, stuntelen, duikelen, maar ook geniaal en beslissend.
Ja daar heb je wel gelijk in.. en dan vergeet je nog dat akkefietje op het einde, dat hij eigenlijk niet meer wilde spelen voor fc maar overgehaald is door Wim. En in de 2e helft gebracht werd de laatste wedstrijd... en de rest is bekend.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Over die momenten van Powel ben ik het met je eens, maar ik vind dat we dit gedrag van Powel niet hoeven te pikken. Dat gezeur vorig seizoen over dat contract, een knokpartijtje met Van Iersel, nu weer "ziek".... Het lijkt erop dat Powel niet geschikt is voor profvoetbal.
Dat akkefietje ook nog inderdaad. Al met al lijkt Powel me niet geschikt voor profvoetbal. Hij heeft de beslissende gemaakt tegen Veendam en had in de GGD af en toe leuke acties, maar over het algemeen komt hij qua kwaliteit en mentaliteit tekort voor het profvoetbal. Als bestuur zou ik zijn gedrag ook niet meer pikken.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.. en dan vergeet je nog dat akkefietje op het einde, dat hij eigenlijk niet meer wilde spelen voor fc maar overgehaald is door Wim. En in de 2e helft gebracht werd de laatste wedstrijd... en de rest is bekend.
Maar stel dattie het 'm weer zou flikken....
1) NAC was inderdaad niet best.. Als hadden we hem kunnen winnen (powel die helemaal vrij kon inkoppen, en powel die door had moeten gaan ipv te gaan liggen). Groningen vind ik een beetje onzin.. Daar deden we totaal niet voor onder. Maar een moment van een onoplettendheid achter en een opleving van Nevland deden ons de das om.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
1) Tegen ons speelde NAC ook niet best. Als je veel strijd levert en ze meteen bij hun nekvel grijpt dan win je gewoon van NAC. Het is dat die ploeg in de 1e seizoenshelft wat punten heeft gepakt, anders hadden ze nu ook nacompetitie gespeeld. Van zo'n ploegen moet je thuis gewoon winnen. Sowieso moet er strijd geleverd worden, dat was tegen NAC echt niet het geval. Tegen FC Groningen pas toen het kalf verdronken was en gisteren was de inzet ook beneden alle peil.
2) Een domme zet. Een speler als Cales hoef je echt niet in een vroeg stadium al voor 3 jaar vast te leggen. Dat soort spelers zijn er in een later stadium nog legio voor handen. Cales is na zijn tijd bij RBC mislukt bij ADO Den Haag en was ook geen meerwaarde bij VVV Venlo. Zo'n speler lijkt me geen versterking voor ons.
3) Dit ging over Moerad toch?Wat heeft Moerad in de Eredivisie gespresteerd? Niks, alleen een redelijk seizoen bij de FC, verder heeft hij nooit wat in de Eredivisie gepresteerd. Zelfs bij Emmen deed hij het niet al te best meer. Onbegrijpelijk dat zo'n jongen dan wordt teruggehaald. Janssen is overbodig. Hij is traag, weinig handelingssnelheid, geen scorend vermogen en weinig inzet. Niet het type spits dat we nodig hebben. Dan had ik liever Rietberg in de spits gehad. Volendam huurde De Groot pas halverwege het seizoen overigens, bij mijn weten. Na zijn periode bij FC Volendam had FC Den Bosch ook even interesse zelfs in hem.
1) Voor FC Groningen deden we niet onder, met wat meer inzet hadden we die wedstrijd dus gewoon kunnen winnen. Het bekende liedje weer. De inzet vind ik echt beneden alle peil.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1) NAC was inderdaad niet best.. Als hadden we hem kunnen winnen (powel die helemaal vrij kon inkoppen, en powel die door had moeten gaan ipv te gaan liggen). Groningen vind ik een beetje onzin.. Daar deden we totaal niet voor onder. Maar een moment van een onoplettendheid achter en een opleving van Nevland deden ons de das om.
2)Tjsah soms moet je een gok nemen, leg je een bepaalde speler nou voor langere tijd vast of niet.. Bij Cales is deze gok wat ongelukkig uitgevallen, maar bijvoorbeeld bij Verhaegh niet.
3) Als jij kunt kiezen tussen een speler die erg blessure gevoelig is en eigenlijk nog maar weinig gepresteerd heeft op eredivisieniveau en een speler waar je in het verleden veel plezier van hebt gehad, die eredivisie ervaring heeft en bovendien goed ligt bij de supporters dan zou jij gaan voor die eerste? En dan nog het allerbelangrijkste, voor de prijs waar je 1 mourad voor heb, daar koop je nog geen halve de groot voor.
yup,terechte TT derhalvequote:Op maandag 16 mei 2005 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
Om hele lange verhalen kort te maken: als ze de inzet die werd getoond tegen o.a. Feyenoord en Twente gewoon elke (thuis)wedstrijd hadden laten zien, dan waren we nu al veilig (of dan hadden we iig zeker nacompetitie gehad).
Ongelooflijk inderdaad, met name de laatste weken. Beseffen ze wel wat er op het spel staat? Niet te geloven dat een lamzak als Cales nog steeds mag opdraven.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:52 schreef Yeahinho het volgende:
Om hele lange verhalen kort te maken: als ze de inzet die werd getoond tegen o.a. Feyenoord en Twente gewoon elke (thuis)wedstrijd hadden laten zien, dan waren we nu al veilig (of dan hadden we iig zeker nacompetitie gehad).
Juist! Al dat negatieve gedoe... we hebben nog gewoon zo'n 40% kans om de nacompetitie te halen.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kansen hebben we zeker nog wel. De Graafschap is brandhout en met veel inzet hoeven we thuis van vrijwel niemand te verliezen, zeker niet van FC Utrecht.
Beetje late reactiequote:Ken je niemand van die elftalfoto dan ? Ik sta er trouwens ook op, zittend, tweede van links.
Ja man, misschien is het allemaal bijgeloof en toeval enzo.. Maar stel dat het om de 1 of andere reden toch zo zou moeten zijn..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
serieus? Is natuurlijk wel het beste
Ik doe hem dan ook opquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:24 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi al dat bijgeloof. Zal ik zondag maar met m'n Bavaria-hoedje op de tribune gaan zitten dan?
Ok, afgesprokenquote:
Nadat ze eerst confetti over d'r heen heeft gehadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, afgesproken.
En dan vragen we Lady of ze weer stiekem een foto van ons wil maken voor de aftrap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |