Als je vandaag de "eer" had om Fc Utrecht te aanschouwen, dan weet je zeker dat het nog kan voor FC Den Bosch volgende weekquote:Op zondag 15 mei 2005 17:06 schreef Mindlight het volgende:
Kut dit, nu moet het volgende week gebeuren. Het kan!!
Tsja, mijn broer is daar geweest, en die neemt zijn gsm niet op, dus het moet wel een drama zijn geweest.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je vandaag de "eer" had om Fc Utrecht te aanschouwen, dan weet je zeker dat het nog kan voor FC Den Bosch volgende week![]()
Ik neem mijn foon ook niet op.....quote:Op zondag 15 mei 2005 17:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, mijn broer is daar geweest, en die neemt zijn gsm niet op, dus het moet wel een drama zijn geweest.![]()
Je weet het nooit.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kutzooitje.
Aan dat doelpunt heb je niks meer Robbie (of De Graafschap moet met 1-0 winnen en wij met 6-0).
Net alsof de graafschap wint. En we hebben ook al eens met 7-0 gewonnen in de laatste wedstrijd.. Dus het is niet onmogelijk.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
Kutzooitje.
Aan dat doelpunt heb je niks meer Robbie (of De Graafschap moet met 1-0 winnen en wij met 6-0).
7-0 winnen zondag...quote:Op zondag 15 mei 2005 18:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Net alsof de graafschap wint. En we hebben ook al eens met 7-0 gewonnen in de laatste wedstrijd.. Dus het is niet onmogelijk.
Daar heb jij wer gelijk inquote:Op zondag 15 mei 2005 20:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Beukering heeft er 9 in geschoten dit seizoen, dat doet geen enkele speler de FC hem na.
Vergeet Mourad nietquote:Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Beukering zou ik ook graag ruilen voor Jochen Janssen. Dan wil ik Cales er nog wel bij cadeau doen. Inclusief bezorging.
Die mag ook mee inderdaad.quote:
Foei,dat mag je niet zeggenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die mag ook mee inderdaad.Al die superaankopen van Fred.
Nee hoeft niet hoor. Jullie mogen je eigen rotzooi opruimen, doen wij dat ookquote:Op zondag 15 mei 2005 20:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van Beukering zou ik ook graag ruilen voor Jochen Janssen. Dan wil ik Cales er nog wel bij cadeau doen. Inclusief bezorging.
Tsja,die TT is er niet voor niets gekomenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wat hebben we toch een stel lamzakken.. die Cales voorop.
Dat was ONZE SuperBelgquote:Op zondag 15 mei 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Zie ik van den Eden scoren. Waar ken ik die ook alweer van ?
Die gast mag echt opzouten van mij. Wat een waardeloze teringhomo zeg.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:16 schreef Yeahinho het volgende:
Wat hebben we toch een stel lamzakken.. die Cales voorop.
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig staan de beste stuurlui aan wal, CMT.
Volgend jaar lekker thuisblijven jongen!![]()
Als jij vandaag thuis was gebleven hadden we tenminste gewonnen!!!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig staan de beste stuurlui aan wal, CMT.
Volgend jaar lekker thuisblijven jongen!![]()
Het is volgens jou onzin dat:quote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef TerroRobbie het volgende:
kritisch is niet hetzelfde als regelrechte onzin verkopen.
Welkom in Den Bosch.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:18 schreef tong80 het volgende:
Ik moet er wel om lachen. Jullie staan achter je cluppie maar ik lees alleen maar gescheld
And one-nill for LadyFCDBquote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als jij vandaag thuis was gebleven hadden we tenminste gewonnen!!!
JA.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is volgens jou onzin dat:
1) dit een lam kutzooitje is;
2) Cales, Moerad en Janssen miskopen (of gehuurd dan, die laatste twee) zijn.
?
Nee dat wilde ik CMT niet aandoen, dan had ie geen reden om weer te gaan zeiken..quote:Op zondag 15 mei 2005 21:12 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Als jij vandaag thuis was gebleven hadden we tenminste gewonnen!!!
1) Het is wel een lam kutzooitje. Je pakt punten tegen FC Twente en Feyenoord, maar speelt dan zo ontzettend matig en zonder inzet in wedstrijden tegen NAC, FC Groningen en RKC en dan vergeet ik er vast nog wel een paar. Da's gewoon onbegrijpelijk als je voor je laatste kansen aan het vechten bent. Dan is het met recht een LAM KUTZOOITJE. Daar is trouwens iedereen het wel over eens.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JA.
1) een club als wij die 10 punten uit de laatste 8 wedstrijden noem ik geen kutzooitje. Verder vind ik het sowieso ongepast om je eigen club en je spelers uit te maken voor lam kutzooitje en teringhomo.
2) Cales is ook geen aankoop. We betalen zijn (lage) salaris. Verder is dat, als er sprake van een misaanwerving zou zijn, eerder een fout van de trainer die hem opstelt. Janssen vind ik zeker geen miskoop. En die onzin dat hij de zogenaamde 12e man van rkc was slaat helemaal nergens op. Hij zorgde vandaag voor het meeste gevaar in de aanval met een aantal goeie schoten.
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik CMT niet aandoen, dan had ie geen reden om weer te gaan zeiken..![]()
Nou ga ik wel zeikenquote:Op zondag 15 mei 2005 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat wilde ik CMT niet aandoen, dan had ie geen reden om weer te gaan zeiken..![]()
Och guttekes,je mag geen kritiek hebben op de selectie die mede dankzij ons,de supporters,bestaansrecht heeft.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
JA.
1) een club als wij die 10 punten uit de laatste 8 wedstrijden noem ik geen kutzooitje. Verder vind ik het sowieso ongepast om je eigen club en je spelers uit te maken voor lam kutzooitje en teringhomo.
2) Cales is ook geen aankoop. We betalen zijn (lage) salaris. Verder is dat, als er sprake van een misaanwerving zou zijn, eerder een fout van de trainer die hem opstelt. Janssen vind ik zeker geen miskoop. En die onzin dat hij de zogenaamde 12e man van rkc was slaat helemaal nergens op. Hij zorgde vandaag voor het meeste gevaar in de aanval met een aantal goeie schoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |