suf.... Chris bedacht zich wat er aan de hand wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Wup het volgende:
misschien een domme vraag maar hoe is dat gekke koeienziekte verhaaltje verlopen?
hihi, nu ik verbaasd:)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:43 schreef babette21 het volgende:
je hebt niks gemist
TROS: 'ONM is afgelikte boterham'quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:41 schreef babette21 het volgende:
ONM heeft nog nooit zoveel media-aandacht gehad......
wat een azijnpissertje... zeker nog wat oud HGH zeerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:57 schreef Iwan1976 het volgende:
zuur Tros verhaaltje
Het valt me nog mee dat ze niet weer gedreigd hebben om uit het publieke bestel te stappen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:00 schreef Wup het volgende:
wat een azijnpissertje... zeker nog wat oud HGH zeer
flikker jij 's even snel een eind op met je gezeur.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:38 schreef Perrow het volgende:
Iwan, kan je aub even zeggen of je screens van gtsthunks in blote buik hebt? bedankt![]()
EOquote:Seks-nu-eens-met-deze-dan-weer-met-die
EO-directeur Ad de Boer is blij dat de publieke omroep weer een soap (ONM) heeft, maar hoopt ook dat BNN niet voor de verleiding bezwijkt om de serie te verplatten middels een hoog 'onder de gordel'-gehalte.
De Boer schrijft: [ De media melden vandaag eens een keer positief nieuws over de publieke omroep. De soap 'Onderweg naar Morgen', ooit - zelfs met enige financiële support van de EO - begonnen bij de publieke omroep, maar sinds jaar en dag bij de commerciëlen uitgezonden, keert terug in het publieke domein.
BNN gaat ONM na de zomer dagelijks om half acht uitzenden en beklemtoont dat de serie een sterkere nadruk op maatschappelijke thema’s en daarmee een veel publieker karakter zal krijgen. Dat zal nodig zijn ook, anders krijgen we binnen de kortste keren weer het verwijt dat we jongeren met puur 'commerciële' middelen proberen te trekken, en dat mag niet van de politiek.
In elk geval biedt ONM de publieke omroep een goede kans om meer jongeren te trekken, want in de leeftijdsgroep tussen 20 en 35 jaar trekt de serie maar liefst 600.000 kijkers. Wil de serie ook in het nieuwe bestel van Medy van der Laan passen, dan zal het moeten gaan om amusement (want dat is soap) met een boodschap.
Maar welke boodschap? Ik hoop dat BNN niet voor de verleiding bezwijkt om de serie (nog verder) te verplatten middels een hoog 'onder de gordel'-gehalte, voorzover het programma dat al niet heeft, zeg ik als zelden-kijker. Seks scoort, ik weet het, maar geef alsjeblieft niet het signaal dat overspel en seks-nu-eens-met-deze-dan-weer-met-die leuk en spannend zijn.
Met soap is niks mis, maar er zijn al 'temptation islands' genoeg op de buis, waar mannen en vrouwen, jongens en meisjes kapot aan gaan. Of, zoals onze vroegere overbuurvrouw (niet gelovig) jaren terug al zei: 'Mijn kinderen kijken elke avond naar 'Goede Tijden Slechte Tijden' en ze leren er alleen maar slechte dingen van.']
BRON: medialog.blogspot.com
Maar ik hoop wel dat Tonnie Rons behaarde berenkop nog effe in de verbouwing gooit!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
Doei Taar! We zullen je niet missen.
Ja, samen met Hugo en Joostquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat Tonnie Rons behaarde berenkop nog effe in de verbouwing gooit!
Tonnie moet de koppen van Joost, Hugo en Ron tegen elkaar slaan?quote:
Ja, goed plan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tonnie moet de koppen van Joost, Hugo en Ron tegen elkaar slaan?
Oh, Hillard krijgt ze volgende week matenloos door Niels geschuurd! Hij gaat door het lint.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:13 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't gemist en dan zou 't ineens leuk zijn????
Nee, Hillard zegt natuurlijk: "Ik ben Tonnie, niet Hilly en dus geen klappen voor Hillard."quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef pberends het volgende:
Heerlijk einde! Ik weet het begin al denk ik van de volgende aflevering maandag: Hilly rijdt achteruit.
Ehhhhh.... om jouw zandkussen .... ehhhh.... geheugen ff te refreshen: Niels was er bij toen Hillard bij Claire het te veel aan vruchtwater liet weglopen...... Hij kent 'm.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee, Hillard zegt natuurlijk: "Ik ben Tonnie, niet Hilly en dus geen klappen voor Hillard."
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhhh.... om jouw zandkussen .... ehhhh.... geheugen ff te refreshen: Niels was er bij toen Hillard bij Claire het te veel aan vruchtwater liet weglopen...... Hij kent 'm.
YES YES YES!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:57 schreef babette21 het volgende:
zaten er flashbacks in vandaag???
Iwan, dan hebben we nog liever een naaktpic van hunk-Hillard:)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
YES YES YES!
flink uit verband gerukt huppelding
gij zult jammeren totdat gij erbij neervalt.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:08 schreef Wup het volgende:
mocht Niels jammeren?
jij zat waarschijnlijk nog in Oz tijdens het fietsjesfeest...quote:
Oh, ik dacht dat ik dat geld zelf mocht uitgevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:07 schreef babette21 het volgende:
hoe zal 't met de cd-verkoop gaan?? zullen we Hidde al kunnen betalen? [Sven??]
ah is 't haar beurt weer.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde iets over Simone Cobben bij Vermist. Op NED2. Voor de fans
Kim is zich samen met Hidde aan het voorbereiden op een comeback om de doorstart van ONM bij BNN nog een kans te gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
ah is 't haar beurt weer.....
Wupje, wanneer mag Kim weer???
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef babette21 het volgende:
ah is 't haar beurt weer.....
Wupje, wanneer mag Kim weer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |