Maar waar dan toch?quote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Ergens ben ik wel heel nieuwsgierig naar het volgende JdeW gegenereerde topic
die hele generator werkt echt matig. Krijg nooit de titel goed gekopieerd.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Ergens ben ik wel heel nieuwsgierig naar het volgende JdeW gegenereerde topic
schuld van guns 'n roses. 't is no-goode white trash muziek, I'm telling yaquote:Op zondag 15 mei 2005 23:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
die hele generator werkt echt matig. Krijg nooit de titel goed gekopieerd.
nee man, ze had een stijvequote:
Ja, je wilt wel meer zaken.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil
Onder andere, maar je wilt ook inhoudelijke bijdrages leveren op Fok, en vaak zijn die heel goed voorzien met historische kennis die ik graag leesquote:Sidekick in zijn hemd zetten.
En dan ga je iemand corrigeren in een reactie..quote:En dan
Heel leuk en aardig, maar je reacties plaats je op een manier die niet echt leesvriendelijk zijn.quote:door het dorp voeren
En volgens mij beschik je wel over het vermogen om goede verhalen te schrijven met een boodschap.quote:op een mestkar
Maar constant posts in duizenden stukken snijden, met kort, uiteraard wel inhoudelijk, commentaar lijkt soms wat op mierenneuken en komt het de discussie niet ten goede, en vooral voor de lurkers zijn dergelijke discussies erg stug.quote:en met pek en veren bedekken
Snap je wat ik bedoel?quote:, natuurlijk.
Da's de bedoeling ook, banga's hequote:Op zondag 15 mei 2005 23:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
vuurwater verkopen klinkt goed, maar dan wil ik wel ook de vrouwen van drugshond winnen met het dobbelen
hoogtepunt van de dagquote:Op zondag 15 mei 2005 23:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, leuk, ik heb eindelijk, door middel van een grotere nerd dan mijzelf, mijn MSN wachtwoord terug. Meteen uiteraard uitgescholden door enkele moslimfanaten die mijn persoontje het liefste doot zien en Monidique geaccepteerd, uiteraard.
Zie ik eruit als een profiler?quote:
Natte Handschoen!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:05 schreef Harry_Sack het volgende:
bakfiets, botertman, filetlapjes, what's next?
echt lekken als een dolle!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Natte Handschoen!
Me ex is er zo een
Je hebt een rijke Noorse / Zweedse fantasie, broeder. Ga met Godquote:Op zondag 15 mei 2005 23:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Natte Handschoen!
Me ex is er zo een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |