Schattig, je hebt door dat je lijntjes onder je tekst kan zetten?quote:
Correct: Ik kan nu ook schuingedrukt typen, hoor.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 19:07 schreef Skv het volgende:
Correct: Ik kan nu ook schuingedrukt typen, hoor.
ait, we hebben een nieuwe SKV-Strijderquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:06 schreef mie_at_work het volgende:
hoor die skv praten hahahha
die gast kan alleen maar pimpen met zijn nepmerkkleding die die besteld op marktplaats.nl
Is niet nep, goedkope schooierhondquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:09 schreef rotskibo het volgende:
Hhaahahah eerst al nep Bikkembergs nu al neppe Puta de Madre
a) het is dit roze shirtje.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:49 schreef mie_at_work het volgende:
hahaha ik weet wel cker dat deze roze shirtje nep is
http://fotos.marktplaats.(...)kleding/2/792925.jpg
Een kneus ben ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:12 schreef -Angel- het volgende:
Skv, hoe staat het met de relatie? Nog spannende dingen gedaan onder de lakens? Overigens Skv wat is precies een kneus?
dudequote:Op woensdag 18 mei 2005 20:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Een kneus ben ik.
Spannende dingen? Nee, Marco heeft me verlaten, en Erwin is incontenent
Erg saai allemaal.
Mijn anus wordt zelfs weer bruin
a) was van vorig jaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:54 schreef DIA het volgende:
met die kleren heb je iig gelijk...... van die "modieuze" rotzooi voor 15/16 jarige, wat in enschede (boerendorp) waarschijnlijk helemaal hip is.
Is er dan zoveel gebeurd in de prive sfeer dat je niet meer dit, als ik toch mag zeggen prachtige shirt, niet meer wilt dragen?quote:a) was van vorig jaar
Is Jan niet in de buurt?quote:Shit on me!
Stoer, nu heb je vast een grotere plasser dan Skv!quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef mie_at_work het volgende:
DIA rustig aan heik heb namelijk ook een shirtje van de puta madre
maar die van mij is tenminste echt
![]()
Maar je steekt wel je vrije tijd in het uitlachen van iemand anders. Onzeker rotkind in het dagelijks leven zeker? Tja, dan moet je iets hè...quote:
Dat was ik niet, sinds ik mn rijbewijs heb , heb ik alleen in aan automaat geredenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:05 schreef Youssef het volgende:
Haha SKV en co. Kneusjes die net een rijbewijs hebben en samen auto's slopen. Ja, we willen 180 rijden togggg. Hoe kan dat dat mijn schakelpook opeens stuitert
14592 (gemiddeld 15 per dag)quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef BrauN het volgende:
Maar je steekt wel je vrije tijd in het uitlachen van iemand anders. Onzeker rotkind in het dagelijks leven zeker? Tja, dan moet je iets hè...
Whehe, braunquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar je steekt wel je vrije tijd in het uitlachen van iemand anders. Onzeker rotkind in het dagelijks leven zeker? Tja, dan moet je iets hè...
Dus waarom zou iemand het nep maken? Of nep kopen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:10 schreef mie_at_work het volgende:
trouwens zo duur is de puta madre nou ook weer niet
Vette naam is dat trouwens , Jelle! Ik wou dat ik zo heette! Oh wacht...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |