quote:
niemand is te eng voor mequote:Op zondag 15 mei 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom je even zwaaien?
Of ben k te eng om mee gezien te worden
Ben benieuwd hoeveel vriendinnen van me nu weer sn8s over de scheerlijnen pleuren hehe
Oh!quote:
jonge.. ik ben nieuw in de "grote mensen wereld". ik heb weining van Nederland en de wereld gezien.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oh!
My!
Gooood!
Onder welke steen heb jij gezeten?!?
Vanavond weer PEquote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niemand is te eng voor me
ben zelf al eng!.
en vanavond zijn de plannen gewisseld: filmavond bij Sick-oh!
En in slaap gevallen tijdens Aardrijkskunde?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:41 schreef SlimShady het volgende:
jonge.. ik ben nieuw in de "grote mensen wereld". ik heb weining van Nederland en de wereld gezien.
Geen rijbewijs & auto enzo.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zelfs IK weet dat Scheveningen bij DH hoorttoch?
Heb het even opgezocht.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zelfs IK weet dat Scheveningen bij DH hoorttoch?
quote:Een van de twee badplaatsen die Den Haag rijk is, is Scheveningen.
Heel goed!quote:
Dat was voor mij ook geen excuus.. ik had een OV, en zelfs zonder OV kom ik overal in NLquote:Op zondag 15 mei 2005 17:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
jonge.. ik ben nieuw in de "grote mensen wereld". ik heb weining van Nederland en de wereld gezien.
Geen rijbewijs & auto enzo.
ik heb geen mobiel. ik heb maar wat bullshit nummers gepost in dat topicquote:Op zondag 15 mei 2005 17:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en nog een tip voor de Grote Mensen Wereld: zet NOOIT je telefoonnummer op Fok!
sjoe, heel slim!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:49 schreef SlimShady het volgende:
ik heb geen mobiel. ik heb maar wat bullshit nummers gepost in dat topic
Jammer dat het plaatje al van 6 maart 2003 isquote:Op zondag 15 mei 2005 17:52 schreef Blond19 het volgende:
Ik heb gewerkt vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met allemaal toeschouwers
[afbeelding]
nu kom ik misschien wel op het journaal van 20:00![]()
was je op een persconferentie?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:52 schreef Blond19 het volgende:
Ik heb gewerkt vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met allemaal toeschouwers
[afbeelding]
nu kom ik misschien wel op het journaal van 20:00![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat het plaatje al van 6 maart 2003 is
ik neem geen fototoestel mee naar m'n werkquote:Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat het plaatje al van 6 maart 2003 is
Je bent een luie nichtquote:Op zondag 15 mei 2005 17:54 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nou ik heb gewerkt.... da's wereldnieuws![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |