quote:
niemand is te eng voor mequote:Op zondag 15 mei 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom je even zwaaien?
Of ben k te eng om mee gezien te worden
Ben benieuwd hoeveel vriendinnen van me nu weer sn8s over de scheerlijnen pleuren hehe
Oh!quote:
jonge.. ik ben nieuw in de "grote mensen wereld". ik heb weining van Nederland en de wereld gezien.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Oh!
My!
Gooood!
Onder welke steen heb jij gezeten?!?
Vanavond weer PEquote:Op zondag 15 mei 2005 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niemand is te eng voor me
ben zelf al eng!.
en vanavond zijn de plannen gewisseld: filmavond bij Sick-oh!
En in slaap gevallen tijdens Aardrijkskunde?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:41 schreef SlimShady het volgende:
jonge.. ik ben nieuw in de "grote mensen wereld". ik heb weining van Nederland en de wereld gezien.
Geen rijbewijs & auto enzo.
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zelfs IK weet dat Scheveningen bij DH hoorttoch?
Heb het even opgezocht.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
zelfs IK weet dat Scheveningen bij DH hoorttoch?
quote:Een van de twee badplaatsen die Den Haag rijk is, is Scheveningen.
Heel goed!quote:
Dat was voor mij ook geen excuus.. ik had een OV, en zelfs zonder OV kom ik overal in NLquote:Op zondag 15 mei 2005 17:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
jonge.. ik ben nieuw in de "grote mensen wereld". ik heb weining van Nederland en de wereld gezien.
Geen rijbewijs & auto enzo.
ik heb geen mobiel. ik heb maar wat bullshit nummers gepost in dat topicquote:Op zondag 15 mei 2005 17:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en nog een tip voor de Grote Mensen Wereld: zet NOOIT je telefoonnummer op Fok!
sjoe, heel slim!quote:Op zondag 15 mei 2005 17:49 schreef SlimShady het volgende:
ik heb geen mobiel. ik heb maar wat bullshit nummers gepost in dat topic
Jammer dat het plaatje al van 6 maart 2003 isquote:Op zondag 15 mei 2005 17:52 schreef Blond19 het volgende:
Ik heb gewerkt vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met allemaal toeschouwers
[afbeelding]
nu kom ik misschien wel op het journaal van 20:00![]()
was je op een persconferentie?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:52 schreef Blond19 het volgende:
Ik heb gewerkt vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met allemaal toeschouwers
[afbeelding]
nu kom ik misschien wel op het journaal van 20:00![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat het plaatje al van 6 maart 2003 is
ik neem geen fototoestel mee naar m'n werkquote:Op zondag 15 mei 2005 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat het plaatje al van 6 maart 2003 is
Je bent een luie nichtquote:Op zondag 15 mei 2005 17:54 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Nou ik heb gewerkt.... da's wereldnieuws![]()
Waarom moet JIJ haar brengenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:56 schreef Weemz het volgende:
Hmmz.. Ik moet om 2 uur vannacht mijn tante wegbrengen naar Schiphol...
Maar nu eerst ff eten...
Meneer poes?quote:Op zondag 15 mei 2005 18:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat is er aan de hand meneer poes?!![]()
ik ookquote:
kattekop.... kiktis naor oewe avatar !quote:
pfff bewijs!!quote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef Blond19 het volgende:
keizerpinguin ... ik krijg net wat nieuwe informatie binnen. Je had een paar topics terug gezegd dat je msn lijst helemaal vol zit omdat je uitermate populair bent enzomaar volgens mijn bron is ie verre van vol
![]()
![]()
![]()
goh... wie zou die bron toch zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 18:18 schreef Blond19 het volgende:
keizerpinguin ... ik krijg net wat nieuwe informatie binnen. Je had een paar topics terug gezegd dat je msn lijst helemaal vol zit omdat je uitermate populair bent enzomaar volgens mijn bron is ie verre van vol
![]()
![]()
![]()
winkelquote:Op zondag 15 mei 2005 18:24 schreef Excess_All het volgende:
hallo lieverds
der is vast iemand hier die me kan helpen
hoe noem je het als je geen kledingkast hebt, maar zeg maar zon soort stangen waar je al je kleding aan ophang naast mekaar of boven elkaar
en heeft iemand hier toevallig een foto van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |