Damn. Welke provider heb je?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:54 schreef Vlarp het volgende:
Bittorrent haalt nu vrolijk wat films en series binnen met 700 kb/sec hoor..
xs4allquote:
Ik wens je veel plezier met hemquote:Op zondag 15 mei 2005 15:59 schreef LuQas het volgende:
[afbeelding]
Met deze meneer ga ik trouwen later.
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:00 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Je mag op ons huwelijk komen hoor!
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"White Noise"
Is dat net zo'n dubbelzinnige titel als mijn vooroordeel mij vertelt??
Nou.. inderdaad. Gebeurt niet vaak dat het zó lang geleden isquote:Op zondag 15 mei 2005 16:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Goh, lang geleden dat ik jou gezien heb.
Nee, inderdaad!!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. inderdaad. Gebeurt niet vaak dat het zó lang geleden is
jeujjj tis droog, dus 40 dagen geen regenquote:Vijftig dagen na pasen en tien dagen na hemelvaartsdag is het pinksteren. In de bijbel wordt verteld dat de dode jezus , met pasen weer levend werd en dat hij op hemelvaartsdag naar de hemel vloog. Al zijn leerlingen zaten dagenlang in een huis bang en besluiteloos bij elkaar. Met pinksteren kwam er uit de hemel een hevig gedruis en boven ieders hoofd zweefde opeens een vlam. De leerlingen kregen de geest en konden met iedereen in alle talen van de wereld spreken over jezus. Ze doopten duizenden mensen. Dat was het begin van de christelijke kerk. Daarom is het nog steeds een belangrijk feest. Net als kerstmis en pasen duurt het twee dagen. Vroeger werden met pinksteren vanuit de nok van de kerk duiven losgelaten en bloemblaadjes naar beneden gegooid. In Italië vliegt er nog steeds een speelgoedduif met een vlam over een rail van achter naar voren door de kerk. Daar is vuurwerk op gehangen dat ontploft. Oorspronkelijk was pinksteren een oogstfeest. Men dankte de goden voor de eerste gerst die van het land kwam. Zigeuners begonnen aan hun trekseizoen. In de middeleeuwen werd pinksteren uitbundig gevierd. Een uitverkoren meisje werd tot pinksterbruid gekroond en op het dorpsplein zetten mannen een pinksterboom neer. Stoere jongens klommen naar de top; iedereen danste eromheen en dronk overvloedig pinksterbier. In gruwelijke spelletjes waren de feestvierders ook heel goed: zwijnknuppelen, katknuppelen en gansrijden. Als het met pinksteren regende, zou het veertig dagen blijven regenen. Vruchten zouden afvallen voordat ze rijp waren en een muizenplaag zou het land teisteren. Maar een bosje vers groen in huis verdreef onweer, ziekte, tovenarij en ongedierte. Ook tegenwoordig wordt pinksteren nog gevierd: feesten in de kerken van de pinkstergemeente, pinkstervuren op Terschelling en andere Waddeneilanden, pinksterprocessies in Vlaanderen, de sinksenfoor in Antwerpen. En pinksterkermissen, -bomen en -bruiden in dorpen die de tradities in ere willen houden.
De zon schijnt hier al de hele dagquote:Op zondag 15 mei 2005 16:46 schreef creno het volgende:
[..]
jeujjj tis droog, dus 40 dagen geen regen
hier ookquote:
Die vraag stelde ik mezelf ook al..quote:
hmmm herkenbaar...quote:Op zondag 15 mei 2005 16:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die vraag stelde ik mezelf ook al..
De conclusie: Ik woon in een dorp en hier is geen reet te doen op zondag, en even langs vrienden wippen voor wat gezelligheid gaat ook niet
quote:
Hier ook!quote:
ik ga er sowieso heen!!quote:Op zondag 15 mei 2005 16:10 schreef Vlarp het volgende:
Paul Oakenfold staat op Mysteryland
Ik wil ook!! Wie gaat er mee?('t is op 27 augustus)
Line up:
Armand van Helden
Paul Oakenfold
Marco V
David Guetta
Johan Gielen
Benny Benassi
Sharam Jey
Victor Ville
hosted by Vika Kova
en veeel meer.....
Mja, da's ook kewl.. maar ik ga niet.. al de festivals zijn te duur gewoonquote:Op zondag 15 mei 2005 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ga er sowieso heen!!maar eerst NJOY en dance valley!
Hoe laat kun je hier zijn?quote:
hehe, da gaat zeker lachen wordenquote:
Kom je even zwaaienquote:Op zondag 15 mei 2005 17:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe, da gaat zeker lachen worden
als jerre en doris zat zijn en lol hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |