en ik zeg ja want ik ben het niet met je eensquote:Op maandag 16 mei 2005 12:05 schreef kokos het volgende:
Ik zeg toch, Nee? Ik heb er een hobby van gemaakt om scooters te kopen, projectje (soms naar wensen van een koper) afstellen en verkoop.
nee ik heb het over de gemiddelde kwaliteit van zo'n blokje en van alle rotzooi onder het plasticquote:Op maandag 16 mei 2005 12:09 schreef kokos het volgende:
Als er gewoon een nieuwe cilinder onder pleurt zonder de rest goed aftestellen en aantepassen, is het inderdaad niet echt verantwoord rijden. Stotteren schokken vermogen en meer problemen, ik denk dat je dit bedoelt?
weet je wat malossi is?quote:Op maandag 16 mei 2005 12:13 schreef kokos het volgende:
Ja dit klopt. Maar als je de toch top-perf merken neemt zo als Hebo, Malossi kan je het toch zeker redelijk veilig afstellen. Maar als je van die budget troep er onder gooit.
ik zeg dat scooters kut zijn en dat ik al mn hele leven scooters kut vindquote:Op maandag 16 mei 2005 12:19 schreef kokos het volgende:
Aah dat weet ik van Malossi. Alleen de MHR cilinders zijn de bom.
of ga je nu zeggen van niet![]()
ze zijn nu nog te duurquote:Op zondag 15 mei 2005 00:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De prijs vliegt ook lekker naar beneden zoals je kunt zien, geeft al wat aan over het succes![]()
maar bedankt voor deze sluikreclame![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |