oftiefen met scooters, ze rijden asociaal. Dat is in meer dan 90% van de gevallen. Oftewel, ik heb er een hekel aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:41 schreef kokos het volgende:
Wat denken automobiliste nu over het algemeen over scooters
Ze moeten gewoon opnemen in de wet dat een scooterrijder geen rechten heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:53 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
oftiefen met scooters, ze rijden asociaal. Dat is in meer dan 90% van de gevallen. Oftewel, ik heb er een hekel aan.
* Herkauwer Bullbar alvast besteldquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon opnemen in de wet dat een scooterrijder geen rechten heeft.
Kan je ze carmageddon-style uitroeien en TOCH de interessante objecten op zoon 2 wielig voertuig in stand houden (mooie vrouwen/meisjes die met een beschaafde snelheid en een weinig verhullende outfit zich voortbewegen op die ondingen).
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon opnemen in de wet dat een scooterrijder geen rechten heeft.
Kan je ze carmageddon-style uitroeien en TOCH de interessante objecten op zoon 2 wielig voertuig in stand houden (mooie vrouwen/meisjes die met een beschaafde snelheid en een weinig verhullende outfit zich voortbewegen op die ondingen).
ge-evolueerde stofzuigersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:41 schreef kokos het volgende:
Wat denken automobiliste nu over het algemeen over scooters
Dat dare to wear he...quote:Op zondag 15 mei 2005 00:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die scooters hebben ze meestal wel gestolen, dus die moeten ze gewoon inleveren![]()
De prijs vliegt ook lekker naar beneden zoals je kunt zien, geeft al wat aan over het succesquote:Op zondag 15 mei 2005 00:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat dare to wear he...
Hoeveel shirts hebben jullie al verkocht?.
Wat een lelijke dingen produceren jullie.
Jah idd, en die hitler snor :/ lijkt net alsof hij een normale snor heeft !quote:Op zondag 15 mei 2005 00:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat dare to wear he...
Hoeveel shirts hebben jullie al verkocht?.
Wat een lelijke dingen produceren jullie.
Als je wat leukere zooi verzint heeft die sluikreclame misschien zelfs zinquote:Op zondag 15 mei 2005 00:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De prijs vliegt ook lekker naar beneden zoals je kunt zien, geeft al wat aan over het succes![]()
maar bedankt voor deze sluikreclame![]()
Ik ben ook niet zo creatiefquote:Op zondag 15 mei 2005 00:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Als je wat leukere zooi verzint heeft die sluikreclame misschien zelfs zin.
Van die poppetjes maakte ik in havo 2 met flash.....
En das zoon 8 jaar geleden.
Maar we hadden het over scooters.
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 15 mei 2005 01:14 schreef kokos het volgende:
Niemand positief over de gemiddelde scooter?
haa mee eensquote:Op zondag 15 mei 2005 00:22 schreef HassieBassie het volgende:
Rijden op opgevoerde scooters is cool
Maar als ik in mn auto rij doe ik er alles aan om ze te irriteren. Gek eigenlijk
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:20 schreef appels het volgende:
mijn rijinstructeur zei: als het niet jou schuld is; scooters altijd aanrijden!!!!!![]()
Bumperkleven, niet kunnen rijden, rechts inhalen, overal tussendoor schieten, rood licht negeren, eerst op het fietspad en dan weer op de weg.....quote:Op zondag 15 mei 2005 01:39 schreef kokos het volgende:
Ik bezit een scooter alleen omdat ik het als hobby eeh gebruik. Veel sleutelen, veel projectjes dan weer verkopen en volgende project.
Zelf rijden doe ik eigelijk na genoeg nooit. Alleen voor het afstellen dan, ik vraag me af waar de automobilist zich aan stoort? Het rijgedrag en wat dan precies?
Alsof een bus snel gaatquote:Op zondag 15 mei 2005 02:13 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Bumperkleven, niet kunnen rijden, rechts inhalen, overal tussendoor schieten, rood licht negeren, eerst op het fietspad en dan weer op de weg.....tief op met die kutscooter en ga met bus ofzo...
bebouwde kom weg (waar ze 30 mogenquote:Op zondag 15 mei 2005 02:13 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
.......eerst op het fietspad en dan weer op de weg.....
ok, duidelijker dan, ik bedoelde binnen de bebouwde komquote:Op zondag 15 mei 2005 03:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
bebouwde kom weg (waar ze 30 mogen) en buiten bebouwde kom op fietspad (met 40
)
Zo ben ik ook ongeveer ik houd rekening met de auto's want als die boos worden begin je niksquote:Op zondag 15 mei 2005 11:52 schreef Go0s het volgende:
Heb zelfs een paar scooters gehad. Allemaal niet standaard, maar ook niet overdreven opgevoerd. Gewoon originele cilinder, andere uitlaat, carburateur en ander loopwerk (vario, koppling). Dat rijd gewoon net wat recreatieverVooral op een Runner
105 teller (90 echt
)
Ja maar als je 16 bent is een scooter het enige wat snel is. Zeker als je er hier en daar wat kleine dingen aan verranderd trek je hem gewoon open tot de 120+ Slalom rijden tussen de auto,s en je bent zo op plaats van bestemming. Van scheveningen naar voorburg in nog geen 10 min is mijn top. Niet stoppen voor stoplichten gemiddeld 90 a 100 rijden slalom om auto,s heen maken en tegen verkeerd in rijden en je haalt het welquote:Op zondag 15 mei 2005 14:58 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik nog wel het mooie vind:
Scooter: 2500 euro
Scooter 2ehands: 1250 euro.
Je verneukt in 2 jaar tijd gewoon 1250 euroKun je beter een mooie Suzuki GS500 oid kopen
Was het maar waar... Ik tref altijd van die bejaarden op een scootertje/brommer die 30 rijden waar de auto's 50 mogen. En dan het liefst midden op de rijbaan zodat je er op geen enkele manier langs kan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:51 schreef blieblie het volgende:
Dat met minimaal 80km/h op een 50km/h weg volgas vlucht van zijn scene of crime vandaan.
Idd om de 10km/h schakelen ziet zo triest uitquote:Op zondag 15 mei 2005 15:20 schreef kokos het volgende:
Schakels vind ik ook maar gare dingen. Ze zijn in een paar sec door hun versnellingen heen. Je bent nou een maal geen motor doe niet alsof je het wel bent.
Je mag officieel ook maar 30 in de bbkquote:Op zondag 15 mei 2005 15:26 schreef Kresj het volgende:
[..]
Was het maar waar... Ik tref altijd van die bejaarden op een scootertje/brommer die 30 rijden waar de auto's 50 mogen. En dan het liefst midden op de rijbaan zodat je er op geen enkele manier langs kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |