quote:
Ja Harry, enorm. Ik zou het liefst zien dat een redneck het presenteede.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:42 schreef Harry_Sack het volgende:
heb je daar last van, Johan?
Mwoa, zo'n mokkel in 't glimmende lak lijkt me ook wel wat, maar dan moet ze niet pratenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja Harry, enorm. Ik zou het liefst zien dat een redneck het presenteede.
die heeft er geen tijd meer voor,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja Harry, enorm. Ik zou het liefst zien dat een redneck het presenteede.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=61921quote:Dure cadeaus voor Bush
ANP/RTR
WASHINGTON - De Amerikaanse president George Bush heeft in 2004 een geweer van ruim 14.000 dollar gekregen.
Ook kreeg Bush een fiets van 3000 dollar en duizenden dollars aan vishengels cadeau. In totaal ontving hij ruim 26.000 dollar aan giften. Dit blijkt uit financiële documenten van het Witte Huis die vrijdag werden vrijgegeven.
Ook de president liet zich niet onbetuigd en toonde zich een gulle gever. Zo kreeg de vice-president Cheney van Bush een globe ter waarde van 425 dollar. Omgekeerd telde Cheney bijna 600 dollar neer voor een bureauklok voor de president.
Hij kan altijd nog Top Gun gaan doen,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die heeft er geen tijd meer voor,
[..]
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=61921
Ultieme kneus,quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu ben ik overigens weg, cola drinken op het terras.
Je bedoelt: eerst naar de supermarkt om goedkoop cola in te slaan, en daarna naar het terras?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nu ben ik overigens weg, cola drinken op het terras.
Zakjap, kijk eens naar je PM op IRC.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:00 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die heeft er geen tijd meer voor,
[..]
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=61921
Hij was toch juist geen house nigger?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:16 schreef chairman.fx het volgende:
Hebben jullie ook vanmiddag op MTV de 50 cent house warming party special gezien?
WOW.
Misschien heeft fifty zijn telefoon ook wel gebling-blingt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij was toch juist geen house nigger?
Nou ja, er is veel op mij aan te merken, maar ik ben tenminste geen starwars-nerd. Die zijn gewoon erg.quote:
Aldi-cola is zooooooooo Duitsland 1933.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bedoelt: eerst naar de supermarkt om goedkoop cola in te slaan, en daarna naar het terras?
Hooymeyer ? Dat dikke kereltje met dat brilletje?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:47 schreef Monidique het volgende:
Er stond vandaag nog een leuk stuk in het NHD over die VVD-er die burgemeester of wethouder wordt, maar eerst nog even in de Kamer blijft om z'n wachtgeldregeling veilig te stellen. Om het maar eens over politiek te hebben. Misschien typ ik het vandaag nog even over.
Staat het in een Tolkienboek?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gebruik je fantasie.
Nee, ene Rijpstra, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hooymeyer ? Dat dikke kereltje met dat brilletje?
Die gast die zoveel privekapitaal had verloren met zijn anti-fortuyncampagne?![]()
http://www.elsevier.nl/ni(...)/versie/2/index.htmlquote:zaterdag 14 mei 2005 17:49
'Meer dan vijfhonderd doden in Oezbekistan'
Bij gevechten tussen het leger en opstandelingen in de Oezbeekse stad Andizjan zijn vrijdag mogelijk meer dan vijfhonderd doden gevallen. Soldaten schoten met scherp op opstandige massa's demonstranten die even daarvoor een regeringsgebouw hadden bestormd en een groep gevangenen hadden bevrijd. Zaterdag waren er opnieuw demonstraties in Andizjan.
Volgens onbevestigde berichten is het vandaag opnieuw onrustig in Oezbekistan. De berichtgeving is schaars, want buitenlandse journalisten zijn opgepakt door de veiligheidstroepen. Ze moeten per direct het land verlaten.
Ooggetuigen zeiden dat de demonstranten vrijdag omsingeld werden door het Oezbeekse leger, waarna de soldaten het vuur openden (lees: Opstand Oezbekistan met geweld beëindigd). Het protest richt zich tegen president Islam Karimov, die het land met harde hand regeert.
Karimov zei eerder dat er tien soldaten en 'veel meer' opstandelingen zijn omgekomen. De president ontkent dat hij het bevel heeft gegeven om te schieten, maar volgens ooggetuigen wordt er door het leger wel degelijk met scherp geschoten. De regering zegt de situatie in de stad onder controle te hebben.
Inmiddels zijn duizenden Oezbeken op de vlucht geslagen.
Gevangenis
De onlusten in het notoir opstandige oosten van Oezbekistan begonnen donderdagnacht, toen een groep gewapende opstandelingen een gevangenis in Andizjan bestormde. Ze bevrijdden 23 islamitische zakenlieden, die gevangen zaten op verdenking van moslimterrorisme. Ruim 2.000 andere gedetineerden kwamen ook vrij.
Na de actie sloeg de vlam in de pan. Honderden demonstranten gingen de straten van Andizjan open bestormden overheidsgebouwen. De opstandelingen verzamelden zich op het centrale plein van Andizjan, terwijl ze leuzen als 'vrijheid en gerechtigheid' schreeuwden. Daarop rolden legervoertuigen de stad binnen.
Hard
President Karimov zou de operatie zelf geleid hebben. Hij staat bekend als een harde leider, vooral sinds Oezbekistan vorig jaar werd getroffen door een aantal zelfmoordaanslagen van moslimterroristen. De 23 bevrijde zakenlieden zouden banden hebben met extremistische moslimorganisaties.
In heel de wereld is met zorg gereageerd op de gebeurtenissen in Oezbekistan. Het Witte Huis riep beide partijen op tot kalmte, terwijl de Europese Unie kritiek uitte op het Oezbeekse bewind vanwege de harde aanpak van de opstand.
Ach, het zijn allemaal dikkertjes, bril of niet.quote:
Werklozen blazen zichzelf in Afrika niet op. Nergens overigens.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:01 schreef Monidique het volgende:
Aldus dictator Karimov, ja. Wiens vijanden op de een of andere altijd extremistische moslims zijn die een islamitische staat willen stichten. Het is een door Amerika gesteunde repressieve en mensenrechten schendende dictatuur waar de mensen het gewoon zat zijn dat de werkloosheid schrikbarend hoog is en het land zo corrupt is als een gemiddeld Afrikaans dwerglandje.
Nee, en deze minstens tweehonderd ongewapende burgers in het oosten van Oezbekistan bliezen zichzelf ook niet op, die zijn door het leger afgeschoten.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Werklozen blazen zich in Afrika niet op. Nergens overigens.
Ja, regeringtroepen maken met opzet rotzooi om zo op mensenjacht te gaan ja. Erg logisch toch weer.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, en deze minstens tweehonderd ongewapende burgers in het oosten van Oezbekistan bliezen zichzelf ook niet op, die zijn door het leger afgeschoten.
Goed hoor, dan niet. Je hoeft je gekleurde bril niet af te zetten, het blijft immers een vrij land.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja, regeringtroepen maken met opzet rotzooi om zo op mensenjacht te gaan ja. Erg logisch toch weer.
Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:07 schreef MrX1982 het volgende:
Oezbekistan is dat een voormalige Sovjet staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |