En wist ook niet dat de sixtijnse kapel van Michelangelo is en niet van Da Vinci.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Commentator kan maar de Italiaanse niet goed uitspreken. Bartali, Ciono enz.
Van mij mag Basso de Giro winnen. Hem wordt idd dat verweten waarom jij nu zo reageert. Maar ook zo kun je koersen winnen. Hij hoeft nu ook alleen maar Cunego te controleren. En dan evt in de laatste tijdrit toe te slaan. Zoiets heet berekend rijden. Maar verwacht anders mss ook nog wel aanvallen van hemquote:Op zondag 15 mei 2005 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Di Luca nog wel in 't rose. Gelukkig maar, want Basso vind ik toch maar eenrenner.
Geweldig inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2005 17:33 schreef placebeau het volgende:
Wat een prachtige beelden van Firenze vandaag!
Precies, Basso heeft de laatste jaren de geleidelijke weg naar de absolute top bewandeld en verdient het nu wel eens om een grote overwinning te behalen.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Van mij mag Basso de Giro winnen. Hem wordt idd dat verweten waarom jij nu zo reageert. Maar ook zo kun je koersen winnen. Hij hoeft nu ook alleen maar Cunego te controleren. En dan evt in de laatste tijdrit toe te slaan. Zoiets heet berekend rijden. Maar verwacht anders mss ook nog wel aanvallen van hem![]()
Was zestiende (dacht ik), en nog steeds 4de in de stand op 1.15 van Di Luca. Helemaal niet slecht dus voor een rasklimmer.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Eh.... Cunego in geen velden of wegen of wel![]()
Ja, en ik heb niet veel met dat soort renners. Ik kijk naar wielrennen voor de heroiek, voor de helden.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:34 schreef Bartoli het volgende:
Zoiets heet berekend rijden.
Di Luca valt weg in de bergen. Garzelli nog steeds de kopman denk ik. Cioni zijn luxe-knecht die het mss kan overnemen als Stefano faalt.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:51 schreef placebeau het volgende:
En bij liquigaz zitten ze nu ook met een kopman-probleem. Cioni, Di Luca of Garzelli?
Tja, dat dacht ik ook van Di Luca, maar Garzelli moest gisteren toch eerder lossen dan Di Luca. Het valt allemaal te bezien in de echte bergritten. En Cioni maakt een heel sterke indruk.quote:Op zondag 15 mei 2005 18:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Di Luca valt weg in de bergen. Garzelli nog steeds de kopman denk ik. Cioni zijn luxe-knecht die het mss kan overnemen als Stefano faalt.
Hij zal ook wel moeten denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:34 schreef Bartoli het volgende:
Van mij mag Basso de Giro winnen. Hem wordt idd dat verweten waarom jij nu zo reageert. Maar ook zo kun je koersen winnen. Hij hoeft nu ook alleen maar Cunego te controleren. En dan evt in de laatste tijdrit toe te slaan. Zoiets heet berekend rijden. Maar verwacht anders mss ook nog wel aanvallen van hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |