Ik ben benieuwd, weet het nog niet...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:47 schreef Leatherface het volgende:
Is geen misselijke kopgroep voorop.
Ze gaan het waarschijnlijk halen.
Ik neem aan van wel ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:50 schreef DIJK het volgende:
Zit eltink nou nog in de groep Cunego.Dat is wel een megaprestatie als hij in die groep kan finishen
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:50 schreef DIJK het volgende:
Zit eltink nou nog in de groep Cunego.Dat is wel een megaprestatie als hij in die groep kan finishen
Sjiekan, zoals de Belg zo mooi zegt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:58 schreef Bonobo11 het volgende:
garzelli gevallen in de chicane
Die spaarde zich voor morgen neem ik aan.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:24 schreef Hedgehog het volgende:
Weet iemand waar Gontchar is geeindigd? Die heb ik totaal niet gezien
Hij staat nu ongeveer 2,5 minuut achter Di Luca in het klassement.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:24 schreef Hedgehog het volgende:
Weet iemand waar Gontchar is geeindigd? Die heb ik totaal niet gezien
Hij rijdt elke keer helemaal achteraan het peleton. Als je daar gaat rijden weet je van tevoren dat je op achterstand binnen gaat komen aangezien dat peleton toch wel gaat breken, op een klim of door een valpartij. Dus het zal wel ingecalculeerd zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:26 schreef Coelho het volgende:
Het valt me enorm tegen dat we Thomas Dekker elke dag op achterstand zien binnenkomen. Stond voor vandaag al op een kwartier. Hopen maar dat hij zich gespaard heeft voor de tijdrit van morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |