zou je ze willen mailen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kan ik gewoon je E-mail uit je profiel gebruiken?
Ja, maar dat wordt op z'n vroegst morgen, ik heb ze nu niet bij de hand. sorry!quote:
Zwart vibratoblok, die elemten ja en de nek, dat vind ik er beter uitzien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:07 schreef Djaser het volgende:
[..]
Waarom? Alleen de nek is echt anders.
Ja het was wel mooier geweest als die onderdelen zwart waren geweest ja, die nek vind ik eigenlijk zo veel gaver, en wat betreft de elementen gaat het me vooral om het geluid en ik zou ze in beiden gevallen vervangen,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Zwart vibratoblok, die elemten ja en de nek, dat vind ik er beter uitzien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:04 schreef Jorikjet het volgende:
normaal hou ik nooit van die kei harde muziek maar dit rockt als een tiet!
Ligt eraan hoe je hard bedoelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:07 schreef Fixxxer het volgende:
Het tegenovergestelde van hard is niet soft...
Die verglijking maak jij, daar heb ik niks over gezegd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oja met death metal vergeleken is dit muziek voor mietjes enzo![]()
Alles hier is tot op zekere hoogte wel zinloos te noemen.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:49 schreef TeleluvR het volgende:
Zinloze discussie...
Plectrum lost vasthouden! Als je je plectrum stevig vasthoud of knijpt ofzo krijg je pijn aan je poot enzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Iemand nog tips als het om powerakkoorden gaat die je in 'punk stijl' speelt, dus alleen maar downstrokes spelen? Of is dat gewoon veel blijven oefenen? Na een gemiddeld punk achtig liedje heb ik namelijk onwijze last van mijn aanslag hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |