zou je ze willen mailen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kan ik gewoon je E-mail uit je profiel gebruiken?
Ja, maar dat wordt op z'n vroegst morgen, ik heb ze nu niet bij de hand. sorry!quote:
Zwart vibratoblok, die elemten ja en de nek, dat vind ik er beter uitzien.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:07 schreef Djaser het volgende:
[..]
Waarom? Alleen de nek is echt anders.
Ja het was wel mooier geweest als die onderdelen zwart waren geweest ja, die nek vind ik eigenlijk zo veel gaver, en wat betreft de elementen gaat het me vooral om het geluid en ik zou ze in beiden gevallen vervangen,quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Zwart vibratoblok, die elemten ja en de nek, dat vind ik er beter uitzien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:04 schreef Jorikjet het volgende:
normaal hou ik nooit van die kei harde muziek maar dit rockt als een tiet!
Ligt eraan hoe je hard bedoelt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:07 schreef Fixxxer het volgende:
Het tegenovergestelde van hard is niet soft...
Die verglijking maak jij, daar heb ik niks over gezegd.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oja met death metal vergeleken is dit muziek voor mietjes enzo![]()
Alles hier is tot op zekere hoogte wel zinloos te noemen.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:49 schreef TeleluvR het volgende:
Zinloze discussie...
Plectrum lost vasthouden! Als je je plectrum stevig vasthoud of knijpt ofzo krijg je pijn aan je poot enzo.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Iemand nog tips als het om powerakkoorden gaat die je in 'punk stijl' speelt, dus alleen maar downstrokes spelen? Of is dat gewoon veel blijven oefenen? Na een gemiddeld punk achtig liedje heb ik namelijk onwijze last van mijn aanslag hand.
Het klinkt afgezaagd, maar blijven doen/oefenen is de manier. Voordat je het weet kun je 2 uur lang alleen maar downstroke palmmuten!quote:Op zondag 29 mei 2005 19:33 schreef TC_Artemis het volgende:
Iemand nog tips als het om powerakkoorden gaat die je in 'punk stijl' speelt, dus alleen maar downstrokes spelen? Of is dat gewoon veel blijven oefenen? Na een gemiddeld punk achtig liedje heb ik namelijk onwijze last van mijn aanslag hand.
Master of puppets in je cd speler duwen van Metallica, en deze de hele dag oefenen, dan kun je na een week of twee al aardig downstroken.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Het klinkt afgezaagd, maar blijven doen/oefenen is de manier. Voordat je het weet kun je 2 uur lang alleen maar downstroke palmmuten!
Thuis geen....daar speel ik toch thuis niet op. Daar gebruik ik de spider combo voor. Maar in de oefenruimte Marschall 1960 Lead of AA... Wanneer ik een nodig heb om op te treden, dan koop ik er wel een t.z.t. .quote:
Hulde!! Gefeliciteerd met je aankoop!!quote:Op maandag 30 mei 2005 12:31 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Master of puppets in je cd speler duwen van Metallica, en deze de hele dag oefenen, dan kun je na een week of twee al aardig downstroken.
Trouwens: --H-I-M--, Ik heb de spidertop aangeschaft! Ik heb er afgelopen zaterdag mee gerepeteerd. We hebben ook afgelopen zaterdag bandopnames gemaakt en in de mix heb ik een ontiegelijk vet gitaargeluid t.o.v de valvestate. de prijs/kwaliteit- verhouding van deze Head is enorm. Wederom weervoor Line 6..
Enige minpuntje (toch ja) is dat de spider icm een line 6 cabinet niet de sound heeft wat ik zoek. de mids en de Low's kon het cabinet, op de een of andere wazige manier, niet aan. Toen heb ik een Marschall 1960 Lead geprobeerd en fok ja, hier kwam gewoon de sound uit die ik zoek!
Let wel, het cabinet waar ik het op geprobeerd heb was wel het cabinet dat eigenlijk bij de spider hoort. Dat grotere cabinet van Line 6 dat ging niet ivm met de weerstanden. (2 keer 8 Ohm t.o.v 2 keer 4 ohm)
Dus na de zomer een Marschall 1960 Lead cabinetje voor Ibanez.![]()
Beide cab's zijn stereo en in de line 6 zaten zelfs Celestions! Ik weet niet wat in de marschall's zitten, want daar heb ik me nooit zo in verdiept.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:01 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hulde!! Gefeliciteerd met je aankoop!!
Het kan idd liggen aan dat het spider cabnet andere speakers heeft! Waar je wel bij het marshall cabinet rekening mee moet houden is dat deze vaak mono zijn (misschien is dat kleine L6 cab dat ook, dat weet ik niet) en dat de cabinetmodellen wel anders gaan klinken, maar als je het al uitgeprobeerd hebt, dan zal het wel goed zijn!!
Klinkt erg goed hoorquote:Op maandag 30 mei 2005 20:11 schreef Svyatagor het volgende:
Ok, vragen volstaat kennelijk, want ik heb het voor elkaar gekregen. Check it out, let niet op de slordigheden.Want ik speel gewoon nogal slordig.
![]()
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Littlewhat.mp3
Het is eenneeh... interpretatie van Little Wing van Hendrix.
Oja, die brom komt door de monitor.
Hey hammet! Ik zie toevallig slash in je icon. Ik heb gisteren een coverband gezien van G 'n' R's.... Jammer, want ze verkrachtten de nummers behoorlijk, gisteren, in het vijverpark in Brunssum!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |