abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27632779
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 10:07 schreef Litpho het volgende:

[..]

C D Eb F G Ab Bb, dus bijvoorbeeld zoiets (als je bovenaan de nek wil spelen):
[ code verwijderd ]
Thanks
  zondag 5 juni 2005 @ 20:30:06 #252
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_27654517
Hier een paar fototjes van mn nieuwe lapsteel:

Dit kon ik van het merk vinden op I'net:
quote:
AMKA Nederlandse gitaarbouwer uit Den Haag. Onder de naam Amka werden vanaf de 1930’s vooral f-holed jazzgitaren (archtops) gemaakt. Hoewel er ettelijke honderden moeten zijn gebouwd, is het aantal bewaard gebleven exemplaren uiterst beperkt.
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  zondag 5 juni 2005 @ 20:41:19 #253
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_27654857
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:30 schreef Prep2Fight het volgende:
Hier een paar fototjes van mn nieuwe lapsteel:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dit kon ik van het merk vinden op I'net:
[..]
Gaaf hoor!
pi_27655192
quote:
Op zaterdag 4 juni 2005 22:54 schreef Hammet het volgende:

[..]

Maar Zakk Wylde is toch echt een Marshall-man
yep, JCM 800 all the way. Maar de AVT is ook een Marshall. Met een Boss overdrive ervoor en een EPI bull kom ik in de buurt. Trouwens ik ben naar zijn concert geweest in 013, dit was dus super. Vooral de nummers van de nieuwe cd Mafia, verplichte kost voor rockers.
Hij had trouwens ook een keigave Jackson RR.
pi_27667112
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Ik heb die Zoom ook gehad, ben je er nog tevreden mee?

Toen ik eenmaal "echte" losse effecten hoorde vond ik die Zoom maar crap, zeker toen dat ding ineens doorbrandde terwijl ik toch de goede adapter enzo gebruikte.
Het enige handige is de tuner... (vind ik dan he)
Tis vooral een kwestie van geld/priotiteiten. Opzich ben ik er niet mee ontevreden mee, maar er is idd een hoop beters.
pi_27668279
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 18:11 schreef Gitarist het volgende:
Ik heb die Zoom ook gehad, ben je er nog tevreden mee?
Zoom is uitstekend als je geluid wil produceren wat eerder als een b-klasse mishandeld keyboard klinkt dan als een gitaar. Scheelt je weer een bitcrusher in je sequencer --> meer CPU ruimte .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_27669570
quote:
Op zondag 5 juni 2005 20:52 schreef Zakkrulez het volgende:

[..]

yep, JCM 800 all the way. Maar de AVT is ook een Marshall. Met een Boss overdrive ervoor en een EPI bull kom ik in de buurt. Trouwens ik ben naar zijn concert geweest in 013, dit was dus super. Vooral de nummers van de nieuwe cd Mafia, verplichte kost voor rockers.
Hij had trouwens ook een keigave Jackson RR.
Ik realiseerde me even niet dat die AVT idd ook een marshall is, beetje dom van me .

Voor de rest ken ik Zakk niet echt, die cd Mafia zegt mij dus ook niet veel. Ik heb een poos terug nog wel eens naar A Blessed Hellride (dacht ik?) geluisterd. Het enige wat ik me er van herinner zijn z'n harmonics.
pi_27671224
quote:
Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik realiseerde me even niet dat die AVT idd ook een marshall is, beetje dom van me .

Voor de rest ken ik Zakk niet echt, die cd Mafia zegt mij dus ook niet veel. Ik heb een poos terug nog wel eens naar A Blessed Hellride (dacht ik?) geluisterd. Het enige wat ik me er van herinner zijn z'n harmonics.
Je zou pride and glory eens moeten checken; een band waar zakk wylde gitaar en zang voor zijn rekening neemt voordat de Black Label society opgericht werd.
In The Presence Of Enemies!
pi_27678177
quote:
Op maandag 6 juni 2005 12:14 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Je zou pride and glory eens moeten checken; een band waar zakk wylde gitaar en zang voor zijn rekening neemt voordat de Black Label society opgericht werd.
K zal het eens checken
  maandag 6 juni 2005 @ 15:52:16 #260
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_27678367
feest
pi_27678454
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[afbeelding]
Rory was de man .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 6 juni 2005 @ 16:11:05 #262
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_27679120
quote:
Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Litpho het volgende:

[..]

Rory was de man .
Bluesrock gitarist zoals ze ooit bedoelt waren!

feest
pi_27684143

pi_27684458
Past misschien niet volledig in jullie rijtje maar toch

Over The Darkness gesproken... weet iemand hoe je de harmonics speelt in de intro/riff van I Believe In A Thing Called Love? De G# dus .
Op de 7e en de 12e fret lukt 't mij wel, maar op de 4e fret haal ik gewoon te weinig volume uit de noot om echt hoorbaar te zijn. Speel je deze ook met de techniek om de snaar boven de fret te dempen, aan te slaan en snel weg te trekken?

Hier een midi van dat nummer: http://users.skynet.be/sky53785/1.mid
De harmonic komt voor vlak voor het riffje opnieuw herhaald wordt.

Alvast bedankt

[ Bericht 16% gewijzigd door Maidenfan op 06-06-2005 19:07:15 ]
  maandag 6 juni 2005 @ 21:36:21 #265
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_27690091
Op welk tijdstip....
Denk btw dat het gewoon artificials zijn.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_27694435
Ik heb een CD van John Williams
Een klassieke gitarist. Best vet eerlijk gezegt.
pi_27694933
[quote]Op maandag 6 juni 2005 19:00 schreef Maidenfan het volgende:
Past misschien niet volledig in jullie rijtje maar toch

Over The Darkness gesproken... weet iemand hoe je de harmonics speelt in de intro/riff van I Believe In A Thing Called Love? De G# dus .
Op de 7e en de 12e fret lukt 't mij wel, maar op de 4e fret haal ik gewoon te weinig volume uit de noot om echt hoorbaar te zijn. Speel je deze ook met de techniek om de snaar boven de fret te dempen, aan te slaan en snel weg te trekken?

Hier een midi van dat nummer: http://users.skynet.be/sky53785/1.mid
De harmonic komt voor vlak voor het riffje opnieuw herhaald wordt.

De les Paul heeft natuurlijk wel goede elementen om dit te doen.
Dus veel middentonen en een overdrive. Leg je vinger er glijdend met gevoel boven.
Luister maar eens naar Panama van Van Halen, na de intro hoor je alleen maar 4e fret AH's
Of Poundcake. Trouwens een compressor kan ook helpen.

Succes
pi_27695157
Oeps, je moet natuurlijk na het opleggen (van je vinger) hem na het aanslaan weghalen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 01:03:14 #269
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_27696631
Woord van de dag: flageolet, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:21:18 #270
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_27699581
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 01:03 schreef JAM het volgende:
Woord van de dag: flageolet, .
Ben ik het wel mee eens. Toch klinken 'artificial harmonics' beter dan 'kunstmatige flageoletten'. Of zijn dat valse flageoletten?

Je hebt ze trouwens ook op de 15e, 17e en 24e fret zitten. Als je geen 24e fret hebt dan zit 'ie meestal boven de pick-up. Toch?
pi_27700435
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:21 schreef beyond_cool het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens. Toch klinken 'artificial harmonics' beter dan 'kunstmatige flageoletten'. Of zijn dat valse flageoletten?

Je hebt ze trouwens ook op de 15e, 17e en 24e fret zitten. Als je geen 24e fret hebt dan zit 'ie meestal boven de pick-up. Toch?
flageoletten zitten idd boven 5e 7e en 12e fret (eigenlijk deel je je snaar in tweeen bij 12 en in 3en bij 7 geloof ik), die kan je spelen met je vinger boven de snaar en dan weghalen.

artificial harmonics (kunstmatig) kan je overal spelen. Hier gebruik je je plectrum om je snaar aan te slaan, en daarna gelijk je duim (van je rechterhand) om die snaar af te dempen. Met links kan je de snaar gewoon ingedrukt houden. tis even oefenen maar als het lukt is het wel een coole techniek.

Luister maar naar een solo van ZZ-top (zit vol met a-h)
pi_27700573
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:00 schreef epic het volgende:

[..]

flageoletten zitten idd boven 5e 7e en 12e fret (eigenlijk deel je je snaar in tweeen bij 12 en in 3en bij 7 geloof ik), die kan je spelen met je vinger boven de snaar en dan weghalen.

artificial harmonics (kunstmatig) kan je overal spelen. Hier gebruik je je plectrum om je snaar aan te slaan, en daarna gelijk je duim (van je rechterhand) om die snaar af te dempen. Met links kan je de snaar gewoon ingedrukt houden. tis even oefenen maar als het lukt is het wel een coole techniek.

Luistr maar eens naar de preview op de site van mijn nieuwe band: daar staat een nummer tussen dat vol staat met artificial harmonics. (waar ik overigens ook gewoon flageolet tegen zeg)

www.contradefused.com
pi_27700786
Ik speel al 3 maanden akoestische gitaar, maar heb pas 1 les gehad. Dit is wat ik dus kan spelen (zo goed als) zonder les (in +- 2 maanden)

Radiohead - There There
Radiohead - Knives Out
Radiohead - Fake Plastic Trees
Radiohead - Exit Music
Radiohead - Talk show Host
Neil Young - Keep on rockin' in the Free world
Eels - Mr E's beautiful Blues
Deep Purple - Smoke on the Water
The White Stripes - 7 Nation Army
Modest Mouse - Float On (de riff)
RHCP - Road Trippin'

Ik heb dus tot nu toe allemaal tablatuur geleerd, maar nu moet ik van me gitaar leraar nieuwe dingen leren (5 strepige notenbalken en noten en een techniek die ik nog nooit iemand heb zien doen) dus het is nog behoorlijk nieuw voor mij.
pi_27701538
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:00 schreef epic het volgende:

[..]

Zijn dat geen pinch harmonics? Of is dat hetzelfde?

En voor diegene die dacht dat artificial harmonics een flageolet was: ik geloof dat een flageolet een natural harmonic in het engels is.

Artificial, natural, pinched en tapped harmonics, het maakt allemaal eigenlijk niet uit, het is gewoon tof

edit: Ik heb even gezocht en van wat ik er van begrijp zijn er in principe maar twee harmonics: natural en artificial. Onder de artificial harmonics vallen alle harmonics als pinch, touch en tapped harmonics
pi_27701722
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:15 schreef -Dries- het volgende:
Ik speel al 3 maanden akoestische gitaar, maar heb pas 1 les gehad. Dit is wat ik dus kan spelen (zo goed als) zonder les (in +- 2 maanden)

Radiohead - There There
Radiohead - Knives Out
Radiohead - Fake Plastic Trees
Radiohead - Exit Music
Radiohead - Talk show Host
Neil Young - Keep on rockin' in the Free world
Eels - Mr E's beautiful Blues
Deep Purple - Smoke on the Water
The White Stripes - 7 Nation Army
Modest Mouse - Float On (de riff)
RHCP - Road Trippin'

Ik heb dus tot nu toe allemaal tablatuur geleerd, maar nu moet ik van me gitaar leraar nieuwe dingen leren (5 strepige notenbalken en noten en een techniek die ik nog nooit iemand heb zien doen) dus het is nog behoorlijk nieuw voor mij.
Als je noten moet leren lezen, zou ik op zoek gaan naar een andere leraar
pi_27702559
Wat is er dan mis mee? Misschien is het toch goed voor me algemen kennis ofzo?
pi_27708257
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:16 schreef -Dries- het volgende:
Wat is er dan mis mee? Misschien is het toch goed voor me algemen kennis ofzo?
Het is het niet zo zeer dat hij je noten wilt leren lezen, maar of je dat moet leren. Je leert volgens mij het snelste als je de muziek leert die jij leuk vind. Zo aan dat lijstje te zien heb jij niet echt interesse in klassiek gitaar en dan is het leren van noten lezen totaal niet belangrijk.

Nu krijg ik vast commentaar van JAM of zo, maar daar heb ik schijt aan
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:21:18 #278
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_27708335
Ik heb nóg trauma's van de lessen met "noten". Het begon met 33113311.. maar dat werd al snel slkfhaljfhalghalghalghL!!!111

* NASDAQbastardo valt schuimbekkend neer

Toen was ik 10 ofzo. 9. Iets in die richting.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 10:06 schreef Ibanez het volgende:Luistr maar eens naar de preview op de site van mijn nieuwe band: daar staat een nummer tussen dat vol staat met artificial harmonics. (waar ik overigens ook gewoon flageolet tegen zeg)

www.contradefused.com
Zeer vet stukje muziek
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_27709881
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb nóg trauma's van de lessen met "noten". Het begon met 33113311.. maar dat werd al snel slkfhaljfhalghalghalghL!!!111

[..]

Zeer vet stukje muziek
tnx.. ik heb het niet geschreven, maar moet het wel spelen......
pi_27710570
quote:

[..]

Zeer vet stukje muziek
pi_27710643
quote:

Noten zijn echt klote
Dat klinkt echt voor geen meter '
Ik leer alleen maar akkoorden/riffjes etc. etc.
Speel sinds eind November gitaar (akoestisch) en sinds 21 mei (verjaardag) heb ik elek.

(Sorry voor de dubbelpost, klikte op verkeerde knop en kan niet editen)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:33:42 #282
37950 JAM
pi_27713027
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:18 schreef Hammet het volgende:

[..]

Het is het niet zo zeer dat hij je noten wilt leren lezen, maar of je dat moet leren. Je leert volgens mij het snelste als je de muziek leert die jij leuk vind. Zo aan dat lijstje te zien heb jij niet echt interesse in klassiek gitaar en dan is het leren van noten lezen totaal niet belangrijk.

Nu krijg ik vast commentaar van JAM of zo, maar daar heb ik schijt aan
.

Dat commentaar komt later wel, voor nu zeg ik: goed zo jongen! Doe je best! Noten lezen, .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:39:03 #283
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_27713241
jippie ik kan little wing van jimi hendrix op me gitaar! helaas wel op een les paul, dus niet het echte geluid, maar toch
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:46:32 #284
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_27713500
Noten op je gitaar kunnen vinden word op het gegeven moment wel handig maar of het lezen van notenbalken nu nodig is voor een pop/rock gitarist betwijfel ik. Ik denk dat beide wel kan wachten als je begint met gitaar spelen en dat het leuker is om eerst wat nummers te kunnen spelen van tab, maar dat is mijn bescheiden mening.
pi_27713604
ik denk ik meld me eens aan kan ik ook mee lullen
ik zit nu 2 jaar op les met mn Ibanez GRX-170 (en een kut versterker maar krijg van de week een nieuwe Ibanez versterker )
ik speel veel Eric Clapton, Dire Straits en RHCP (en nog veel meer )
hoop dat jullie lief doen tege deze n00b
......Signature-loos......
pi_27714714
Hmm.. de houding van Klassieke gitaar is ook behoorlijk ''vreemd'' te noemen. Gitaar op je verhoogde linkerbeen.. bah. En letters voor je vingers.. i,a,m, erg vreemd allemaal
  dinsdag 7 juni 2005 @ 17:29:06 #287
91306 GF
Kingwood
pi_27714893
Ik heb ook weer eens een klein stukje opgenomen

http://www.teracon.nl/penguins_pbears.mp3
Unspoken words were understood
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:23:58 #288
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27716327
Onlangs heeft mijn nichtje van 13 mijn oude elektrische gitaar en een rammelend versterkertje van me gekregen. Ze wil het 'gewoon eens proberen' en dat stimuleer ik van harte. Maar eerlijk gezegd: dat gaat natuurlijk helemaal mis. Er zijn nu al snaren gebroken, en waren ze dat niet, dan waren ze wel totaal ontstemd.

Ik heb besloten haar wat lesjes te geven. Dat wil zeggen: we gaan een paar liedjes die zij leuk vindt samen spelen. (Weet nog niet welke, maar zal wel Good Charlotte-achtige rommel worden.)

Nu wil ik echter dat ze niet alleen maar tabjes leert en dat het daarmee ophoudt. Ik wil ervoor zorgen dat ze ook de basale theoretische kennis meekrijgt. Welke toon waar op de gitaar zit, waarom sommige akkoorden wel of niet bij elkaar passen, misschien the occasional toonladder. Ik denk dat ze dat goed kan gebruiken om te begrijpen wát ze nu eigenlijk speelt, en misschien in een later stadium wel bij het componeren.

Hierbij heb ik jullie hulp nodig. (Misschien geven sommigen van jullie zelf wel les?) Welke dingen moet ik haar sowieso leren? En hoe doseer ik het? (Dat ze niet tijdens de eerste les gillend wegrent van 'al die theoretisch onzin'.) Ik heb een les of vijf van een uur of twee tot mijn beschikking.

Dank voor de hulp!

Trouwens: koel topic. Gek dat ik het nooit eerder heb gezien...
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:29:30 #289
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_27716466
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:46 schreef Djaser het volgende:
Noten op je gitaar kunnen vinden word op het gegeven moment wel handig maar of het lezen van notenbalken nu nodig is voor een pop/rock gitarist betwijfel ik. Ik denk dat beide wel kan wachten als je begint met gitaar spelen en dat het leuker is om eerst wat nummers te kunnen spelen van tab, maar dat is mijn bescheiden mening.
Het lezen van TAB's gaat voor beginners eenvoudiger dan noten lezen. Toch ben ik van mening dat het kunnen lezen van noten het daardoor 'begrijpenl' van muziek (de theoretische kant) en daardoor op den duur het beter kunnen spelen zeker geen welkome aanvulling is.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_27716709
Zeker géén?
pi_27717123
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef -Dries- het volgende:
Hmm.. de houding van Klassieke gitaar is ook behoorlijk ''vreemd'' te noemen. Gitaar op je verhoogde linkerbeen.. bah. En letters voor je vingers.. i,a,m, erg vreemd allemaal
je vergeet de P :p

P I M A
pi_27717955
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:29 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Het lezen van TAB's gaat voor beginners eenvoudiger dan noten lezen. Toch ben ik van mening dat het kunnen lezen van noten het daardoor 'begrijpenl' van muziek (de theoretische kant) en daardoor op den duur het beter kunnen spelen zeker geen welkome aanvulling is.
Maar hoe zit het dan met het weten welke fret je moet gebruiken?
Elke noot valt op elke snaar wel een keertje voor dusja .

Is daar soms een regeltje voor? Je kan proberen op een zo laag mogelijke snaar te spelen voor een maximale toon maar 't is dan ook nog zoeken of er geen andere manieren zijn...
pi_27718451
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:54 schreef super-muffin het volgende:

[..]

je vergeet de P :p

P I M A
Weet ik, maar ik hoef nu alleen nog maar met de i-m-a te oefenen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:25:43 #294
37950 JAM
pi_27720091
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef -Dries- het volgende:
Zelf hanteer ik altijd deze houding, het rechterbeen over het linker en dan op het rechterbeen de gitaar. Net als Paco, zeg maar. .

.

En PIMA komt van het Spaanse, pulgar, indice, medio & annular, wat net zoveel betekend als duim, wijsvinger, middelvinger en ringvinger, zo vreemd is dat dus allemaal niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 07-06-2005 20:38:33 ]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:32:10 #295
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_27720329
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:25 schreef JAM het volgende:

[..]

Zelf hanteer ik altijd deze houding, het been rechter been over het linker en dan op het rechterbeen de gitaar. Net als Paco, zeg maar. .

[afbeelding].

En PIMA komt van het Spaanse, pulgar, indice, medio & annular, wat net zoveel betekend als duim, wijsvinger, middelvinger en ringvinger, zo vreemd is dat dus allemaal niet.
En je pink??
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:35:26 #296
37950 JAM
pi_27720454
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

En je pink??
Bij klassiek gitaarspel wordt die niet gebruikt. Bij Flamenco wordt dat meestal als X genoteerd, omdat pink in het Spaans net als pulgar met een P begint. Ik heb ook wel gezien dat het als C werd genoteerd, maar waarom men dat deed is me werkelijk een raadsel.

Pequeno, klein. Daar moet nog een mooie golf op die N maar dat staat mijn toetsenbordinstelling niet toe.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:37:04 #297
37950 JAM
pi_27720509
Let wel; dit gaat dus over de rechterhand, voor de linkerhand gebruikt men de cijfers 1,2,3 en 4, voor de wijsvinger tot pink.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:38:31 #298
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_27720568
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:35 schreef JAM het volgende:

[..]

Bij klassiek gitaarspel wordt die niet gebruikt. Bij Flamenco wordt dat meestal als X genoteerd, omdat pink in het Spaans net als pulgar met een P begint. Ik heb ook wel gezien dat het als C werd genoteerd, maar waarom men dat deed is me werkelijk een raadsel.

Pequeno, klein. Daar moet nog een mooie golf op die N maar dat staat mijn toetsenbordinstelling niet toe.
Edit: laatmaar, ik zie het misverstand al!! Ik dacht dat PIMA op de linkerhand sloeg

[ Bericht 15% gewijzigd door Svyatagor op 07-06-2005 20:45:52 ]
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:39:20 #299
37950 JAM
pi_27720600
-edit-
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:43:33 #300
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_27720752
Haha, altijd als ik zo zit krijg ik op een gegeven moment een slapend been of voet. Ik zie hem al na een concert met 2 handen zn benen van elkaar halen

@ Ibanez: zitten best vette stukjes in dat nr'tje
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef Maidenfan het volgende:
Is daar soms een regeltje voor? Je kan proberen op een zo laag mogelijke snaar te spelen voor een maximale toon maar 't is dan ook nog zoeken of er geen andere manieren zijn...
Je bedoelt een regeltje voor het vinden van dezelfde noot op andere snaren? (welliswaar octaafje (samson ) hoger of course)

Klein vraagje tussendoor: iemand die weet watvoor een mongolische timing dat is in communication breakdown van Zeppelin? en hoe je die onder de knie krijgt?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')