Spanje heeft wel een referendum gehouden. Meer dan 70% was voorstander.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:40 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Voorlopig hebben slechts 5 landen het verdrag geratificeerd, en dat zijn dan ook nog eens landen waar geen referendum is gehouden
Damn smart cat!quote:Op zondag 15 mei 2005 09:21 schreef HarigeKerel het volgende:
Mijn kat heeft het EU grondwet propaganda boekje van de overheid net onder gepoept![]()
Ja de mensjes in Spanje, Italie en meer van die landen in het zuiden zijn wat dat betreft erg naief en geloven alles wat je hen voorschoteld...quote:Spanje heeft wel een referendum gehouden. Meer dan 70% was voorstander.
Nee, de mensjes van Club Med krijgen veel pecunia uit Brussel. Als wij netto-ontvanger zouden zijn, zouden we ook veel enthousiaster zijn over de EU.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:23 schreef JoZzephus het volgende:
Ja de mensjes in Spanje, Italie en meer van die landen in het zuiden zijn wat dat betreft erg naief en geloven alles wat je hen voorschoteld...
pleeg nog een aanlagje in Madrid en je krijgt straks 100% ja stemmers.
Waar de inhoud zorgvuldig gemeden is en de campagne gevoerd is door Butragueno en Cruijff.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:25 schreef Sidekick het volgende:
Spanje heeft wel een referendum gehouden. Meer dan 70% was voorstander.
Ja en die zijn vast ook niet zo genaaid als wij met de euro. Laat mij echt denken dat de politici hier alleen maar voor dergelijke EU maatregelen zijn om er zelf beter van te worden, ongeacht de consequenties voor het landquote:Op zondag 15 mei 2005 14:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waar de inhoud zorgvuldig gemeden is en de campagne gevoerd is door Butragueno en Cruijff.
Wat een onzinnige reden om tegen te stemmen. Als je niet weet waar het over gaat, stem dan gewoon niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:53 schreef DaMook het volgende:
Ik weet totaal niet wat die grondwet inhoud, maar ik krijg steeds meer zin om nee te gaan stemmen. En JA dat komt door al die propaganda die er gemaakt word om voor te stemmen .
Die laatste ben je sowieso kwijt als je niet in je eigen gemeente stemt. Machtigen EN kiezerspas is namelijk niet mogelijk, voor zover ik weet. Je ouders kunnen dan beter de buren of zo machtigen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
anders ben ik mijn tegenstem kwijt, maar ook de twee tegenstemmen van m'n ouders die dan op vakantie zijn...
Als je niet weet waar het over gaat kun je beter tegen stemmen. Bij een nee kan die Grondwet in de toekomst nog wel eens terugkomen. Bij een ja krijg je je onafhankelijkheid nooit meer terug.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:31 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Wat een onzinnige reden om tegen te stemmen. Als je niet weet waar het over gaat, stem dan gewoon niet.
Bij een 'nee' kies je voor een voortzetting van de huidige verdragen en die zijn allerminst gunstiger dan de verdragen die in de grondwet zijn gebundeld. Ik ben dan ook zeer benieuwd welke onafhankelijkheid we volgens jou zouden verliezen met de invoering van de grondwet.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:43 schreef Tikorev het volgende:
Als je niet weet waar het over gaat kun je beter tegen stemmen. Bij een nee kan die Grondwet in de toekomst nog wel eens terugkomen. Bij een ja krijg je je onafhankelijkheid nooit meer terug.
Als het goed is heb je 2x een folder van de referendumcommissie in de bus gehad. Dat is een objectieve bron.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:09 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind dit de moeilijktste stem die ik ooit heb mogen uitbrengen. ik vind het ook irritant dat er vrijwel geen objectieve bronnen lijken te zijn. ja hebt het ja kamp en het nee kamp, beiden met hun eigen propaganda.
Geweldig, wat een onderbouwing..... dat er echt zulke mensen bestaan zeg, ben bang dat het er zelfs meer zijn die het zo doen dan je zou willen weten.quote:Op maandag 16 mei 2005 08:53 schreef DaMook het volgende:
Ik weet totaal niet wat die grondwet inhoud, maar ik krijg steeds meer zin om nee te gaan stemmen. En JA dat komt door al die propaganda die er gemaakt word om voor te stemmen .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |