Dat zie ik dan wel weer. Als ik daar weg ga en ik denk er nog steeds zo over, dan zal ik 't wel zeggen tegen 'm. Maar zolang ik met 'm moet kunnen werken zie ik dat niet zitten. Ik houd het wel bij subtielere pogingen voorlopig, en mocht ik daar een keer reactie op krijgen dan zie ik wel verder.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:39 schreef melismay het volgende:
Nou ja, dat had ik nou ook..... Maar achteraf.... Tja...
Vooral die subtiele hints blijven proberen dan!! Het is toch een begin?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer. Als ik daar weg ga en ik denk er nog steeds zo over, dan zal ik 't wel zeggen tegen 'm. Maar zolang ik met 'm moet kunnen werken zie ik dat niet zitten. Ik houd het wel bij subtielere pogingen voorlopig, en mocht ik daar een keer reactie op krijgen dan zie ik wel verder.
en wat versta je precies onder "subtielere pogingen"?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij subtielere pogingen voorlopig,
Je bent niet de enige die zoiets meemaakt, nee...ik weet er helaas alles vanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb momenteel een beetje de pest in. Vandaag weer gewerkt met degene waar ik een oogje op heb, maar verdomme wat word ik daar dan 's avonds toch verrot chago van. =(
Signalen die dusdanig subtiel zijn dat hij ze niet merkt, maar dat ik wel merk hoe hij er onbewust op reageert (lichaamstaal vooral). Tot nu toe werkt dat aardig. Zonder dat hij merkt wat ik doe, praat ie meer tegen me en toont hij meer interesse in mijn dagelijks leven. Helaas nog geen spoortje van 'meer', maar ik houd de moed erin. (Behalve dan als ik net uit m'n werk kom haha)quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
en wat versta je precies onder "subtielere pogingen"?
leuk gevoel hequote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb momenteel een beetje de pest in. Vandaag weer gewerkt met degene waar ik een oogje op heb, maar verdomme wat word ik daar dan 's avonds toch verrot chago van. =(
Ja, achterafquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik nou ook..... Maar achteraf.... Tja...
Ja... Wat een kutwoord is dat eigenlijkquote:
Je begrijpt het verkeerd...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef gelly het volgende:
Vrouwen zijn niet te vertrouwen... Gister met een fraai exemplaar gepraat die wel wat wilde, maar na tijdje praten bleek ze een vriend te hebben![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef QyRoZ het volgende:
Alle vrouwen moeten dood. Gelukkig zijn er niet heel veel vrouwen in Enschede zodat het met de lijken op straat wel mee zal vallen.
Koffers gepakt en heen gevlogen waar zij nog lang en gelukkig leefde...quote:Op zondag 15 mei 2005 11:27 schreef DIA het volgende:
ik vraag me weleens af hoe het met Houzer en dat Fokmeisje(beestjuh) is gegaan,
houzer zat de hele tijd hier achter haar aan, toen gingen ze afspreken en gelijk daarna heeft geloof ik niemand hier meer iets van ze vernomen....
ondankbare Fokkers GRRRR![]()
zo![]()
Alle mannen ook.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef QyRoZ het volgende:
Alle vrouwen moeten dood.
Ik moet binnenkort een tentamen gaan nakijken. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:48 schreef Prof.Sprokkelhout het volgende:
Tegenwoordig is mijn seksleven gevarieërd dankzij al mijn studentes die van mening zijn dat zij een te laag cijfer voor hun tentamen hebben gekregen. Kortom: als er iemand is die je niet hoort klagen, dan is het Siebe Sprokkelhout wel.
homo worden is voor jou misschien een optie ?quote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef QyRoZ het volgende:
Alle vrouwen moeten dood. Gelukkig zijn er niet heel veel vrouwen in Enschede zodat het met de lijken op straat wel mee zal vallen.
Waar praat je met andere mensen over?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:09 schreef thabit het volgende:
Heeft iemand nog tips om het gesprek te "openen" tijdens een date?
begin over meloenen of over kanaries of over lama'squote:Op zondag 15 mei 2005 14:09 schreef thabit het volgende:
Heeft iemand nog tips om het gesprek te "openen" tijdens een date?
Leg eens uit hoe zo'n zin het gesprek opener kan maken?quote:Op zondag 15 mei 2005 14:10 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Waar praat je met andere mensen over?
Misschien is er nog wat vuurwerk over van de vorige keer.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:12 schreef QyRoZ het volgende:
Het is geen vraag aan haar, het is een vraag aan jou. like you didn't knowquote:Op zondag 15 mei 2005 14:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe zo'n zin het gesprek opener kan maken?
Bij een date is het toch niet helemaal hetzelfde. Je kunt wel de hele tijd gezellig blijven lullen, maar het idee is natuurlijk wel dat het ergens naartoe moet convergeren. Het sturen van dat convergentieproces lukt me niet zo goed.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Het is geen vraag aan haar, het is een vraag aan jou. like you didn't know
M.a.w.: Je kunt toch ook met andere mensen omgaan die je niet zo goed kent? Waarom zou een date opeens anders zijn? D'r zijn geen speciale onderwerpen die je moet aansnijden, gewoon jezelf sociaal opstellen is voldoende imho.
denk niet teveel na over hoe jezelf overkomt .. of waar het gesprek naar toe gaat .. maar focus je meer op haar ! Ipv denken hoe laat dit mij eruit zien meer denken van hoe kan ik haar een plezier doen of haar er goed uit laten zien !quote:Op zondag 15 mei 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Bij een date is het toch niet helemaal hetzelfde. Je kunt wel de hele tijd gezellig blijven lullen, maar het idee is natuurlijk wel dat het ergens naartoe moet convergeren. Het sturen van dat convergentieproces lukt me niet zo goed.
Kun je ook een algoritme geven in pseudocode? Misschien dat ik dat beter begrijp.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
denk niet teveel na over hoe jezelf overkomt .. of waar het gesprek naar toe gaat .. maar focus je meer op haar ! Ipv denken hoe laat dit mij eruit zien meer denken van hoe kan ik haar een plezier doen of haar er goed uit laten zien !
Ah, dat is wat anders. Ik dacht dat je uberhaupt niets wist om over te praten met haar, dat je bang was dat je daar met je mond dicht zou zitten.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Bij een date is het toch niet helemaal hetzelfde. Je kunt wel de hele tijd gezellig blijven lullen, maar het idee is natuurlijk wel dat het ergens naartoe moet convergeren. Het sturen van dat convergentieproces lukt me niet zo goed.
tja tis een mentale stap (was het voor mij iig)quote:Op zondag 15 mei 2005 14:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Kun je ook een algoritme geven in pseudocode? Misschien dat ik dat beter begrijp.
Tja, ik ken haar nog niet zo heel goed. Ik heb alleen een paar dates gehad, meer niet. Ik weet dus ook niet in hoeverre er een vonk bij haar is.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:49 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ah, dat is wat anders. Ik dacht dat je uberhaupt niets wist om over te praten met haar, dat je bang was dat je daar met je mond dicht zou zitten.
Hoe goed ken je haar al (is het een meisje/vrouw uit de kroeg, of is het een collega / iemand uit je vriendengroep)? Dat maakt nogal uit qua vertrouwen dat ze in je heeft...
En hoever ben je al gegaan met haar (heb je alleen haar tel.nr. gekregen, of heb je gezoend, of..)? M.a.w.: was 'de vonk' er al, of moet je die nog zien te creeeren bij haar?
ja Bosbeetle bent nu mijn grote voorbeeld ! Maar eh.. praat je al over exen of zo of dat soort sjit? Ik hoor mijn vriendinnen daar altijd over. Ik ben geen pratert en het boeit me niks eig.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja tis een mentale stap (was het voor mij iig)
vind ik niet, als het naar elkaar toe convergeren niet vanzelf gaat en als je daar echt strategieën voor moet bedenken ,zit het volgens mij niet zo goed. Dan klikt het gewoon nietquote:Op zondag 15 mei 2005 14:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vind ik niet, als het naar elkaar toe convergeren niet vanzelf gaat en als je daar echt strategieën voor moet bedenken ,zit het volgens mij niet zo goed. Dan klikt het gewoon niet
Over exen praten bij een date. Bedenken dat dat misschien niet het handigst is ligt nog net binnen mijn mentale vermogens.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja Bosbeetle bent nu mijn grote voorbeeld ! Maar eh.. praat je al over exen of zo of dat soort sjit? Ik hoor mijn vriendinnen daar altijd over. Ik ben geen pratert en het boeit me niks eig.Of is het wel beter om te praten ?
in die zin dat ?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Voor vrouwen gelden andere wetten op dit vlak dan voor mannen.
Och, ik heb een aantal dates gehad waarvan een flink aantal ook nog geslaagd was en alle keren kwam het initiatief tot zoenen in ieder geval van mijn kant. Vrouwen zijn behoorlijk passieve wezentjes, altijd zette ik de eerste stap. No problem trouwens, ik doe het graag.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in die zin dat ?
kan een vrouw geen man verleiden of zo ? moet de man het hoogste woord voeren, de openingszin uitvinden en het gesprek leiden ?
ervaring zal u leren dat het altijd de vrouw is die het hoogste woord voert![]()
(btw: nog nooit gedate in je leven ?, of eindigden die dates altijd met een gillende wegrennende vrouw of zo ?)
dat hoort zo wel, hé, de eerste zoen moet van de man komenquote:Op zondag 15 mei 2005 15:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, ik heb een aantal dates gehad waarvan een flink aantal ook nog geslaagd was en alle keren kwam het initiatief tot zoenen in ieder geval van mijn kant. Vrouwen zijn behoorlijk passieve wezentjes, altijd zette ik de eerste stap. No problem trouwens, ik doe het graag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |