ik begrijp gewoon niet dat hij het gewoon niet wil verstellen, nu hij blijkbaar een meisje ontmoet heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ben je in het verleden te onaardig tegen me geweest.![]()
Sowieso is het niet aan mij om de geheimen van andere Fokkers te onthullen.![]()
Laat hem toch, zijn toch zijn zakenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begrijp gewoon niet dat hij het gewoon niet wil verstellen, nu hij blijkbaar een meisje ontmoet heeft![]()
ik bedoel, hij geeft allerlei signalen van ' ik hoor hiet niet meer thuis', 'ik meld me af', waarom vertelt hij gewoon niet alles.
ofwel zwijg je, ofwel vertel je gewoon hoe de zaken ervoor staan
Het is allemaal de schuld van het kapitalistische systeem !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil nog steeds eerst een nieuw leven in een andere stad opbouwen en daarna pas een relatie, maar als bedrijven mij die kans niet geven zal ik nog wel een flinke tijd vrijgezel blijven.
Waarom dat nou weer ? Da's toch handig ? En als het er toch al staat, boeiend.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
deel huppelepup uit de tt verwijderd
Frenkie, wat maakt het in hemelsnaam uit?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:45 schreef Frenkie het volgende:
deel huppelepup uit de tt verwijderd
dr valt zo weinig te vertellen konijntje !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begrijp gewoon niet dat hij het gewoon niet wil verstellen, nu hij blijkbaar een meisje ontmoet heeft![]()
ik bedoel, hij geeft allerlei signalen van ' ik hoor hiet niet meer thuis', 'ik meld me af', waarom vertelt hij gewoon niet alles.
ofwel zwijg je, ofwel vertel je gewoon hoe de zaken ervoor staan
Dat impliceert niet dat je ook meteen single-af bent natuurlijk. Of hebben jullie al een 'relatie'?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr valt zo weinig te vertellen konijntje !
meisje ontmoet en nu 2 geweldige dates achter de rug ... veel meer is er niet te vertellen![]()
geen idee wat we hebben .. we hebben het "henk" genoemdquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat impliceert niet dat je ook meteen single-af bent natuurlijk. Of hebben jullie al een 'relatie'?![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen idee wat we hebben .. we hebben het "henk" genoemd
En als Hans op bezoek komt? Dan is het weer vaarwel Henk?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen idee wat we hebben .. we hebben het "henk" genoemd
daar ben ik druk mee bezigquote:
dat mag niet meer omdat dat kansloos is ... ofzo !quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom is de titel veranderdzo zie ik niet meer welk deel dit is
Elk centraal topic heeft een nummering. Waarom dit nietquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat mag niet meer omdat dat kansloos is ... ofzo !
Aandachtsgeile hoeren zijn het hèquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:53 schreef gelly het volgende:
Vrouwen zijn niet te vertrouwen... Gister met een fraai exemplaar gepraat die wel wat wilde, maar na tijdje praten bleek ze een vriend te hebben![]()
[/generaliseer modus]
Hey!!! Mannen zijn anders ook stomquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Aandachtsgeile hoeren zijn het hè![]()
![]()
tevens tvp
Het singles topic zit vol met hoogbegaafdenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ik had het nog zo moeilijk gemaakt![]()
jij moet niet in het singletopic zitten, maar bij de hoogbegaafden![]()
Ach ik had t expres een nummer gegeven... Lees de OP nog eens goed en vindt de verschillenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Elk centraal topic heeft een nummering. Waarom dit nietschiet mij maar lek, ik snap er niks meer van.
en waar heb je dat meisje ontmoet, dan weten de mannen hier waarnaartoe te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dr valt zo weinig te vertellen konijntje !
meisje ontmoet en nu 2 geweldige dates achter de rug ... veel meer is er niet te vertellen![]()
Das echt vet irritant ja!! Kun je geen stappen ondernemen naar hem toe dan? Bij ons op t werk komt altijd een hele leuke postbode, keilang met hem praten elke keer. Maar ik durfde verder niks te zeggen, nu heeft ie een vriendinquote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:57 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb momenteel een beetje de pest in. Vandaag weer gewerkt met degene waar ik een oogje op heb, maar verdomme wat word ik daar dan 's avonds toch verrot chago van. =(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |