in die zin dat ?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:22 schreef thabit het volgende:
[..]
Voor vrouwen gelden andere wetten op dit vlak dan voor mannen.
Och, ik heb een aantal dates gehad waarvan een flink aantal ook nog geslaagd was en alle keren kwam het initiatief tot zoenen in ieder geval van mijn kant. Vrouwen zijn behoorlijk passieve wezentjes, altijd zette ik de eerste stap. No problem trouwens, ik doe het graag.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in die zin dat ?
kan een vrouw geen man verleiden of zo ? moet de man het hoogste woord voeren, de openingszin uitvinden en het gesprek leiden ?
ervaring zal u leren dat het altijd de vrouw is die het hoogste woord voert![]()
(btw: nog nooit gedate in je leven ?, of eindigden die dates altijd met een gillende wegrennende vrouw of zo ?)
dat hoort zo wel, hé, de eerste zoen moet van de man komenquote:Op zondag 15 mei 2005 15:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Och, ik heb een aantal dates gehad waarvan een flink aantal ook nog geslaagd was en alle keren kwam het initiatief tot zoenen in ieder geval van mijn kant. Vrouwen zijn behoorlijk passieve wezentjes, altijd zette ik de eerste stap. No problem trouwens, ik doe het graag.![]()
Je begrijpt er weer geen snars van.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:25 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in die zin dat ?
kan een vrouw geen man verleiden of zo ? moet de man het hoogste woord voeren, de openingszin uitvinden en het gesprek leiden ?
ervaring zal u leren dat het altijd de vrouw is die het hoogste woord voert![]()
(btw: nog nooit gedate in je leven ?, of eindigden die dates altijd met een gillende wegrennende vrouw of zo ?)
hiermee beantwoord je dus de vragen die je 2 reacties hiervoor post?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat hoort zo wel, hé, de eerste zoen moet van de man komen, neem eigenlijk maar al de zoenen. Ik word graag gedomineerd
![]()
Neuh we zijn al 10 dagen verderquote:Op zondag 15 mei 2005 15:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Over exen praten bij een date. Bedenken dat dat misschien niet het handigst is ligt nog net binnen mijn mentale vermogens.
heb je ooit al relaties gehad, hoe heb je het dan klaargespeeld ?quote:Op zondag 15 mei 2005 15:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Je begrijpt er weer geen snars van..
Het gaat erom dat zoiets niet vanzelf gaat. Alleen maar lullen zoals je dat met vrienden zou doen, daar krijg je geen relatie mee. Onzincliche's zoals "je moet niet op zoek zijn maar iemand tegenkomen" of "als het niet vanzelf gaat, dan was het niet zo bedoeld" zijn typische vrouwenuitspraken, omdat vrouwen een dergelijke strategie makkelijk kunnen hanteren om aan de man te geraken; ze komen vanzelf wel een Casanova tegen die hen probeert op te lepelen.
Ja. Ze zag in mij een makkelijke prooi.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je ooit al relaties gehad, hoe heb je het dan klaargespeeld ?
geen idee, hoezo voorbeeld ... ik deed juist alles fout maar bij de goede persoon kun je niks fout doen !quote:Op zondag 15 mei 2005 15:15 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja Bosbeetle bent nu mijn grote voorbeeld ! Maar eh.. praat je al over exen of zo of dat soort sjit? Ik hoor mijn vriendinnen daar altijd over. Ik ben geen pratert en het boeit me niks eig.Of is het wel beter om te praten ?
Godgodgod, meneer de Casanova hoor. Alsof het allemaal niks voorstelt om de buit binnen te slepen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen idee, hoezo voorbeeld ... ik deed juist alles fout maar bij de goede persoon kun je niks fout doen !
ow please, juist bij de goede persoon kan je heel veel fout doen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen idee, hoezo voorbeeld ... ik deed juist alles fout maar bij de goede persoon kun je niks fout doen !
zo'n houding siert je niet echt en maakt het weinig beter, Qquote:Op zondag 15 mei 2005 16:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan niets goed doen. Simpel.
Leuk om te zien dat je iemand gevonden hebt. Dat maakt mij blij.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat kan van die leuke paradoxen opleveren, zoals het goed zijn in niets goed kunnen.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:32 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan niets goed doen. Simpel.
True. Als je als man geen idee hebt hoe je 'de klik' mogelijk moet maken, dan zul je tot de verbazingwekkende conclusie komen dat het bijna nooit klikt. Terwijl gasten die wel weten waar ze mee bezig zijn, bijna altijd een klik weten te bewerkstelligen.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:35 schreef thabit het volgende:
[..]
Je begrijpt er weer geen snars van..
Het gaat erom dat zoiets niet vanzelf gaat. Alleen maar lullen zoals je dat met vrienden zou doen, daar krijg je geen relatie mee. Onzincliche's zoals "je moet niet op zoek zijn maar iemand tegenkomen" of "als het niet vanzelf gaat, dan was het niet zo bedoeld" zijn typische vrouwenuitspraken (...)
Je deed het voor haar dus waarschijnlijk gewoon goed. Stuntelig doch charmant. Als je het echt fout had gedaan was er geen 2e date geweest.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik praat altijd graag over mijn verleden met meisjes als ik op date ben... Haal alle hele slechte stukken eruit en maak er een mooi en interessant vehaarltje van... Probeer t nooit onwijs te overdrijven want dan staat er weer zo'n grote druk op de bedprestatiesquote:Op zondag 15 mei 2005 15:21 schreef thabit het volgende:
[..]
Over exen praten bij een date. Bedenken dat dat misschien niet het handigst is ligt nog net binnen mijn mentale vermogens.
De meeste vrouwen houden inderdaad van een man met wat ervaring. Ik ben echter nog nooit een vrouw tegengekomen die gecharmeerd was van mannen die opscheppen over hun 'grote veroveringen'. Dat doe je maar bij je vrienden.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik praat altijd graag over mijn verleden met meisjes als ik op date ben... Haal alle hele slechte stukken eruit en maak er een mooi en interessant vehaarltje van... Probeer t nooit onwijs te overdrijven want dan staat er weer zo'n grote druk op de bedprestaties...
Ik vind het sowieso opvallend dat meisjes t prettig vinden als je met veel meisjes naar bed bent geweest ookal zeggen sommige van niet ...
Ik laat het aantal meestal in het midden, maar ik heb bijv vaak gehoord van. Ja ik hou wel van een man met ervaring, als t er maar niet meer dan 10 geweest zijn... En dan glimlach ik altijd lief
Daar geloof ik echt geen hol vanquote:Op zondag 15 mei 2005 17:03 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het sowieso opvallend dat meisjes t prettig vinden als je met veel meisjes naar bed bent geweest ookal zeggen sommige van niet ...
inderdaad, opscheppen is zoquote:Op zondag 15 mei 2005 17:06 schreef nozem het volgende:
[..]
De meeste vrouwen houden inderdaad van een man met wat ervaring. Ik ben echter nog nooit een vrouw tegengekomen die gecharmeerd was van mannen die opscheppen over hun 'grote veroveringen'. Dat doe je maar bij je vrienden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |