met DirectAdmin kan datquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
Je moet eigenlijk een host zoeken waarvan je de mime-types kan aanpassen.
Wat je moet doen is het bestand downloaden, en dan vanaf je harde schijf openen, dan werkt het prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:42 schreef TheMassive het volgende:
nou, het zal wel aan mij liggen maar met firefox kan ik die link van je niet openen.
De code kun je gewoon uit het bestand halen, het is namelijk gewoon een ingepakt bestand.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef rickmans het volgende:
wellicht is het handig om gewoon op fok te integreren? Dus als je je code wil delen met ons (de developers van FOK!) dan kunnen we altijd even kijken hoe dit te integreren valt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:48 schreef Slarioux het volgende:
Wat lelijk, je moedigt me wel aan om Fok! een mooie wysiwyg editor te geven.
Misschien het lettertype?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:27 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
![]()
Wat vind je precies lelijk dan?
Nee, dat kan niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Misschien het lettertype?
Je zou eventueel ook een lettertype-optie kunnen inbouwen.
Daar weet ik niets van. Gebruik je misschien Text_Only?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:54 schreef kastanova het volgende:
Werkt quickpi's niet met FireFox 1.0.4 ofzo.
Nopequote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:54 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Gebruik je misschien Text_Only?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:56 schreef kastanova het volgende:
Wacht maar ff, plaats wel ff een screenshotje...
Ik bedoel dan ook niet dat je een post met een bepaalde lettertype laat opslaan in de Fok-database, maar dat je alleen de client-visualisatie van het tekstvak regelt, en eventueel zelfs van alle topics.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:51 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Ik kan alleen opties inbouwen die Fok! ondersteunt.
Wat jij invoert op die pagina wordt omgezet naar SML, dit is de [b] e.d. code die Fok! gebruikt. Deze SML-code wordt vervolgens naar Fok! verstuurd. Voor zover ik weet heeft Fok! geen SML optie voor een lettertype, dus kan ik die functie niet maken.
Je bent een mod, en die hebben een andere layout mbt het quick-reageervenster. In de crewfora moet het wel werken, omdat we dan een tekstvak hebben als ieder ander.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:54 schreef kastanova het volgende:
Werkt quickpi's niet met FireFox 1.0.4 ofzo.
Oh verrek, da's waar ookquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent een mod, en die hebben een andere layout mbt het quick-reageervenster. In de crewfora moet het wel werken, omdat we dan een tekstvak hebben als ieder ander.
Als iemand mij even mod maakt, dan kan ik die layout bestuderen, en daarbij de nodige aanpassingen maken in FokBlock!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent een mod, en die hebben een andere layout mbt het quick-reageervenster. In de crewfora moet het wel werken, omdat we dan een tekstvak hebben als ieder ander.
Dude, je ip..quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:06 schreef Slarioux het volgende:
Zo. WYSIWYG. Simpel, helder, duidelijk:
[[url=http://images.nder.be/i/a8b316a1/thumb.png]afbeelding][/url]
Ik zou even je IP-adres weghalen als ik jou was.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:06 schreef Slarioux het volgende:
Zo. WYSIWYG. Simpel, helder, duidelijk:
[[url=http://images.nder.be/i/a8b316a1/thumb.png]afbeelding][/url]
Wat is de tweede pageload dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:16 schreef cyberstalker het volgende:
Mail maar raak![]()
Alleen je verliest wel één van de voordelen t.o.v. deze extensie. Namelijk één pageload per reply.
Nouja, scheelt juist extra belasting voor de serversquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:16 schreef cyberstalker het volgende:
Mail maar raak![]()
Alleen je verliest wel één van de voordelen t.o.v. deze extensie. Namelijk één pageload per reply.
Dat bedoel ik dus, met mijn extensie maak je Fok! weer snellerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:25 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Nouja, scheelt juist extra belasting voor de servers.
Een mod die reacties gaat blocken? Hoe kan je dan modden mên?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:11 schreef Sidekick het volgende:
Hiet is goed als mensen FokBlocktm doorontwikkelen, want het is een goed initiatief.
En als je de quickreply gebruikt dan heb je die extra pageview ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:20 schreef cyberstalker het volgende:
Normaal, als je op 'reageer in dit topic' klikt, moet Fok! een reageer
pagina maken. Na het invoeren van je reactie moet het topic herladen
worden.
Met mijn extensie wordt er maar één pagina opgevraagd, namelijk het
topic. De reageer-pagina is toch altijd hetzelfde (op het topicId na),
en is dus lokaal in de chrome opgeslagen.
Die specifieke optie gebruik ik dan ook niet, en daarom hoop ik op een goede en snelle doorontwikkeling.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:39 schreef Vow het volgende:
[..]
Een mod die reacties gaat blocken? Hoe kan je dan modden mên?
![]()
Ik vind hem mooi, het heeft wel wat van got weg, maar dat geeft ook niet zoveel of wel? Maar het moeten niet zo'n grote rij knopjes worden, dan wordt het een complete got-rip.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:11 schreef Slarioux het volgende:
Maar is dit wat, denken jullie? Dan mail ik Havoc vast.
Het komt rechtstreeks van GoT, in de JS source kan je binnenkort lezen hoe en waaromquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, het heeft wel wat van got weg, maar dat geeft ook niet zoveel of wel? Maar het moeten niet zo'n grote rij knopjes worden, dan wordt het een complete got-rip.
Wat zeg je? Je zit achter mijn blocker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die specifieke optie gebruik ik dan ook niet, en daarom hoop ik op een goede en snelle doorontwikkeling.
Jammer dat het blocken van users eigenlijk nu wel het enige is dat werkt voor mods.
Waarom GC, ik had hem DIG of desnoods FB geschopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:14 schreef Slarioux het volgende:
Schopje GC overigens.
Ja, dit vraag ik me ook af eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom GC, ik had hem DIG of desnoods FB geschopt.
Maar ik ben dan ook geen mod.
dat kan hij niet lezen omdat hij jou ook geblockt heeftquote:
1 2 3 4 5 | [quote][b]Op schreef cyberstalker het volgende:[/b] Mogen wij de achterliggende gedachte ook weten? [/quote] |
Wordt aan gewerkt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:43 schreef Slarioux het volgende:
[ code verwijderd ]
Je editor laat nogal wat spatie meuk achter geloof ik.
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef rickmans het volgende:
wellicht is het handig om gewoon op fok te integreren? Dus als je je code wil delen met ons (de developers van FOK!) dan kunnen we altijd even kijken hoe dit te integreren valt.
Maar waarom het wiel opnieuw uitvinden, als dat niet hoeft?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?
Klopt, we hebben zelf al wat liggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt, we hebben zelf al wat liggen.
Ik garandeer overigens niet dat deze externe editor het blijft doet, daar er totaal geen overleg met de admins is geweest over deze feature.
Maar verder heb ik je nog niet veel zien doen met kritiek en opmerkingen, behalve een "quote:
Ik bespeur de volgende kritiekpunten:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar verder heb ik je nog niet veel zien doen met kritiek en opmerkingen, behalve een "" posten en over iets anders beginnen.
Dan kun je deze extensie niet gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:19 schreef super-muffin het volgende:
En alsje nou geen Firefox gebruikt?
Jammer, maar komt het ooit wel eens voor Safari op de Mac of niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dan kun je deze extensie niet gebruiken.![]()
De code die gebruikt wordt voor de editor werkt alleen op IE of Firefox voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jammer, maar komt het ooit wel eens voor Safari op de Mac of niet?
Hmm, dat is vreemd.quote:
Onder de knop "reageren"quote:Op zondag 15 mei 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb die WYSIWYG-functie aangevinkt, maar....waar moet ik dat schermpje zien?
eelrijk?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:32 schreef addie84 het volgende:
vind het eelrijk gezegd ook niet zo'n aanvullingheb het na 2x alweer uitgezet
http://roachfiend.com/archives/2004/12/08/how-to-create-firefox-extensions/quote:Op zondag 15 mei 2005 11:41 schreef tonks het volgende:
Zijn deze extenties ook zelf te bewerken?
zeurquote:Op zondag 15 mei 2005 14:30 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
eelrijk?
Misschien wordt het tijd om een spellingscontrole in te bauwen?![]()
Ik wist het wel, hoe kansloos.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:48 schreef cyberstalker het volgende:
Fokblock gebruikt nu de knopjes die Fok! ook gebruikt
Als het een concurrerende site/product zou zijn, zou ik het met je eens zijn.quote:
Ik heb het keurig gevraagd, en in de js source staat precies beschreven waar het vandaan kwam. Dat ben je vast al tegen gekomen. Ook ik had het zo kunnen jatten, maar ik ben even op Crisp afgestapt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:55 schreef cyberstalker het volgende:
Daarnaast, die knopjes zijn ook weer een copy/paste van GoT, dus ik zou hetzelfde over Fok! kunnen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |