dat kan hij niet lezen omdat hij jou ook geblockt heeftquote:
1 2 3 4 5 | [quote][b]Op schreef cyberstalker het volgende:[/b] Mogen wij de achterliggende gedachte ook weten? [/quote] |
Wordt aan gewerkt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:43 schreef Slarioux het volgende:
[ code verwijderd ]
Je editor laat nogal wat spatie meuk achter geloof ik.
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef rickmans het volgende:
wellicht is het handig om gewoon op fok te integreren? Dus als je je code wil delen met ons (de developers van FOK!) dan kunnen we altijd even kijken hoe dit te integreren valt.
Maar waarom het wiel opnieuw uitvinden, als dat niet hoeft?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?
Klopt, we hebben zelf al wat liggen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt, we hebben zelf al wat liggen.
Ik garandeer overigens niet dat deze externe editor het blijft doet, daar er totaal geen overleg met de admins is geweest over deze feature.
Maar verder heb ik je nog niet veel zien doen met kritiek en opmerkingen, behalve een "quote:
Ik bespeur de volgende kritiekpunten:quote:Op zaterdag 14 mei 2005 15:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Maar verder heb ik je nog niet veel zien doen met kritiek en opmerkingen, behalve een "" posten en over iets anders beginnen.
Dan kun je deze extensie niet gebruiken.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:19 schreef super-muffin het volgende:
En alsje nou geen Firefox gebruikt?
Jammer, maar komt het ooit wel eens voor Safari op de Mac of niet?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:22 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dan kun je deze extensie niet gebruiken.![]()
De code die gebruikt wordt voor de editor werkt alleen op IE of Firefox voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Jammer, maar komt het ooit wel eens voor Safari op de Mac of niet?
Hmm, dat is vreemd.quote:
Onder de knop "reageren"quote:Op zondag 15 mei 2005 11:48 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb die WYSIWYG-functie aangevinkt, maar....waar moet ik dat schermpje zien?
eelrijk?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:32 schreef addie84 het volgende:
vind het eelrijk gezegd ook niet zo'n aanvullingheb het na 2x alweer uitgezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |