En als je de quickreply gebruikt dan heb je die extra pageview ook niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:20 schreef cyberstalker het volgende:
Normaal, als je op 'reageer in dit topic' klikt, moet Fok! een reageer
pagina maken. Na het invoeren van je reactie moet het topic herladen
worden.
Met mijn extensie wordt er maar één pagina opgevraagd, namelijk het
topic. De reageer-pagina is toch altijd hetzelfde (op het topicId na),
en is dus lokaal in de chrome opgeslagen.
Die specifieke optie gebruik ik dan ook niet, en daarom hoop ik op een goede en snelle doorontwikkeling.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:39 schreef Vow het volgende:
[..]
Een mod die reacties gaat blocken? Hoe kan je dan modden mên?
![]()
Ik vind hem mooi, het heeft wel wat van got weg, maar dat geeft ook niet zoveel of wel? Maar het moeten niet zo'n grote rij knopjes worden, dan wordt het een complete got-rip.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:11 schreef Slarioux het volgende:
Maar is dit wat, denken jullie? Dan mail ik Havoc vast.
Het komt rechtstreeks van GoT, in de JS source kan je binnenkort lezen hoe en waaromquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik vind hem mooi, het heeft wel wat van got weg, maar dat geeft ook niet zoveel of wel? Maar het moeten niet zo'n grote rij knopjes worden, dan wordt het een complete got-rip.
Wat zeg je? Je zit achter mijn blocker.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die specifieke optie gebruik ik dan ook niet, en daarom hoop ik op een goede en snelle doorontwikkeling.
Jammer dat het blocken van users eigenlijk nu wel het enige is dat werkt voor mods.
Waarom GC, ik had hem DIG of desnoods FB geschopt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:14 schreef Slarioux het volgende:
Schopje GC overigens.
Ja, dit vraag ik me ook af eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom GC, ik had hem DIG of desnoods FB geschopt.
Maar ik ben dan ook geen mod.
dat kan hij niet lezen omdat hij jou ook geblockt heeftquote:
1 2 3 4 5 | [quote][b]Op schreef cyberstalker het volgende:[/b] Mogen wij de achterliggende gedachte ook weten? [/quote] |
Wordt aan gewerkt!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:43 schreef Slarioux het volgende:
[ code verwijderd ]
Je editor laat nogal wat spatie meuk achter geloof ik.
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef rickmans het volgende:
wellicht is het handig om gewoon op fok te integreren? Dus als je je code wil delen met ons (de developers van FOK!) dan kunnen we altijd even kijken hoe dit te integreren valt.
Maar waarom het wiel opnieuw uitvinden, als dat niet hoeft?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een wysiwyg editortje hebben jullie toch geen hulp bij nodig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |