Graag gedaan...quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:42 schreef Bluezz het volgende:[/b]
Scoot![]()
Tnxxx, ik moest lachen toen ik het topic opende!
Mooiquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef idiotforaliving het volgende:
Mn waterlelieen er komen nog 2 knoppen boven
.
[afbeelding]
Die hebben wij ook.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:32 schreef madelief68 het volgende:
Hallo iedereen![]()
Heb net alle bladzijdes zitten lezen van deze topic, keileuk!
Ik heb ook een tuintje van 4 bij 6 meter ongeveer, zal binnekort foto plaatsen.
Ik word helemaal blij als ik al die mooie foto's zie en kan niet wachten om wat van mijn tuin te laten zien. Alles wat nog niet bloeit heb ik gezaaid, daar moet ik nog wat geduld voor opbrengen.
[afbeelding]
Dit is mijn weigelia, alhoewel die al bezig is met uitbloeien.
Groetjes![]()
Juist, en het begint te komen hierquote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Veersesmurf het volgende:
2 SpeedyGJ: whehe dat geeft toch niksalleen maar leuk om te laten zien hoe het nu is, en straks als het weer netjes is
(als dat de plannen zijn natuurlijk
anders is het hier niet echt relevant
)
ah, de prunus met de uitlopershij loopt mooier uit dan ik had gedacht met die snoeiwijze! normaal zie je dan 5 of 10 kleine groene takjes zitten tussen al die dooie takjes zeg maar.
het beste kun je zo'n prunus triloba net zo knotten als een knotwilg. tot op de stam, zodat de stomp meer licht krijgt. meer licht is meer uitlopers in de zomer. meer uitlopers in de zomer betekend meer bloemen in het voorjaaren dat is nou juist de bedoeling van de prunus
![]()
als je de natuur eenmaal een beetje begrijpt kan tuinieren ook een stuk leuker worden, omdat je weet waarom je bepaalde dingen doet![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Veersesmurf het volgende:
2 SpeedyGJ: whehe dat geeft toch niksalleen maar leuk om te laten zien hoe het nu is, en straks als het weer netjes is
(als dat de plannen zijn natuurlijk
anders is het hier niet echt relevant
)
ah, de prunus met de uitlopershij loopt mooier uit dan ik had gedacht met die snoeiwijze! normaal zie je dan 5 of 10 kleine groene takjes zitten tussen al die dooie takjes zeg maar.
het beste kun je zo'n prunus triloba net zo knotten als een knotwilg. tot op de stam, zodat de stomp meer licht krijgt. meer licht is meer uitlopers in de zomer. meer uitlopers in de zomer betekend meer bloemen in het voorjaaren dat is nou juist de bedoeling van de prunus
![]()
als je de natuur eenmaal een beetje begrijpt kan tuinieren ook een stuk leuker worden, omdat je weet waarom je bepaalde dingen doet![]()
het ontbreekt me inderdaad nogal aan de 'goesting' om dat vervelende ongevraagde groen uit de tuin te halenquote:http://www.tuinkrant.com/modules.php?name=News&file=article&sid=3220
Vele mensen hebben een natuurlijke hekel aan de gifspuit en voor nauwgezet wieden en schoffelen ontbreekt hen vaak de tijd en de goesting.
Tja, Belgische site hè, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:38 schreef Fiorenza het volgende:
het ontbreekt me inderdaad nogal aan de 'goesting' om dat vervelende ongevraagde groen uit de tuin te halen![]()
Bedankt, leuke artikeltjes en die maagdenpalm ziet er mooi uit!
De eenden broeden er elk jaar onderquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef Scootmobiel het volgende:
P.S.: Leuk dat jij 'm ook hebt, Tink! Mooi spul, en weinig onderhoud nodig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |