Goed he, shmoop deeltje 3quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef shmoopy het volgende:
Onnoemelijk ordinaaaaire tvp, maar ik wil morgen plaatjes posten hier (deel 3 al!) en anders vergeet ik het.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed he, shmoop deeltje 3
Ik hou je eraan, en anders haal ik je schaamteloze dingespee weg
Ik heb een hele grote druifquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie ervaringen met een druif???
Als volgend jaar de schutting staat ipv van die lelijke coniferen, wil ik zo graag een druif proberen
Als de druiven nog heel klein zijn (ter grootte van een erwtje) dan moet je ze 'krenten'. Je moet dan (bij voorkeur niet met je handen, maar met een schaartje of zo) de kleinste druifjes weghalen. Dat houdt ruimte in de trosjes en de rest van de druiven kunnen dan lekker groeien.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:06 schreef assepoes het volgende:
Hoe heb je zulke mooie druiven gekregen. De mijne waren mini druifjes vorig jaar en erg zuur.
En een ordinare tvp zetten, en het dan alsnog vergeten... Kst...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef shmoopy het volgende:
Onnoemelijk ordinaaaaire tvp, maar ik wil morgen plaatjes posten hier (deel 3 al!) en anders vergeet ik het.
Ik heb haar al een waarschuwing gegevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:49 schreef Oblivion het volgende:
En een ordinare tvp zetten, en het dan alsnog vergeten... Kst...![]()
Ja, ik ben benieuwd, shoot me...![]()
Ok, danke.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Oblivion het volgende:
Ik snoei de buxus naar hartelust, zolang je het niet in de volle zon doet.
Voor de rest zijn er niet zoveel regels aan verbonden.
Ja, doe het niet met een electrisch ding, slaan je blaadjes kapot en dan krijg je vele bruine plekjes.
En oh er was nog iemand (Veersesmurf) die had een goede tip, leg een laken eronder.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En een ordinare tvp zetten, en het dan alsnog vergeten... Kst...![]()
Ja, ik ben benieuwd, shoot me...![]()
quote:Gras groeit bij een temperatuur van ca. 15 graden °C. In de winter en in het najaar hoeft het dan niet gemaaid, want dan ligt de groei stil. Vanaf het voorjaar begint het gras te groeien. Wil je een mooi gazonnetje dan is dat een prima tijd om het voor de eerste keer dat jaar te bemesten.
Gras wordt de hele zomer gemaaid en heeft veel voeding nodig. Kijk op de verpakking wanneer je weer meststoffen moet strooien.
Heeft het gras van de winter te lijden gehad dan kun je het eerst met een verticuteerhark of verticuteermachine behandelen. Je haalt hiermee mos en vervilt gras uit de grasmat en de wortels krijgen daardoor meer lucht.
quote:Tip
Kalk is voor veel gazons noodzakelijk. Het gras is met kalk beter in staat om voedingstoffen op te nemen. Ook mosvorming zal door het strooien van kalk minder worden.
Geen idee of jullie een beetje weten hoe het was, verwilderd overwoekerd echt verschrikkelijk, maar tot nu toe ziet het er (hier en daar nog wat kalig) zo uit :quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo ook even wat overzichtsshots nemen van hoe het er nu bij staat na alle noeste arbeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |