abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27950830
quote:
Man Utd supporters name new club

The new football club set up by disillusioned Manchester United fans will be known as Football Club United of Manchester.
More than 2,600 supporters fighting Malcolm Glazer's takeover at Old Trafford have pledged money and help to the new club, and voted on its name.

The steering group behind FC United of Manchester will apply to join the North West Counties League on Wednesday.

If successful, the new club will take part in the 2005/06 season.

Mani joins Man Utd fans protest

A spokesman for FC United said: "The venture is quickly gathering momentum as will become more and more evident to our supporters.

"We will be announcing further developments in the coming days and are optimistic of a successful outcome."
  woensdag 15 juni 2005 @ 17:48:37 #122
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_27958326
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 14:14 schreef Erasmusch het volgende:

[..]
verkeerd gelezen
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_27959251
Die Glazer heb 1 doel, zo veel mogelijk aan Utd te verdienen in een zo'n kort mogelijk periode, om vervolgens met z'n gevulde zakken het zooitje te laten stikken..

De eerste club die door de overkill aan commercie kapot gaat?
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 16 juni 2005 @ 01:28:21 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27972109
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 18:22 schreef Staanplaats het volgende:

De eerste club die door de overkill aan commercie kapot gaat?
ik geloof eerlijk gezegd niet dat een grote club als manyoo ooit kapot zal gaan,desnoods komt er geld los van de supporters om de club te redden maar echt kapot....?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27974801
Kapot gaat het natuurlijk nooit. Dan zal eerder Glazer vermoord worden ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 juni 2005 @ 11:09:33 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27977108
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:10 schreef popolon het volgende:

[Gunner zei: "Nee dit is slecht voor voetbal in het algemeen.".]

Klopt trouwens, ManU is echt niet de laatste club.
Ten eerste - meer reactie op Gunner - het is alleen slecht voor het voetbal in het algemeen als die Glazer winst gaat maken op SCUM: voor het voetbal in het algemeen is het dus nu dus meer dan ooit van groot belang dat het heel erg slecht gaat met SCUM

Ten tweede als reactie op Popolon: met name geldt dat voor beursgenoteerde clubs. Dat is dus bij de meeste clubs niet het geval. Het zal dan van de eigenaar van de club afhangen. Het hangt er ook vanaf in hoeverre de doelsteliling van de koper is om winst te behalen - vergelijk CFC met SCUM ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 16 juni 2005 @ 11:23:09 #127
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_27977574
Ik ben allesbehalve fan van MANU maar de ontwikkeling is slecht in het algemeen (ik bedoel de manier waarop het gebeurt). Meteen zie je de grote invloed van de familie in de club.

Op BBC lees ik dat er meer plannen zijn om PL clubs te laten kopen door amerikanen.

veel effect heeft al het supporters geweld niet, er zijn al een record aantal seizoenskaarten verkocht, en maar een handjevol mensen heeft de kaart niet vernieuwd
Where law ends, tyrrany begins.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 juni 2005 @ 11:48:22 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_27978427
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef Gunner het volgende:
Ik ben allesbehalve fan van MANU maar de ontwikkeling is slecht in het algemeen (ik bedoel de manier waarop het gebeurt). Meteen zie je de grote invloed van de familie in de club.

Op BBC lees ik dat er meer plannen zijn om PL clubs te laten kopen door amerikanen.

veel effect heeft al het supporters geweld niet, er zijn al een record aantal seizoenskaarten verkocht, en maar een handjevol mensen heeft de kaart niet vernieuwd
De manier waarop dat nu bij SCUM gebeurd is was allen mogelijk omdat het een beursgenoteerd bedrijf was - waar ze lange tijd de vruchten van hebben geplukt. Nu het tegen ze gebruikt wordt lopen ze te janken. Met name beursgenoteerde clubs hebben dat probleem dus. De andere clubs zijn afhankelijk van hun eigenaar.

Investeerders die niet van echt van voetbal houden (zoals de Glazers) zijn alleen geïntresseerd in clubs als het winst oplevert. Ze zullen dus nieuwsgierig zijn hoe het met Glazer verloopt om te zien of ze zelf soms stap durven te maken ...
pi_27979812
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_27997920
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

ik geloof eerlijk gezegd niet dat een grote club als manyoo ooit kapot zal gaan,desnoods komt er geld los van de supporters om de club te redden maar echt kapot....?
Maar hoe lang pik je als supporter dergelijke praktijken? Glazer lijkt er alleen op uit om het bedrijf Man utd leeg te zuigen..

Ik ben wel benieuwd of de supporters ook de verhalen waarmaken, dat ze geen seizoenskaart nemen..
Elke club bestaat in gratie van de massa/het volk, maar als je als club zo hard bezig bent om je daarvan te vervreemden. Het zal misschien inderdaad niet zo vaart lopen, maar ik ben benieuwd. Ik zou zelf eigenlijk ook niet weten hoe ik als supporter zou reageren in een dergelijke situatie.
pi_27998535
Belangrijk verschil is wel dat ze daaro een flinke wachtlijst hebben liggen voor scc's. Als je nu na 20 jaar je kaart opgeeft, zal Glazer dr niks van voelen, je plekkie wordt ingenomen door een volgzamere fan en je mag blij zijn als je zelf ooit weer een scc weet te bemachtigen.
  vrijdag 17 juni 2005 @ 01:04:53 #132
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28003826
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Maar hoe lang pik je als supporter dergelijke praktijken? Glazer lijkt er alleen op uit om het bedrijf Man utd leeg te zuigen..

.
een club als manyoo is wel zo gigantisch groot dat je nooit alle neuzen dezelfde kant op krijgt.

Voor jou 10 andere en denk je dat Glazer er wakker van ligt als jij als "longlife" supporter de club de rug toekeert?
Dat is het nadeel van supporter zijn van een grote club.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 juni 2005 @ 10:26:34 #133
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28008989
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 21:43 schreef Staanplaats het volgende:

Ik ben wel benieuwd of de supporters ook de verhalen waarmaken, dat ze geen seizoenskaart nemen..
Er zijn voor volgend seizoen al meer seizoenskaarten dan ooit verkocht ...
pi_28009797
Het aantal abo's dat niet werd verlengd was enkele 10-tallen hoger dan andere jaren. (Bijna) Allemaal grote bek dus, maar oh zo'n klein hartje
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_28012360
Ach, lees de link die ik even hierboven plaatste.

Een club met een schare fans dat het het huidge stadion wel 2, 3 keer kan uitverkopen (zie bv ook een club als Celtic) is gewoon niet gevoelig voor een boycot van een deel van de fanatieke aanhang.

Enige wat werkt is een stapje verder gaan dan de wet toelaat en het Glazer en z'n zoons totaal onmogelijk maken zich thuis te voelen, hem altijd uitschelden, bedreigen, protesteren bij hun huis dag in dag uit, etc.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 17 juni 2005 @ 12:18:59 #136
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28012738
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
Een club met een schare fans dat het het huidge stadion wel 2, 3 keer kan uitverkopen (zie bv ook een club als Celtic) is gewoon niet gevoelig voor een boycot van een deel van de fanatieke aanhang.
Idd. Dit vind ik dan ook een treffende uitspraak
quote:
I have kept my ticket for next year because if I gave it up it would go to somebody from Copenhagen who would treat Old Trafford like Disneyland
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28012932
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 10:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Er zijn voor volgend seizoen al meer seizoenskaarten dan ooit verkocht ...
In mijn ogen onbegrijpelijk, maarja zoals hier al terecht wordt aangemerkt. Deze "club" is kennelijk te groot.
pi_28103792
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 12:32 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Whahahaha zal me niks verbazen als Man U volgend seizoen ergens in de middenmoot op plaats 11 eindigt

69 euro per wedstrijd... je moet wel erg getikt zijn als je dat elke keer zou neerleggen.
dat is gewoon te gek voor woorden
vraag me dan af wat ze voor de CL-wedstrijden kunnen betalen...
Bij PSV betaal je zo'n bedrag (in de poule-fase) zo'n bedrag voor de ere-tribune ofzo

enne, heb niet hele topic bekeken
maar wat vinden jullie van Park die mogelijk komt?
  maandag 20 juni 2005 @ 22:47:21 #139
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28103941
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

dat is gewoon te gek voor woorden
vraag me dan af wat ze voor de CL-wedstrijden kunnen betalen...
Bij PSV betaal je zo'n bedrag (in de poule-fase) zo'n bedrag voor de ere-tribune ofzo
In Engeland zijn de prijzen voor de CL gelijk aan die van de PL,tis daar niet zo dat ze zoals in Nederland gelijk de prijzen naar asiocale hoogte tillen in vergelijking met competitie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_28104041
liever dat van NL waar je minder betaald voor een competitiewedstrijd...

Ik kijk even op voetbalkaartje van arsenal
prijs 38,00 £ en SC 1,4 £
waar slaat die SC op?

komop zeg, bijna 40 pond voor een wedstrijd, en dat al in 2002...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 juni 2005 @ 22:50:30 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28104055
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

In Engeland zijn de prijzen voor de CL gelijk aan die van de PL,tis daar niet zo dat ze zoals in Nederland gelijk de prijzen naar asiocale hoogte tillen in vergelijking met competitie
maarja in Engeland krijg je meer topclubs op bezoek, je kan in Nederland niet verwachten dat je evenveel moet betalen voor PSV - Heracles als PSV - Milaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 20 juni 2005 @ 23:08:20 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28104591
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:50 schreef ASSpirine het volgende:
liever dat van NL waar je minder betaald voor een competitiewedstrijd...

Ik kijk even op voetbalkaartje van arsenal
prijs 38,00 £ en SC 1,4 £
waar slaat die SC op?

komop zeg, bijna 40 pond voor een wedstrijd, en dat al in 2002...
SC zijn reserveringskosten per kaartje en je kan de prijzen in Engeland natuurlijk niet gaan vergelijken met die in Nederland,in de 2nd division betaal je zelfs al gauw 13 pond,toch bijna 50 oude Nederlandse guldentjes.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 20 juni 2005 @ 23:09:39 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28104626
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maarja in Engeland krijg je meer topclubs op bezoek, je kan in Nederland niet verwachten dat je evenveel moet betalen voor PSV - Heracles als PSV - Milaan
Dat valt wel mee,zoveel topploegen krijg je anders niet op bezoek,maar 2 per jaar als je van de 3 topploegen bent daar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 21 juni 2005 @ 09:56:40 #144
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28109958
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:43 schreef ASSpirine het volgende:
enne, heb niet hele topic bekeken
maar wat vinden jullie van Park die mogelijk komt?
Als hij weer van die aanpassingsproblemen krijgt is hij na 1 jaar weg. Zoveel geduld hebben ze hier niet.
pi_28134589
Nou, met Park dus. Ben benieuwd. Wat zjroen zegt is een aannemelijk scenario.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28134791
tjah, ik had al eens op het voetbalmanager gezegd

de overstap naar PSV was natuurlijk vele malen groter dan die van nu

aangezien Park rechtstreeks uit een Aziatische cultuur kwam en dan naar een Westerse, is natuurlijk een grote schok
Nu hij toch wel wat gewend is geraakt aan de cultuur moet de overstap naar Engeland niet vergeleken worden met die van toen.
Problemen zullen er waarschijnlijk wel zijn, maar die zal nu geen jaar duren neem ik aan.

En ook het feit dat Park een blessure had verzwogen hielp hem niet op zijn niveau te komen.
En zijn vermoeiende jaren vóór PSV kan waarschijnlijk ook meegspeeld hebben.

Ach, speculaties, we zullen zien hoe het afloopt.
pi_28138329
Nou ja, Engeland of Nederland scheelt veel hoor. En papa Guus is weg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28141213
Hij zal bij ManU toch wel de tijd krijgen om zich te settelen.
That's all folks!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:58:58 #149
67174 Dos37
Come on Twente
pi_28300044
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zal bij ManU toch wel de tijd krijgen om zich te settelen.
ik denk niet al te lang bij zo'n top club verwachten ze dat je er direct staat lijkt me
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:08:57 #150
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28393613
De zonen van Glazer waren op Old Trafford, en direct rellen rondom het stadion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')