Nee, muts geen foto van je hoofd...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even stofzuigen () en daarna lekker koken
Dag dag!
-Edit-
Ja dat is zo'n mega-bak, denk dat er bijna een halve liter koffie in gaat ofzo![]()
En nee, geen foto's, zet niet zo graag mijn kop op Fok(dat rijmt, bijna`)
Hoe is het bevallen Chielus?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:42 schreef Chielus het volgende:
Denk niet dat dat gaat lukken, ik ga strax mijn auto verkopen, moet om 2 uur bij de Trappistenbrouwerij zijn voor een rondleiding en proeverij en daarna ga ik hier in Tilburg naar het Hap-stap festival (je kent het wel allerlei restaurants presenteren een aantal kleine hapjes) Waarna ik s'avonds nog 2 afspraken voor het stappen heb staan.
hm, mn dag zit eigenlijk bomvol eten en drinken.....![]()
Eerst maar eens koffie![]()
Bij de Koningshoeve (La Trappe) Was het erg leuk, was er nog nooit geweest, ondanks dat ik er toch echt niet ver vandaan woon. Tis best wel klein, maar wel leuk om te zien. En natuurlijk lekkere biertjes van de Tap.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe is het bevallen Chielus?
Het bezoek aan de Trappistenbrouwerij en het Hap Stap?
Woon er ook niet ver vandaan en ben er ook nog nooit geweestquote:Op zondag 15 mei 2005 11:53 schreef Chielus het volgende:
[..]
Bij de Koningshoeve (La Trappe) Was het erg leuk, was er nog nooit geweest, ondanks dat ik er toch echt niet ver vandaan woon. Tis best wel klein, maar wel leuk om te zien. En natuurlijk lekkere biertjes van de Tap.
Het is wel leuk om een x te zien, je krijgt een rondleiding van een half uur door de brouwerij en daarna nog een film over het brouwproces, daarna kun je op het terras natuurlijk al dat lekkers gaan proeven.quote:Op zondag 15 mei 2005 11:56 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Woon er ook niet ver vandaan en ben er ook nog nooit geweest. Maar het is dus wel de moeite?
Ga ik dan van de zomer eens naar toe en zorg dat ik een taxi terug heb!quote:Op zondag 15 mei 2005 12:00 schreef Chielus het volgende:
Het is wel leuk om een x te zien, je krijgt een rondleiding van een half uur door de brouwerij en daarna nog een film over het brouwproces, daarna kun je op het terras natuurlijk al dat lekkers gaan proeven.
Lekker een fietstochtje van maken, hebben wij ook gedaan.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:04 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga ik dan van de zomer eens naar toe en zorg dat ik een taxi terug heb!![]()
Tot dat mijn vrouw geopereerd is. Is die tocht toch echt te langquote:Op zondag 15 mei 2005 12:10 schreef Chielus het volgende:
[..]
Lekker een fietstochtje van maken, hebben wij ook gedaan.
Dan is de Taxi inderdaad een uitstekende optie.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Tot dat mijn vrouw geopereerd is. Is die tocht toch echt te lang
Nee, zit meer te denken aan mijn vrouw als taxi en dan samen met wat vrienden.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:18 schreef Chielus het volgende:
[..]
Dan is de Taxi inderdaad een uitstekende optie.
Gooi het er maar uit, eten aan laten branden?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:19 schreef Oblivion het volgende:
Hello!![]()
* Oblivion is boos opzichzelf...![]()
*sigaretje rookt...
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Oh ik zie de zon...Wat heerlijk!
Rustig Obli Rustig.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:25 schreef Oblivion het volgende:
Neee....![]()
Veel erger....![]()
Zoooooooooooo erg...![]()
Even overdrijven, is goed voor het relativeren....![]()
Klusblunders, meld ze hier!!!![]()
Kun je nog wel foto's posten van je klus blunder?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:37 schreef Oblivion het volgende:
Dank je Martijn...![]()
*ademt in, *ademt uit....![]()
Nee, is een klein gat, maar dat gat wil ik niet in de stof hebben.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Kun je nog wel foto's posten van je klus blunder?
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:39 schreef krakkemieke het volgende:
Die blauwe wel, die grijze is wat flets, maar er gaat toch zwart bij. Komt helemaal goed! Ik heb ze gister over een stoel gehangen en er de hele avond naar gekeken
Moet je met een kleine nijptang doen dan heb je ze er zo uitquote:Op zondag 15 mei 2005 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, is een klein gat, maar dat gat wil ik niet in de stof hebben.![]()
Kan wel huilen, want nu moet ik al die nietjes eruit frutten...
![]()
Ken je ze niet uit je hoofd Krakje?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:43 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn smileys doen het altijd wel, maar soms ben ik te lui om op reageer te klikken![]()
*Glaasje inschenkt voor iedereen*![]()
Dat weet ik , martijn.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet je met een kleine nijptang doen dan heb je ze er zo uit
quote:Op zondag 15 mei 2005 12:54 schreef Oblivion het volgende:
En we hebben geen boodschappen gedaan...![]()
Dus ik moet vanavond alles bij elkaar sprokkelen...![]()
Dat ga ik vanavond eens bekijken...quote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je wel een goed gevulde voorraadkast??
Er zit vast wel een frietboer dichtbij, tochquote:Op zondag 15 mei 2005 12:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond eens bekijken...![]()
Geen idee heeft.
Maar verhongeren zullen we wel niet...![]()
Ja of iets in de vriezer?quote:Op zondag 15 mei 2005 12:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je wel een goed gevulde voorraadkast??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |