Het kan wel schelen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:32 schreef Chielus het volgende:
3 glazen bier, dus dat is niet echt bijster bijzonder
Oh, die bonen waar je zo godsgruwelijk van gaat stinken...quote:
Normale mensen versus Thuiszorg nederlandquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:28 schreef Euc- het volgende:
Koken is niet moeilijk, koken = logica! Met zo simpel mogelijke dingen het lekkerste gerecht maken!
Verder ben ik de komende 3 dagen (vandaag, vrijdag dus, ook al) vol aan het werk op Eindhoven Culinair. 4 dagen lang de longen uit je lijf lopen! Wie zin heeft om langs te komen: Ik sta bij La Gascogne, naast de Collse Hoeve, hoogstwaarschijnlijk de enige met een witte blouse en ook waarschijnlijk achter de barKom langs kunnen we gezellig kletsen (entree is gratis, is bij de stadsschouwburg, gaat vanaf 6 uur open voor normale publiek, daarvoor voor thuiszorg nederland. Vaasje kost 2 lempkes, wijn (bij ons) 3 of 4 lempkes, 1 lempke = 90 cent. Voor de prijs hoef je het dus niet te laten! Laat ff wat weten kijk ik naar je uit!
Ah! Welkom!quote:
Oe, dat klinkt geweldig zegquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:24 schreef Drive-r het volgende:
Hehe, beetje uitgerust voor het weekend! Donderdag en vrijdag twee dagen in de watten gelegd. We hadden een masterclass met 10 mensen op Landgoed Lauswolt, waar ze een ster in her restaurant hebben. De hele dag lekkere hapjes, lunch, etc... Mooie hotelkamer voor me uppie en 's avonds natuurlijk heerlijk diner... Zat redelijk vol toen ik gisteren thuis kwam!
Nee, mocht niet. En een middagdutje zit er niet in, moet om 2 uur beginnenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 08:29 schreef Oblivion het volgende:
Hebben jullie gedronken gisteren avond?
Als in alcohol..?
Nee, muts geen foto van je hoofd...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even stofzuigen () en daarna lekker koken
Dag dag!
-Edit-
Ja dat is zo'n mega-bak, denk dat er bijna een halve liter koffie in gaat ofzo![]()
En nee, geen foto's, zet niet zo graag mijn kop op Fok(dat rijmt, bijna`)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |