Weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef Oblivion het volgende:
Ik zie ook een ketjap passar.
Maar wat dat is..?
En het is nog wel vrijdag de 13dequote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
Hehehe, wonderlijk dat alle taarten lukken vandaag!
De foto van de actueel?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.
Maar waar blijft die foto eigenlijk Obli?![]()
Ja maar die actueel is niet meer te koopquote:
O, het was die actueel!!quote:
Groot vepakking kopen...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Even over die ketjap, dat is Indonesische sojasaus.
Je hebt nog wel een hoop andere soorten sojasaus, waaronder lichte Japanse en donkere Japanse.
En Kikkoman is mijn favorietWe hebben gisteren een half flesje opgemaakt!
Duur spul maar echt een stuk lekkerder dan de goedkopere soorten.
Oftewel, echte Indo's koken niet met maten.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn Indische ex, had een krakkemikkig kookboek, wat heel hollands was.
Het beste kookboek wat ik ken, is van Beb Vuyk.
Die zegt ook dat je kruidenmengels in de keukenmachine kan maken.
Beb Vuijk heeft ook een mooi vegetarisch kookboek geschreven.
Nou.. ja.. De nederlanders denken dat er een diep donker geheim is met indisch koken.....
Dat is niet waar, het is gewoon een ander principe...
Ieuw, groene spermies...quote:
ik heb het zelfde, gisteren tot half 3 gewerkt en nu om half 8 wakker, nog wel moe maar niet meer kunnnen slapen, zeeer irritant.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 06:17 schreef Euc- het volgende:
Zo hey nog nooit meegemaakt dit, lag er om 2 uur helemaal kapot in, ben nu klaarwakker. Kan gewoon niet meer slapen.. Ik hoop niet dat dat (wat is daar het nederlandse woord voor) "backfired" naar vanavond of morgen, dat ik dan helemaal kapot ben :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |