abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 09:12:35 #101
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_26818359
Ik heb een bed gebouwd waar mijn bloed, zweet en tranen inzitten...

En ik heb een keer mijn hand vastgeplakt aan een koffietafel...

Met secondenlijm

Terwijl mijn vriendin niet thuis was

Moest met tafel en al naar de keuken lopen om een mesje te pakken
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_26818384

Jaha, dat heb je met secondelijm....
(Dat hoofd in de reclame... )
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zondag 8 mei 2005 @ 12:10:46 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_26820644
Oe, wat toevallig het gaat over lijm

Ik heb een pracht van een oldtimer caravan, en daar moet nog wat aan geklust worden, dus ik net met lijm naar buiten, alles schoongemaakt en met lijm ingesmeerd, en op het moment dat ik vast wil plakken voel ik de eerste regendruppels in m'n nek en de lijm houd in de hard word fase niet van water

Tja, dat komt er van als je niet alle kanten uitkijkt om te zien of er geen erg donkere regenwolken aankomen

ik heb nu met ducktape en een plastic zak een hoesje gemaakt die het hopelijk droog houdt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zondag 8 mei 2005 @ 15:44:01 #104
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_26826011
quote:
Op zondag 8 mei 2005 09:15 schreef Oblivion het volgende:

Jaha, dat heb je met secondelijm....
(Dat hoofd in de reclame... )
Op de spoedeisende-hulp wordt ook een soort van superlijm gebruikt ('histoacryl') om 'mooie' wonden mee dicht te plakken. Mijn vrouw heeft hiermee ooit eens een dokter vastgeplakt aan een patient... (ze assisteerde met het doseren van de lijm terwijl de betreffende dokter de wond dichthield).
pi_26826577
quote:
Op zondag 8 mei 2005 08:34 schreef Garbageman het volgende:
Bij een vriend aan het klussen. Hij heeft een leuk huisje uit de jaren '20 met een verrotte vloer, en verrotte vloerbalken. Vloer er uitslopen dus, en gelijk ook maar dat tussenmuurtje eruit, heeft ie een mooie grote woonkamer. Muurtje eruit getikt, blijkt het een draagmuur te zijn, hele huis begint enge kraakgeluiden te maken.
Gauw de boel ondersteund, met van die verstelbare steunen. Alles is goed gegaan, alleen op de verdieping klemmen alle deuren, omdat die verstelbare steunen iets te ver aangedraaid waren...
Stempels. En oef, dat had een heule linke blunder kunnen worden Een huis op je hoofd krijgen vergeet je niet licht
pi_26826608
Ik heb een keer een klopboor kromgetrokken al borend in een muur
pi_26829900
Het waaide hard die nacht, volgens die vriend van me kraakte het hele huis, de boel was ondersteund, maar het slaapt toch niet lekker....
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef TimberWolf het volgende:

[..]

Stempels. En oef, dat had een heule linke blunder kunnen worden Een huis op je hoofd krijgen vergeet je niet licht
...
pi_26831256
Trouwens, altijd als ik gewaarschuwd word met "pas op dat je niet dit of dat...", gebeurd dat juist wel

* Kleding onder verf
* kras op net geverfde muur door stoten met meubels tijdens het slepen
* Knoeien met verf op grond
* Heb een keer een stukje sierlijst gebroken tijdens verslepen
* Zwanehals gebroken toen ik hem te strak aandraaide (op mijn stud.kamer - dat ding is van plastic! )
* Struikelen over spijkerkoffer

En ik heb al legio meubels van bijv Ikea in elkaar gezet en dat ik dan de verkeerde schroefjes gebruikte, of het-te-monteren-deel op de kop had.

Kortom: hopelijk overkomt mijn vader de komende jaren niks ernstigs zodat ik 'm nog in kan huren
pi_26831305
Heb net probleemloos een horgordijn opgehangen, zonder klusblunders, helaas
pi_27019356
Klassiekertje, rijp voor de Darwin Award:

Wilde vandaag een lamp met bewegingsmelder ophangen aan een houten schuurtje. Hierbij moest je elektriciteitskabel (niet meegeleverd) in kroonsteentjes vastklemmen. Ik had nog een oude computerkabel liggen, dus dat moest lukken

Afijn, ik knip van dat snoer een kop eraf, boor een gat in de wand voor het snoer en duw hem er doorheen. Ik sluit hem even aan en besluit de kabel gelijk netjes vast te gaan zetten met kabelgeleiders. Zo gezegd zo gedaan, zag er netjes uit Vervolgens even met een eenvoudige schaar de kabel even op de juiste lengte geknipt voor aan de lamp... vergetende dat de stekker er nog in zat . Schrok me dood, een flinke blauwe flits, een doffe knal en een gesprongen zekering + aardlekschakelaar waren het gevolg. En het ijzer van de schaar was deels zwart + beschadigd (brandplekje). Gelukkig liep het voor mezelf niet zo schokkend af.
  zondag 15 mei 2005 @ 12:13:35 #111
112581 kansloze_dertiger
Benedictus XVI
pi_27022111
Ook leuk: met een aansteker controleren of je het gasfornuis lekvrij hebt aangesloten
objectief en betrouwbaar
*O* Partij voor de Dieren in de Kamer !! *O*
pi_27022225
Probeer nooit, MAAR dan ook NOOIT een nietje met een schaar eruit te frummelen...
Geheid dat je in je stof schiet...

&^%@&(%^&% *@^#%*&@%#*~&@%

Stom wijf dat ik er ben...

*sigaretje ga roken.
De stoom komt uit mijn oren...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_27022433
Toen mijn been werd ont-niet, hadden ze een heel mooi tangetje/schaartje......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 15 mei 2005 @ 12:37:15 #114
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27022679
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb een keer een klopboor kromgetrokken al borend in een muur
Heb ik ook wel eens gehad. Gat boren in een betoon vloer boor dan zo warm worden dat ie op een bepaald moment onder een hoek van 90 graden staat!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 15 mei 2005 @ 12:39:20 #115
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_27022721
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:18 schreef Oblivion het volgende:
Probeer nooit, MAAR dan ook NOOIT een nietje met een schaar eruit te frummelen...
Geheid dat je in je stof schiet...
Kun je nog wel foto's posten van je klus blunder?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_27022753
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:52 schreef De-Boswachter het volgende:
Een plafondventilator ophangen in de woonkamer, en dan NET door een rioolafvoer boren die in het betonnen dek zit. Lekker was dat.
Ieuw!
-
  zondag 15 mei 2005 @ 15:05:20 #117
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_27026718
Ik sta als een bezetene alle oude tegels van de keuken van de muur te beuke.... in één grote klap al het licht uit.... was de hoofdzekering eruit geklapt. Anderhalf uur gewacht op een mannetje ven de eneco.

Enorme vonk en ik mocht een nieuwe beitel kopen voor me kangoo..
pi_27027251
Ik heb een plafond met van die mdf wand/plafond rommel panelen gemaakt maar ik heb te weinig rachels (2/3 balkjes) gebruikt waardoor het een beetje golft. Achteraf is het wel een mooi effect.

Volgende plafond dat ik maakt doe ik gewoon met gisp platen. Ik heb de wanden ook bekleed met die mdf panelen met isolatie erachter. het nadeel vind ik dat je een ruimte niet op kan warmen omdat niets in verbinding staat met elkaar. Als je bijv gisp platen op een binnenmuur lijmt en dat weer stuct is alles masief en is het op te warmen. (Ik stook op hout )
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_27028559
gisp platen???
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_27037359
We waren de douche aan het vernieuwen. Oude tegels eraf, sleuven in de muur voor de leidingen enzo en nog met een beiteltje wat bijwerken. Door het muurtje heen gaan en je beitel laten vallen... Die ligt nu ergens achter het aanrechtblok .
Fake it till you make it...
pi_27038444
Wij hadden een kast van Leenbakker. Die moet je dus zelf in elkaar zetten. De gebruiksaanwijzing klopte voor geen meter. Wij hadden de achterwand verkeerdom geplaatst, toen moesten we alles weer loshalen.

Geen blunder, maar wel irritant. Een gat van 8 mm willen boren, en eentje van 25 mm overhouden. Klote gipswand.
pi_27039205
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:23 schreef Ingrid19 het volgende:
Wij hadden een kast van Leenbakker. Die moet je dus zelf in elkaar zetten. De gebruiksaanwijzing klopte voor geen meter. Wij hadden de achterwand verkeerdom geplaatst, toen moesten we alles weer loshalen.

Geen blunder, maar wel irritant. Een gat van 8 mm willen boren, en eentje van 25 mm overhouden. Klote gipswand.
Wat voor boor heb je in hemelsnaam gebruikt?
pi_27039326
Ehm... als golfer niet kijkt wil ik wel iets verklappen hier

De toilet (die nu mooi rood is) moest met alle geweld van mij voorzien worden van een stukkie zeil op de vloer.
Er liggen raar gewolkte rode tegels, en voor de opknapbeurt was dat lelijk vond ik.
Wij een stukkie gekocht. Eigenlijk vonden we het niet heel erg mooi dat zeil maar lekker goedkoop en beter dan die tegeltjes.

*kuch*
Ik zou een mal knippen van krantenpapier, zodat we moeiteloos het stukkie zeil bijna in 1 keer met een klein achternaadje om de wc pot etc. zouden krijgen.
Neeee zegt golfer, ik snij het zo wel ff eromheen....

Ben je gek, zeg ik, die mal is veeeeeeeeel makkelijker en er kan niets misgaan

Dus mal op zeil en knippen maar....
Heb ik hem dus verkeerd om op het zeil gelegd, zodat het dus voor geen meter meer pastte

Ach.... zegt die lieverd na een gierende lachbui, ik vond het toch nie zo mooi staan die kleur zeil

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 15-05-2005 23:41:24 ]
pi_27040014
quote:
Op zondag 15 mei 2005 22:49 schreef _Denker het volgende:

[..]

Wat voor boor heb je in hemelsnaam gebruikt?
Ik zelf niet hoor, mn man. Het was gewoon een 8 mm steenboor. Blijkbaar hebben we hier klote muren. Oud huis.
pi_27040267
Ik heb 3 jaar geleden me kamer geverfd etc.

Leek allemaal goed te gaan, ondanks de hittegolf . De laatste dag had ik nog een emmer terpetine waar ik kwasten met verf in had gestopt. Kwasten schoongemaakt, maarja die emmer moest nog leeg. Omdat het 35 graden was stond mn raam open (lekker briesje ) en aangezien ik te lui was om die emmer door de gootsteen te legen wilde ik hem even door het raam leeggooien (in de tuin hier voor het huis). Niet echt bij nagedacht en het resultaat was een hele witte muur aangezien door de wind de inhoud dus tegen de muur geklotst was. Na grondig schoonmaken was er nog steeds een witte vlek te zien. Nu is het wel weg gelukkig .

Verder niet zoveel problemen gehad.
pi_27042969
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 14:02 schreef Scootmobiel het volgende:
Een paar jaar geleden wilde ik even een stopcontact vervangen in de huiskamer... Dus ik zet de hoofdschakelaar uit van het blok waarop de 4 stopcontacten van de huiskamer aangesloten zijn en ga vrolijk aan de slag.

Ik had de spanningzoeker bij de hand, maar dacht 'm pas nodig te hebben ná de klus, om te testen of het allemaal weer naar behoren werkt. En de hoofdschakelaar van de huiskamer stond uit, dus er kon niets gebeuren...

Nou ja, je raadt het al. Ik krijg me daar een opdonder, zeg.
OUCH. Stond ff te tuimelen op m'n benen, en het duurde wel even voordat ik weer enigszins bruikbaar was.

[afbeelding]
Zoiets dus, alleen dan niet met een lampje maar met het stopcontact.

En wat bleek? Het stopcontact waaraan ik aan het werk was, stond - als enige - NIET aangesloten op het huiskamerblok, maar op dat van de KEUKEN! Nou jaaah zeg. Zoiets verwacht je toch niet!

Maar ja, wel stom natuurlijk dat ik het niet toch even van te voren getest heb, of de stroom er echt af was.
Maar goed, ik weet het nu dus.
Meestal is dat gedaan om te zorgen dat je nog een aansluiting over hebt in een ruimte mocht de spanning van een groep afgaan. Het kan dus zijn dat het consequent door je hele huis is gedaan. Helaas wordt dit meestal niet gedaan omdat het meer geld kost om dat stukie pijp door te trekken naar een ruimte met een andere groep.
Op een beetje elektro opleiding krijg je dat nog te leren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gr33b0 op 16-05-2005 00:56:44 ]
First we thought the PC was a calculator, Then we found out how to turn numbers into letters, and we thought it was a typewriter. Then we discovered graphics, and we thought is was a television. With the World Wide Web, we've realized it's a brochure.
pi_27054038
quote:
Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef Gr33b0 het volgende:
Meestal is dat gedaan om te zorgen dat je nog een aansluiting over hebt in een ruimte mocht de spanning van een groep afgaan. Het kan dus zijn dat het consequent door je hele huis is gedaan. Helaas wordt dit meestal niet gedaan omdat het meer geld kost om dat stukie pijp door te trekken naar een ruimte met een andere groep.
Op een beetje elektro opleiding krijg je dat nog te leren.
Ja, dat zei BeejEm ook al inderdaad, allebei nog bedankt voor jullie verduidelijking.
Het is dus echt expres zo gemaakt blijkbaar.
Wéér wat geleerd...!

Maar ik blijf het toch redelijk stom vinden van mezelf, dat ik dat toen niet nog even getest heb...
Wat ben je dan? Juist, een PRUTSER!!!

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:42:25 #128
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27079934
naar aanleiding van dit topic: Disselbak repareren

kam ik het volgende melden:

1: niet het hele potje gelijk met de verharder vermengen
2: iets van handschoenen aantrekken

pi_27083735
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:42 schreef Klonk het volgende:
naar aanleiding van dit topic: Disselbak repareren

kam ik het volgende melden:

1: niet het hele potje gelijk met de verharder vermengen
2: iets van handschoenen aantrekken

Of je leest eerst de gebruiksaanwijzing. Whehehe.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:41:08 #130
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27083762
gebruiksaanwijzingen zijn voor mietjes
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:19:40 #131
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27084976
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:41 schreef Klonk het volgende:
gebruiksaanwijzingen zijn voor mietjes
Precies dat zegt mijn man óók altijd. Vandaar dat hij eerst een zelfbouw meubelstuk half in elkaar zet om 't dan weer uit elkaar te moeten halen.
Ik daarentegen zweer bij gebruiksaanwijzingen. We moesten een nieuwe vliezotrap naar de zolder en op de gebruiksaanwijzing stond dat je de een of andere veer eerst vast moest zetten en dan dat gevaarte in de opening moest hangen.... Mijn man zei al meteen dat 't zo niet ging, maar van mij moest en zou het volgen de gebruiksanwijzing gebeuren.
Resultaat : dat hele gevaarte donderdt naar beneden en knalt op onze hoofden. IK heb nóg een deuk in m'n kop waar dat ding bovenop geknalt is....

enne aan een keer had ik niet genoeg, ik stond erop om 't nog 'ns te proberen met het zelfde gevolg, weer een vreselijke knal op de kop. Van eigenwijs gesproken
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_27085050
Klonk heeft wel een beetje gelijk. Een gebruiksaanwijzing lezen, is ongeveer hetzelfde als de weg vragen als je verdwaald bent.
"Ik kan het zelf ook wel vinden hoor! "
  dinsdag 17 mei 2005 @ 15:55:03 #133
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27086155
laat ik het anders formuleren: gebruiksaanwijzingen zijn voor vrouwen, als ik iets niet snap zonder een boekje erbij dan hoeft het niet meer
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:16:31 #134
78780 deedeetee
pi_27086816
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef Klonk het volgende:
laat ik het anders formuleren: gebruiksaanwijzingen zijn voor vrouwen,
hmmppffff

dinsdag 17 mei 2005 @ 16:50:53 #135
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27087935
  Redactie Games woensdag 18 mei 2005 @ 10:01:35 #136
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_27108652
Vorige week nieuw aanrechtblad gekocht en wasbak etc.. had de wasbak opgemeten via de buitenrand maar werd daarna gebeld... Zat er niet meer bij met me hoofd en dus niet de binnenmaat genomen... Dus viel me wasbak er doorheen hahahha... Godzijdank had ik eerst even getest op me oude blad.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:21:37 #137
32196 SjacoBaco
Are we there yet?
pi_27110847
Gisteren weer 1! achteruit op de rand van m'n gereedschap kist gaan staan... 't lag overal...tijdje bezig geweest met puinruimen.....
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:13:07 #138
102364 FordXRRS
Bad boys drive bad toys
pi_27114397
Ehm,

keertje klussen in onze winkel.
Even wat netwerkkabels + telefoonkabels over het systeemplafond leggen, no problem.
Ware het niet dat ooit iemand bij montage een schroef door 1 dikke electriciteitskabel had gedraaid. (Ding liep ook nog eens door een metalen buis van het plafond tot onze toonbank en we leunden er ook nog eens vaak tegenaan ).
Afijn, ik sta dus lekker op m'n trap met m'n kop half in dat systeemplafond en die electriciteitskabel ligt me in de weg. Ik pak met 1 hand die kabel vast, sta dus meteen flink onder stroom en uit reactie pak ik met m'n andere hand ook die kabel vast. Paar seconden zo gestaan, 6 a 7 seconden ofzo en toen gelukkig een helder moment dat ik me van de ladder moest laten vallen om de stroomkring te verbreken... Flikker ik dus ook nog eens 2 meter naar beneden. Brandwondjes over de hele binnenkant van m'n hand, zwaar over de zeik, was m'n eerste ervaring met onder stroom staan, heb maar een paar dagen vrij genomen. Was toch op kosten van de baas, anders had ik nog moeilijk kunnen gaan doen

Verder nog met een hamer (zo'n vuist) vol in m'n gezicht, paar milimeter van m'n oog geslagen,
EHBO time
"Misunderstandings don't exist, only the failure to communicate"
What's your dysfunction?
pi_27114438
pi_27114621
Oei, daar herinner ik me ineens aan een mooi moment: ik was aan het helpen op school met het bouwen van het decor voor een toneelstuk. We stonden met zo'n 5 mensen om een houten plank, die redelijk dik was. Aan een kant mooi geschilderd, aan de andere kant zou een houten constructie worden gemaakt, waar een mini-openhaard moest komen. Dus ik en een meisje wat ook hielp met hamer en spijkers. Zij houdt die spijker mooi vast, ik de hamer om te slaan. Op het moment dat ik sla trekt ze haar hand een stukje opzij, mep ik vol op haar duim! Drie weken lang zo'n blauwe vlek, nog geluk dat er geen botten waren gebroken.

Damn, ik voelde me echt k*t
  woensdag 18 mei 2005 @ 13:23:58 #141
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_27114806
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:21 schreef SjacoBaco het volgende:
Gisteren weer 1! achteruit op de rand van m'n gereedschap kist gaan staan... 't lag overal...tijdje bezig geweest met puinruimen.....
Da's een goeie, ga ik ook eens doen. Kan m'n ventje gelijk de boel uitzoeken. Dat ding is niet meer te tillen (ook niet voor hem)
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:20:45 #142
78780 deedeetee
pi_27121908
Ik moest vandaag een spijkerbroek korter maken, dat gaat heel simpel. Ik knip er een stuk af sla de onderkant 2 x dubbel en dan pak ik de hamer om aan de binnekant op de naden te meppen anders krijg ik de zoom niet onder de naald van de machine door. Ik kon geen kleine hamer vinden wel zo'n joekel met waarmee je paaltjes slaat of stenen klein mept ofzo. Het ding was nog geroest óók, om m'n nieuwe gebleekte spijkersbroek schoon te houden legde ik een dubbel gevouwen envelop op de zoom en toen ik mepte verschoof dat papier dus ik wilde dat met mijn andere hand ff gauw rechtleggen.......

Laat ik dit nog zeggen : ïk sloeg wél raak
pi_27122922
Ik heb net met een hele grote hamer die ik vasthield in mijn rsi hand, op mijn andere hand geslagen

Nu issie dik
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:13:11 #144
78780 deedeetee
pi_27123356
Whaha jij óók al een dikke zere hand
pi_27123534
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:13 schreef deedeetee het volgende:
Whaha jij óók al een dikke zere hand
1 dikke, 2 zere
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:32:27 #146
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_27123955
quote:
Op zondag 8 mei 2005 08:34 schreef Garbageman het volgende:
Bij een vriend aan het klussen. Hij heeft een leuk huisje uit de jaren '20 met een verrotte vloer, en verrotte vloerbalken. Vloer er uitslopen dus, en gelijk ook maar dat tussenmuurtje eruit, heeft ie een mooie grote woonkamer. Muurtje eruit getikt, blijkt het een draagmuur te zijn, hele huis begint enge kraakgeluiden te maken.
Gauw de boel ondersteund, met van die verstelbare steunen. Alles is goed gegaan, alleen op de verdieping klemmen alle deuren, omdat die verstelbare steunen iets te ver aangedraaid waren...
Dat hebben ze hier dus ook eens gedaan, tijdens een jaren '70 "renovatie"-bui

En dan bedoel ik niet de vloer eruit, want die is van steen, maar de tussenmuur eruitgehaald. Er staan hier in de rij 6 huizen, allemaal hebben ze nog een voor- en een achterkamer met schuifdeuren ertussen, behalve waar wij wonen. Kutzooi. Nou hoor ik je al zeggen: Metsel er dan een nieuw muurtje in... Helaas dus ook al geen optie omdat we dan ook de complete schoorsteen (waar twee kachels, eentje voor en eentje achter op aangesloten moeten worden) zouden moeten reconstrueren. Kachels? Ja, kachels. Gelukkig hebben we hier dus geen CV liggen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:35:44 #147
78780 deedeetee
pi_27124072
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef Conflict het volgende:

[..]

1 dikke, 2 zere
Ikke niet één hand is prima in orde

En de zoom in mijn nieuwe broek zit óók prima.
Zelfs hamer verkeerd nog in goede staat zij het nog immer ietwat roestig.
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:01:49 #148
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27125053
oeh, ik ben tijdens het klussen in het huis van vrienden ook nog een keer door een peperdure marmeren vensterbank gezakt, ff apeldoorn bellen
pi_27169447
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef deedeetee het volgende:
Ik moest vandaag een spijkerbroek korter maken, dat gaat heel simpel. Ik knip er een stuk af sla de onderkant 2 x dubbel en dan pak ik de hamer om aan de binnekant op de naden te meppen anders krijg ik de zoom niet onder de naald van de machine door. Ik kon geen kleine hamer vinden wel zo'n joekel met waarmee je paaltjes slaat of stenen klein mept ofzo. Het ding was nog geroest óók, om m'n nieuwe gebleekte spijkersbroek schoon te houden legde ik een dubbel gevouwen envelop op de zoom en toen ik mepte verschoof dat papier dus ik wilde dat met mijn andere hand ff gauw rechtleggen.......

Laat ik dit nog zeggen : ïk sloeg wél raak
Oh, die truuk van de naden plat slaan kende ik nog niet. Zo leer je nog eens wat tussen het lachen door...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_27171737
Categorie 'ook slim': draadje solderen op een onhandige plek, soldeerstation ergens neerzetten, dan net op tijd ontdekken dat je bout zich door de 220-draad heen aan het smelten is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')