Zou me maar geen illusies maken pfafjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst in 20 jaar weer promotie voor sport club Heracles.
Beetje Amsterdams bluf.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou me maar geen illusies maken pfafje
Sparta - Heracles 1-0 (eigen goal Reekers)
dan kom ik niet meer bij van het lachen![]()
Dat dachten ze in Rotterdam ook met Excelsiorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Mij maakt het niet uit wie er bij komt.... als ze maar goed voetballen
EN over een paar jaar staat Eindhoven in de eredivisie... met hulp van PSV..
Als Sparta zo speelt als tegen Sittard maken jullie een goeie kans hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Beetje Amsterdams bluf.
Nee, Reekers mag geen eigen doelpunt maken.
komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Rotterdam ook met Excelsior.
Morgen een jaar geleden! Mooi was dat zeg!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Rotterdam ook met Excelsior.
Geniet er nog maar even van want Zondag wordt het weer huilenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Morgen een jaar geleden! Mooi was dat zeg!![]()
quote:
Nee hoor.. Nu blijven er we er GODVERDOMME ook in ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van want Zondag wordt het weer huilen(al hoop ik het niet!)
Jijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Bananenman het volgende:
Pinkpop
Ohja. Vandaag he. Groetjes aan Enschede![]()
Laten we eerst zijn clubvoorkeur even afwachten....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo iemand als Yordeman is bij voorbaat al een aanwinst als hij z'n eerste post hier neerzet en dit het gezelligste gedeelte noemt. Welkom!
Mooi. Heb je al een strippenkaart gekocht voor vanmiddagquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:26 schreef Bananenman het volgende:
HEUJ JAWI
Ja ik ben vroeg thuis. Examenstunt
Ik kom niet denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooi. Heb je al een strippenkaart gekocht voor vanmiddag?
das niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:29 schreef Blumchen het volgende:
morge..
niet echt lekker geslapen.. Strakkies maar eens gaan werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |