had ik ruzie gehad met drie vrouwen, en dat wilje echt niet....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:39 schreef mcintosh het volgende:
Tja, als je daar nee tegen gezegd zou hebben...
Lol...ik moest gelijk denken aan:quote:
Okay...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:22 schreef krazny het volgende:
[..]
Lol...ik moest gelijk denken aan:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine Katjes....Grote katjes....stop ze in de...wasmasjien! Laat maar lekker draaaaaien!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:22 schreef krazny het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine Katjes....Grote katjes....stop ze in de...wasmasjien! Laat maar lekker draaaaaien!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
fietsen wel, katjes niet, en het dichtsbijzijnde wat ik marktplaats kon vinden was Nijkerkquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:11 schreef FredvZ het volgende:
Verkopen ze in Beverwijk nog geen fietsen dan?
was het maar waar........quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:25 schreef dolle_hond het volgende:
wat een onzin
ik geloof er werkelijk niks van, volgens mij verzin je dit.
dikke duim en veel verveling he
ja preciesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:22 schreef krazny het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je dochters er een maand op gereden hebben, is 'n nieuwe fiets ook niet veel soeps meer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:57 schreef buzzer het volgende:
Ik heb wel gekeken naar 2e hands, maar wat ik tegenkwam was niet veel soeps...
Ja, als je fietsen kopen al begint met richting de dierenwinkel rijden... Kun je moeilijk je vrouw de schuld geven.quote:krijgen halverwege de rit naar de dierenwinkel de hormonen de overhand,
Ze heeft vast gedreigd met onthoudingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, als je fietsen kopen al begint met richting de dierenwinkel rijden... Kun je moeilijk je vrouw de schuld geven.
het is klagen met een knipoogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:46 schreef -erwin- het volgende:
Wat lief![]()
* -erwin- begrijpt niet helemaal wat TS nou te klagen heeft.
de poesjes zijn zeven weken, de vrouwen waar ik ruzie mee zou krijgen 37, 6 en 5quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe oud zijn ze?
vrouwen onthouden allesquote:
die lijkt er wel verdomd veel op jaquote:
nietquote:
het zijn cypertjes met veel wit...quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:01 schreef -erwin- het volgende:
[..]
http://kittens.sytes.org/
een asiel vol met lieve katjes gekocht?
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:04 schreef buzzer het volgende:
[..]twee vind ik meeeer dan genoeg
ik moet er nog fotoos van maken, dus ik heb ff een plaatje geleend, maar ze zijn minstens zo schattig...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wees blij dat ze niet gingen kijken voor een nieuwe auto! Wie weet waar ze dan mee thuis waren gekomen.
Jij bent een stuk makkelijker dan mijn ventquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:37 schreef buzzer het volgende:
Komt mijn vrouw me gisteren van me werk halen om voor onze meiden een nieuwe fiets te kopen die ze hard nodig hebben (nah dat lijkt me een duidelijk boodschappenlijstje), krijgen halverwege de rit naar de dierenwinkel de hormonen de overhand, en komen we dus uiteindelijk nar een ritje Beverwijk - Nijkerk (echt leuk hoor in de spits, een echte aanrader) met twee van deze fietsen thuis:
[afbeelding]
en geen fietsen uiteraard...
Je bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Verkapt 'pimp hier met je huiselijk geluk'-topic
Ja, ik ben ook zo'n sukkel die smelt bij het zien van die ukkepukkiesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij bent een stuk makkelijker dan mijn vent![]()
ik denk het, maar die blije gezichtjes van de meiden zijn onbetaalbaar hoorquote:
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo'n sukkel die smelt bij het zien van die ukkepukkies
er worden vandaag wat fotoos gemaakt van de hoopies,en als ze ik ze heb gooi ik ze wel onlinequote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zo hoort het ook!
Kan jij naast de foto van het kitten niet een foto van je vrouw en dochters met een stralende lach posten![]()
Woepie !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
er worden vandaag wat fotoos gemaakt van de hoopies,en als ze ik ze heb gooi ik ze wel online
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Woepie !
[me] wijst echtgenoot op topic[/me]
Maar vertel eens... hoe krijgt je vrouw je zover dat je ergens stopt/ naar binnen stapt waar ze geen fietsen verkopen en waarvan jij wel kan raden wat de bedoeling is ?
Mijn vent krijg ik wel zover da thij mee de hort op gaat, maar als hij een uithangbord van een dierenwinkel ( of boerderij ) ziet dan buigt hij toch echt subtiel maar dwingend een andere richting op....( waarschijnlijk kent hij mij te goed...zie onderschrift )
Waarom open je dan een KLB-topicquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk het, maar die blije gezichtjes van de meiden zijn onbetaalbaar hoor
zoals ik al eerder zei: het is klagen met een knipoog (en dat ritje Nijkerk ni de spits is klagen zonder knipoog, dat is echt een ramp...)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Waarom open je dan een KLB-topic![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef buzzer het volgende:
Nou daar ging de famile dan in de compacte gezinsauto op weg van Beverwijk naar Nijkerk (leuke route in de spits) om te kijken naar een poesje. De beste man had de route perfect uitgelegd, en in een keer reden we naar het goede adres. We werden meegetroond de koeienstal in, en kwamen er twee posjes tevoorschijn nadat mams opzij geschoven was...
en toen.........
toen was ik verkocht![]()
en kon het niet over mijn hart verkrijgen om de twee dotjes van elkaar te scheiden. Ze zagen er goed uit, en absoluut niet schuw, dus echt leuke beestjes.....
Nou ja, de fietsen kopen we vanmiddag wel
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:05 schreef Tinkerbell het volgende:
BE, nu mot ut niet gekker worden, tegelijk reageren ook al
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:02 schreef buzzer het volgende:
toen was ik verkocht![]()
en kon het niet over mijn hart verkrijgen om de twee dotjes van elkaar te scheiden. Ze zagen er goed uit, en absoluut niet schuw, dus echt leuke beestjes.....
Nou ja, de fietsen kopen we vanmiddag wel
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:04 schreef Tinkerbell het volgende:
Je bent gewoon een watje eigenlijk he Buzzer
ja hoorquote:
Zoooo liefquote:
Jij gaat een zeer goede vaderdag tegemoet denk ik zoquote:
ejjj buurmanquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Jij gaat een zeer goede vaderdag tegemoet denk ik zo
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:37 schreef buzzer het volgende:
Komt mijn vrouw me gisteren van me werk halen om voor onze meiden een nieuwe fiets te kopen die ze hard nodig hebben (nah dat lijkt me een duidelijk boodschappenlijstje), krijgen halverwege de rit naar de dierenwinkel de hormonen de overhand, en komen we dus uiteindelijk nar een ritje Beverwijk - Nijkerk (echt leuk hoor in de spits, een echte aanrader) met twee van deze fietsen thuis:
[afbeelding]
en geen fietsen uiteraard...
ze racen behoorlijk door de kamer heen met zn tweeën, dus er zullen wel een paar versnellingen opzitten jaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:29 schreef TiMmS het volgende:
Zitten er ook versnellingen op ?
Die van mij zijn ook beide (en eentje die dood is) mak en aanhankelijk én komen van de boerderijquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef buzzer het volgende:
[..]ik denk het wel
ondanks dat ze van een boerderij komen zijn ze heel mak en aanhankelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |