Kun je nagaan hoe zielig ik ben, dat ik het na een uur al helemaal zat ben vandaag.quote:
hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:00 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe zielig ik ben, dat ik het na een uur al helemaal zat ben vandaag.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:01 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zielig, dus dat moet dan in een ander topic.
nee hoor, ik bedoelde eigenlijk wel gewoon gisteren... niet dat vandaag veel beter gaat worden, want ik moet vandaag weer werken, en dan ziet die ene jongen me nog steeds niet staan, en m'n verstandskiezen komen nog steeds door, en diezelfde scriptie wacht op mij, etc. etc. dus ik heb de hoop al opgegeven... misschien is 2006 mijn jaar wel... *kijkt hoopvol*quote:
Heb ik niet in huis. Bovendien is de weegschaal dan morgen nog minder lief. Bah.quote:
Ik zal maar niks zeggen over een dier met wolquote:
Maak er maar een einde aanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:04 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Heb ik niet in huis. Bovendien is de weegschaal dan morgen nog minder lief. Bah.
Om deze tijd? Ik vind het een avontuurlijke suggestie, maar Rotterdam Zuid is niet mijn favo place to be om 1 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:03 schreef Varr het volgende:
Ga eens sporten.
Maar schapen zijn wel zielig, die maken altijd klaagzangen. Zo klinken ze tenminste.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over een dier met wol![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Maeghan het volgende:
Maar schapen zijn wel zielig, die maken altijd klaagzangen. Zo klinken ze tenminste.
Heb je R&P al ontdekt? Ik denk dat het echt jouw ding isquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Maeghan het volgende:
Nou nou nou zeg, dramatisch doen is mijn werk.
Ja hoor, daar zit ik vaker. Dit is mijn eerste keer in KLB. Normaalgesproken klaag ik alleen in groepsverband.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb je R&P al ontdekt? Ik denk dat het echt jouw ding is![]()
Waarom denk je dat die ene jongen je niet ziet staan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:58 schreef Maeghan het volgende:
Ik voel me heel zielig vandaag. Ik ben boos op de weegschaal, die ene jongen ziet me nog steeds niet staan, ik ben heel moe van m'n werk, m'n voeten doen zeer, ik moet eigenlijk beginnen met m'n scriptie deze week, m'n nieuwe dvd speelt niet af op mijn gare dvd-speler, m'n verstandskiezen komen door waardoor m'n voortanden scheef gaan staan, m'n haar voelt goor aan en ik heb geen zin om het te wassen, en ik heb ook helemaal geen zin om te gaan slapen. Ik vind het vandaag gewoon helemaal niet leuk.
Dus wie o wie is er ook zo zielig? Dan kunnen we lekker samen zielig doen hier.
Doe je eens mee is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:05 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, dramatisch doen is mijn werk.
Dat was ik nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over een dier met wol![]()
![]()
zzZzzZzzZzzzquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:15 schreef Hlc het volgende:
Wat zijn jullie zo laat in de nacht nog aan het doen?
Laat je ons hier een beetje zitten, jij slettekequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:18 schreef Maeghan het volgende:
Mjah welterusten, ik denk dat ik ook maar ga slapen. Ik ben enorm opgevrolijkt van dit topic =)
Pure Lovequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:19 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha nou ja, als je niet wilt dat ik ga blijf ik wel, ik wist niet dat je me zo zou missen ;-)
quote:
Dus geeft je direct toe? Bang voor blauwe kleurtjes? Zielig heur. Hej das on-topic 14.gifquote:En volgens breezah boi scorpion is het een sprookje, dus we zijn uitgepraat
Praktisch advies, aan jou heb ik wat!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Door het raam gooien.
Hij is je niet waard.
Beter moe dan lui.
Niet meer gebruiken.
Morgen weer een dag.
Zonde van je tijd.
Scheve voortanden staan sexy.
Niet meer aan denken.
En voor straks: welterusten.
Ja jezus zeg, wat een nare posts daar =Squote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:21 schreef CraVeMaN het volgende:
Hoi Maeghanik ben snerd. Ik ben niet meer zielig, snerd was dat wel. De foto van zijn fotoboek is nep, het was mijn privé projectje om te kijken of mensen op internet anders doen tegen lelijke mensen dan gewone mensen. Het antwoord is ja, kijk maar naar de reacties in het fotoboek
.
Maar nu is het projectje afgelopen, en als mijn fotoboek voor deze account klaar is, ga ik hierop verder posten.
Tot zover mijn zielige verhaal, ik wens je moed toe met je gevecht tegen de weegschaal..
Voorspellen is leuk, heb ik ook gedaan, maar het bevestigd zien is leuker =). Het internet is toch wel een plek waar de mensen hun ware ego, mooi of lelijk, naar boven brengen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:25 schreef Maeghan het volgende:
Ja jezus zeg, wat een nare posts daar =S
Maar ja, de uitkomst had ik je zo wel kunnen voorspellen eigenlijk.
Neen, ik ben bezig in feedback van R&P maar de reacties blijven uitquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dus geeft je direct toe? Bang voor blauwe kleurtjes? Zielig heur. Hej das on-topic 14.gif
Mss hebben de mods ook andere nachtelijke bezighedenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:30 schreef PolarStars het volgende:
Neen, ik ben bezig in feedback van R&P maar de reacties blijven uit![]()
Dat dacht ik ook gewoon. Ik bedoel, als je er zo uit ziet weet je ook heus wel dat je niet voldoet aan het schoonheidsideaal, dat hoeven mensen er dan niet voor je in te wrijven.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:28 schreef CraVeMaN het volgende:
[..]
Voorspellen is leuk, heb ik ook gedaan, maar het bevestigd zien is leuker =). Het internet is toch wel een plek waar de mensen hun ware ego, mooi of lelijk, naar boven brengen.
De posts raken mij niet, maar het zou me wel raken als ik écht die jongen geweest zou zijn.
Mare, ben je nog van plan te sporten?.
Doe eens een quote dan? Ik denk niet dat dat het geval is edjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mss hebben de mods ook andere nachtelijke bezigheden
Overigens kom je in feedback nogal zielig over (beetje als iemand met een communicatiestoornis zeg maar gezien het taalgebruik) en dat moet je hier doen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef PolarStars het volgende:
Even een paar biertjes gedronken in de kroeg, en ik kom terug enzie dat mijn topic in R&P zomaar is gesloten. De reden is omdat breezah boi scorpion denkt dat het een sprookje is.
Niets is minder waar en dat heb ik ook duidelijk uitgelegd in het topic.
Zullen we dit maar afdoen als beginnersfouten?
Graag weer open
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:44 schreef PolarStars het volgende:
Nee? en verder geen uitleg??
Lekker begin maak je hier vriend
Jij vindt dat tactisch posten? Jij denkt dat je topic daardoor sneller opengaat? Jij denkt dat we nu wel gaan geloven? Jij denkt dat commanderen handig is? Jij denkt dat meteen gaan roepen en schelden bevorderlijk is voor je poging? Jup duidelijke communicatiestoornis in mijn ogen. Sowieso vraag ik me af waarom je een topic open wilt hebben waarin je geassocieerd wordt met schapenneuken en mishandeling.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:35 schreef PolarStars het volgende:
Doe eens een quote dan? Ik denk niet dat dat het geval is edje![]()
Alstuquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:42 schreef Maeghan het volgende:
*wacht op de quote*
Ik weet wel niet waar het over gaat, maar het klinkt wel zielig =P
Wil je ook kinderen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Maeghan het volgende:
Zeg PolarStars, wil je met me trouwen? Ik lees net dat het hoog tijd is voor me, ik ben al 21 =P
Nee, die mag hij dan baren. En hij mag het huishouden doen hoor, dan ga ik wel werken.quote:
Als ik het zo zie probeer je hier de wannabe mod uit te hangen, maar dit zal ook wel weer geen tactische post zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij vindt dat tactisch posten? Jij denkt dat je topic daardoor sneller opengaat? Jij denkt dat we nu wel gaan geloven? Jij denkt dat commanderen handig is? Jij denkt dat meteen gaan roepen en schelden bevorderlijk is voor je poging? Jup duidelijke communicatiestoornis in mijn ogen. Sowieso vraag ik me af waarom je een topic open wilt hebben waarin je geassocieerd wordt met schapenneuken en mishandeling.
Zielig en das hier ok! 14.gif
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Maeghan het volgende:
Zeg PolarStars, wil je met me trouwen? Ik lees net dat het hoog tijd is voor me, ik ben al 21 =P
Ja hoor die nederige schaamsmiley is prima. Buig mijn beste slaafquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:49 schreef PolarStars het volgende:
Als ik het zo zie probeer je hier de wannabe mod uit te hangen, maar dit zal ook wel weer geen tactische post zijn.![]()
Doeiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoor die nederige schaamsmiley is prima. Buig mijn beste slaaf![]()
Nu ben ik maffen
Zielig heh
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:51 schreef Maeghan het volgende:
Ach nu al? Ik vond het net gezellig worden =)
Dat maakt niet uit hoor, het is ook heel erg ingewikkeld =)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
Ik ben ook best wel zielig, maar ik zeg het lekker niet want ik snap geen lazer van dit topic![]()
Nee, het is baggerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, het is ook heel erg ingewikkeld =)
Dat vermoeden had ik al, dus hield ik me al stil..........spreken.....zilver en goud enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, het is ook heel erg ingewikkeld =)
Flikker op bassiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:55 schreef Maeghan het volgende:
Joh houd je waffel, ik vind het hier leuk =D
quote:
Dat spreek ik al. Maar als je verbeteringen hebt, kom er vooral mee.quote:
Lelijke trolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat spreek ik al. Maar als je verbeteringen hebt, kom er vooral mee.
Ik buig voor niemandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt geen eigen mening en buigt voor zomaar iemand.....mmm.......apart wel![]()
Nietus en nee, geen zin inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:16 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik buig voor niemand
En ik heb wel een eigen mening, ga jij eerst maar eens inlezen
Ah. U like the spankingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nietus en nee, geen zin in![]()
Ik trek me terug uit dit sm-triootje met pijn in mijn hart.......dat wel![]()
Jammer, jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nietus en nee, geen zin in![]()
Ik trek me terug uit dit sm-triootje met pijn in mijn hart.......dat wel![]()
beter kon ik het niet verwoorden....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
Ik ben ook best wel zielig, maar ik zeg het lekker niet want ik snap geen lazer van dit topic![]()
Moet je ook eens goed gepakt worden? Dan kunnen jij en TS elkaar pakkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben ook zielig
anders ben ik het wel hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
beter kon ik het niet verwoorden....
maar ik wil ook weer geen spelbreker zijn voor zielige mensen
Hey, houd mij erbuiten!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:35 schreef PolarStars het volgende:
Ik denk niet dat dat het geval is edje![]()
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:02 schreef DrDentz het volgende:
uj ben zielug
Lesbische seks?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:52 schreef kokos het volgende:
Ik moest werken van 9 - 20, toen was me vriendin met haar vriendin vriendinnendingen aan het doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |