Alstuquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:42 schreef Maeghan het volgende:
*wacht op de quote*
Ik weet wel niet waar het over gaat, maar het klinkt wel zielig =P
Wil je ook kinderen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Maeghan het volgende:
Zeg PolarStars, wil je met me trouwen? Ik lees net dat het hoog tijd is voor me, ik ben al 21 =P
Nee, die mag hij dan baren. En hij mag het huishouden doen hoor, dan ga ik wel werken.quote:
Als ik het zo zie probeer je hier de wannabe mod uit te hangen, maar dit zal ook wel weer geen tactische post zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:43 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij vindt dat tactisch posten? Jij denkt dat je topic daardoor sneller opengaat? Jij denkt dat we nu wel gaan geloven? Jij denkt dat commanderen handig is? Jij denkt dat meteen gaan roepen en schelden bevorderlijk is voor je poging? Jup duidelijke communicatiestoornis in mijn ogen. Sowieso vraag ik me af waarom je een topic open wilt hebben waarin je geassocieerd wordt met schapenneuken en mishandeling.
Zielig en das hier ok! 14.gif
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:47 schreef Maeghan het volgende:
Zeg PolarStars, wil je met me trouwen? Ik lees net dat het hoog tijd is voor me, ik ben al 21 =P
Ja hoor die nederige schaamsmiley is prima. Buig mijn beste slaafquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:49 schreef PolarStars het volgende:
Als ik het zo zie probeer je hier de wannabe mod uit te hangen, maar dit zal ook wel weer geen tactische post zijn.![]()
Doeiquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja hoor die nederige schaamsmiley is prima. Buig mijn beste slaaf![]()
Nu ben ik maffen
Zielig heh
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:51 schreef Maeghan het volgende:
Ach nu al? Ik vond het net gezellig worden =)
Dat maakt niet uit hoor, het is ook heel erg ingewikkeld =)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
Ik ben ook best wel zielig, maar ik zeg het lekker niet want ik snap geen lazer van dit topic![]()
Nee, het is baggerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, het is ook heel erg ingewikkeld =)
Dat vermoeden had ik al, dus hield ik me al stil..........spreken.....zilver en goud enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, het is ook heel erg ingewikkeld =)
Flikker op bassiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:55 schreef Maeghan het volgende:
Joh houd je waffel, ik vind het hier leuk =D
quote:
Dat spreek ik al. Maar als je verbeteringen hebt, kom er vooral mee.quote:
Lelijke trolquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat spreek ik al. Maar als je verbeteringen hebt, kom er vooral mee.
Ik buig voor niemandquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt geen eigen mening en buigt voor zomaar iemand.....mmm.......apart wel![]()
Nietus en nee, geen zin inquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:16 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik buig voor niemand
En ik heb wel een eigen mening, ga jij eerst maar eens inlezen
Ah. U like the spankingquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nietus en nee, geen zin in![]()
Ik trek me terug uit dit sm-triootje met pijn in mijn hart.......dat wel![]()
Jammer, jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nietus en nee, geen zin in![]()
Ik trek me terug uit dit sm-triootje met pijn in mijn hart.......dat wel![]()
beter kon ik het niet verwoorden....quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
Hoi![]()
Ik ben ook best wel zielig, maar ik zeg het lekker niet want ik snap geen lazer van dit topic![]()
Moet je ook eens goed gepakt worden? Dan kunnen jij en TS elkaar pakkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben ook zielig
anders ben ik het wel hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
beter kon ik het niet verwoorden....
maar ik wil ook weer geen spelbreker zijn voor zielige mensen
Hey, houd mij erbuiten!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:35 schreef PolarStars het volgende:
Ik denk niet dat dat het geval is edje![]()
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:02 schreef DrDentz het volgende:
uj ben zielug
Lesbische seks?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:52 schreef kokos het volgende:
Ik moest werken van 9 - 20, toen was me vriendin met haar vriendin vriendinnendingen aan het doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |