abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27535286
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:47 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Oefenen, veel oefenen. De klasse C auto's rijden veel anders als de andere auto's en hier moet je veel aan wennen. Denk ook goed na over de bandenkeuze bij de klasse C races. Met een verkeurde keuze kun je een race verpesten.
Okay, thnx. Met de DS-controller lukte me het wel om te rijden (zelfs met de F1), maar nu ik over ben op de DFP is het echt een drama. Zal maar een paar uur gaan oefenen voordat ik aan races begin.
pi_27536016
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:39 schreef Slotter het volgende:
Iemand MET een DFP trouwens tips voor rijden met Group C-auto's (de LM-race bakken als de Toyota Minolta, Bentley etc)? Heb nogal wat problemen met rijden van die wagens sinds ik ben overgestapt op de DFP.
Eén tip die ik je kan geven is dat je enkel en alléén vol gas moet geven op de rechte stukken weg. Verder moet je je gas heel voorzichtig doseren. (en uitkijken dat je niet van de weg wordt gebeukt door die AI-eikels! )
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:31:29 #128
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27542251
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 08:39 schreef Slotter het volgende:
Jezus, gisteravond 4u van de Nurnburgring zitten spelen met de Nissan 350Z Concept LM, dacht dat ik na drie uur wel een hele snelle ronde had neergezet met 7:17
`

6.45 is mijn snelste tijd met die auto...
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
pi_27542902
Om nog maar eens ff terug te blikken op de GT4 challenge. Het laatste circuit was de nurnburgring, met een 350 z gt4 editie. Die had dan 360 pk en 1296 kg(correct me if i am wrong)
Ik heb in Gammo een klein stukje gezien van de winnende lap. Maar gvd dat is toch meer rally rijden als circuit rijden. Ik heb geen grassprietje aangeraakt en kwam niet onder de 7 24 ofzo. De snelste was een 7.09
pi_27548030
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 10:07 schreef P-Style het volgende:

[..]

Eén tip die ik je kan geven is dat je enkel en alléén vol gas moet geven op de rechte stukken weg. Verder moet je je gas heel voorzichtig doseren. (en uitkijken dat je niet van de weg wordt gebeukt door die AI-eikels! )
Okay, effe op letten. Vaak problemen dat die wagens op topsnelheid alle kanten op schuiven en ik een prachtige schuiver maak....En met remmen ben ik nog wel eens iets te enthousiast.
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:31 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

`

6.45 is mijn snelste tijd met die auto...
AAAARGH, ongetuned en op sportbanden?????? De sportbanden zijn voorgeschreven bij de 4uur endurance en had geen zin om een ubergetunde auto in te zetten tegen NSX'jes....

[ Bericht 6% gewijzigd door Slotter op 01-06-2005 16:21:08 ]
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:48:49 #131
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27560440
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:14 schreef Slotter het volgende:

AAAARGH, ongetuned en op sportbanden?????? De sportbanden zijn voorgeschreven bij de 4uur endurance en had geen zin om een ubergetunde auto in te zetten tegen NSX'jes....
ongetuned wel maar geen sportbanden....normal racing gewoon
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:30:03 #132
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_27563413
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

ongetuned wel maar geen sportbanden....normal racing gewoon
en het verschil is weer verklaard die racebanden maken zo waanzinnig veel uit op een baan als de Nürburgring.
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_27566759
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 00:30 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

en het verschil is weer verklaard die racebanden maken zo waanzinnig veel uit op een baan als de Nürburgring.
Idd, daar haal je zo een behoorlijk aantal seconden van je tijd af. Wel geinig om te zien dat dat soort dingen wel degelijk veel effect heeft.
pi_27571202
Heeft iemand ie laatste driving challenge al gehaald? Met die SLR op de Nurburgring? Pff elke keer weer 2 minuten wachten. Zo brak.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:32:52 #135
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27575110
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef TGT het volgende:
Heeft iemand ie laatste driving challenge al gehaald? Met die SLR op de Nurburgring? Pff elke keer weer 2 minuten wachten. Zo brak.
Kijk hier

donderdag 2 juni 2005 @ 13:37:44 #136
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_27575286
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Die option Z is echt brak vind ik, rond de 800 pk en dan nog zo k*t rijden
Dat is toch ook een drag bak?
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:44:45 #137
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27575552
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:37 schreef MaHawK het volgende:

[..]

Dat is toch ook een drag bak?
Ik dacht eerder aan een D1 auto maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
En ook voor een drag bak trekt ie nauwelijks snel op...
pi_27576086
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:32 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

Kijk hier

Damn ik kwam op t zelfde punt bij de eerste bak zegmaar. Die SL amg, Daar beukte ik tegen

Jij roeleert wel in dat spel
  donderdag 2 juni 2005 @ 15:04:40 #139
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_27578438
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef TGT het volgende:

[..]

Damn ik kwam op t zelfde punt bij de eerste bak zegmaar. Die SL amg, Daar beukte ik tegen

Jij roeleert wel in dat spel
`

thx , maar is wel te doen vind ik als je er ff wat tijd voor neemt (vooral die 2 min wachten is )
pi_27578473
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

`

thx , maar is wel te doen vind ik als je er ff wat tijd voor neemt (vooral die 2 min wachten is )
Zometeen als ik thuis ben nog maar ff proberen
  donderdag 2 juni 2005 @ 18:22:06 #141
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27584598
Ik blijf maar hangen bij de 3e driver mission van die skyline --> slipstreamen..

Volgens mij is dit level gewoon niet simpelweg te halen met alleen maar techniek.... Je bent gewoon afhankelijk van hoe de andere auto's rijden en jou in kunnen halen...

frustrerend
pi_27584796
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef Dacide het volgende:
Ik blijf maar hangen bij de 3e driver mission van die skyline --> slipstreamen..

Volgens mij is dit level gewoon niet simpelweg te halen met alleen maar techniek.... Je bent gewoon afhankelijk van hoe de andere auto's rijden en jou in kunnen halen...

frustrerend
Da's die ene waarbij een auto ver voor een kluitje van 4 wagens rijdt, toch? Lukt mij ook voor geen meter. Ergens gelezen dat je tactiek zou moeten zijn, slipstreamen bij die groep, inhalen, je weer in laten halen, slipstreamen, inhalen...de rest kun je wel bedenken. Eindig elke keer op min. 2 seconden achter auto 1......
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:13:03 #143
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_27585722
Dat trucje van je in laten halen etc etc heb ik al zelf uitgevonden in de praktijk

Maar helaas, steeds die ene, twee seconden te langzaam
pi_27594597
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:30 schreef Slotter het volgende:
Da's die ene waarbij een auto ver voor een kluitje van 4 wagens rijdt, toch? Lukt mij ook voor geen meter. Ergens gelezen dat je tactiek zou moeten zijn, slipstreamen bij die groep, inhalen, je weer in laten halen, slipstreamen, inhalen...de rest kun je wel bedenken. Eindig elke keer op min. 2 seconden achter auto 1......
Ik heb 'm ook nog niet gehaald hoor... ik heb sowieso nog niet veel van die missions gahaald (ook nog lang niet allemaal geprobeerd hoor)! Sterker nog... ik was alweer bijna vergeten dat dat óók in het spel zat! Binnenkort maar eens proberen. De S-License moet ik ook nog effe halen trouwens!
pi_27597792
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 23:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook nog niet gehaald hoor... ik heb sowieso nog niet veel van die missions gahaald (ook nog lang niet allemaal geprobeerd hoor)! Sterker nog... ik was alweer bijna vergeten dat dat óók in het spel zat! Binnenkort maar eens proberen. De S-License moet ik ook nog effe halen trouwens!
S license vond ik meevallen eigenlijk, de enige pittige test vond ik de rally-tests (zeker de ijsbaan op Chamonix met een Renault 5 Turbo). Maar ook die heb ik redelijk gemakkelijk gehaald, na een paar pogingen zat ik op Brons (goed genoeg).
De driving missions heb ik al een tijd niet meer aangeraakt, geloof dat ik de eerste 10 heb (heb volgens mij de Delorean, maar ben het overzicht van mijn garage een beetje kwijt) en hier en daar nog een stelletje.
Met de garage baal ik af en toe wel dat je die nutteloze auto's niet kunt verpatsen om een beetje ruimte te maken. Heb inmiddels 2 van die Nike-concept cars waar je niets mee kunt.

Trouwens, valt het jullie wel eens op dat de AI soms wat aparte dingen uithaalt met de auto's van de AI-tegenstanders. Zo ben ik al een paar keer begonnen aan de eerste amerikaanse race, maar zet ik daar een "gemiddelde" yank ik, dan rij ik tegen race-versies van Vipers, Camaro's en GT's. Zet ik zelf een wat steviger bak in, dan staat er standaard een Chapparal 2J auto in het veld (830kg, >700HP) die me per rondje ong. 5-7 sec het nakijken geeft.
pi_27598471
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef Dacide het volgende:

frustrerend
Misschien moet je wat meer in de buitenbocht blijven rijden. Als het maar 2 sec scheelt dan moet je de laatste auto kunnen pakken. Zorg dat je goed in de buitenbocht blijft (niet recht achter de laatste auto gaan rijden) De slipstream wijst als het ware een beetje naar buiten als je in de boct rijdt. Je zult merken dat je de wind niet meer hoort als je daar rijdt. Zo moet je die laatste kunnen pakken.

Succes
pi_27609864
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:17 schreef TGT het volgende:

[..]

Misschien moet je wat meer in de buitenbocht blijven rijden. Als het maar 2 sec scheelt dan moet je de laatste auto kunnen pakken. Zorg dat je goed in de buitenbocht blijft (niet recht achter de laatste auto gaan rijden) De slipstream wijst als het ware een beetje naar buiten als je in de boct rijdt. Je zult merken dat je de wind niet meer hoort als je daar rijdt. Zo moet je die laatste kunnen pakken.

Succes
idd dat moet je doen zorg ook ervoor dat je zolang mogelijk achter je tegenstanders blijft rijden om zo lang mogelijk in de slipstream te blijven en dan er opeens achter weg duiken op het laatste moment en dan direct er weer voor zodat je achtervolgers weer in jouwn slipstream rijden en gaan ze je voorbij en er dan direct weer achter aan zo heb ik dat gedaan en wel gehaalt en idd bij de laatst auto beetje in de buiten bocht blijven.
 user 
pi_27716017
Ik ben nu klaar met die 1000 miles event, maar die heb ik toch ècht door m'n B-spec rijder laten doen hoor. Meestal deed ik nog een practise van te voren om te kijken of m'n kar een beetje goed afgesteld was voor de baan (met als gevolg dat ik ook nog eens als eerste mocht starten). Maar het zijn gewoon tè veel rondjes. Wel een leuke manier om veel geld te verdienen trouwens!
pi_27718902
Zometeen is mijn b-spec aap klaar met de 3e en dus laatste 24 uurs race. Le mans zonder de 2 chicanes
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:31:59 #150
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_27720320
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef Alfa_Boy het volgende:
Zometeen is mijn b-spec aap klaar met de 3e en dus laatste 24 uurs race. Le mans zonder de 2 chicanes
zit Le Mans dan in het spel???
welke is het dan? die laatste?
quote:
Racecircuits
Tsukuba
Fuji Speedway
Fuji Speedway ‘80s
Fuji Speedway ‘90s
Infineon Raceway
Laguna Seca Raceway
Twin Ring Motegi wegcircuit
Twin Ring Motegi Super Speedway