Okay, thnx. Met de DS-controller lukte me het wel om te rijden (zelfs met de F1), maar nu ik over ben op de DFP is het echt een drama. Zal maar een paar uur gaan oefenen voordat ik aan races begin.quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:47 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Oefenen, veel oefenen. De klasse C auto's rijden veel anders als de andere auto's en hier moet je veel aan wennen. Denk ook goed na over de bandenkeuze bij de klasse C races. Met een verkeurde keuze kun je een race verpesten.
Eén tip die ik je kan geven is dat je enkel en alléén vol gas moet geven op de rechte stukken weg. Verder moet je je gas heel voorzichtig doseren. (en uitkijken dat je niet van de weg wordt gebeukt door die AI-eikels!quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:39 schreef Slotter het volgende:
Iemand MET een DFP trouwens tips voor rijden met Group C-auto's (de LM-race bakken als de Toyota Minolta, Bentley etc)? Heb nogal wat problemen met rijden van die wagens sinds ik ben overgestapt op de DFP.
`quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:39 schreef Slotter het volgende:
Jezus, gisteravond 4u van de Nurnburgring zitten spelen met de Nissan 350Z Concept LM, dacht dat ik na drie uur wel een hele snelle ronde had neergezet met 7:17
Okay, effe op letten. Vaak problemen dat die wagens op topsnelheid alle kanten op schuiven en ik een prachtige schuiver maak....En met remmen ben ik nog wel eens iets te enthousiast.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Eén tip die ik je kan geven is dat je enkel en alléén vol gas moet geven op de rechte stukken weg. Verder moet je je gas heel voorzichtig doseren. (en uitkijken dat je niet van de weg wordt gebeukt door die AI-eikels!)
AAAARGH, ongetuned en op sportbanden?????? De sportbanden zijn voorgeschreven bij de 4uur endurance en had geen zin om een ubergetunde auto in te zetten tegen NSX'jes....quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:31 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
`
6.45 is mijn snelste tijd met die auto...![]()
![]()
ongetuned wel maar geen sportbanden....normal racing gewoonquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:14 schreef Slotter het volgende:
AAAARGH, ongetuned en op sportbanden?????? De sportbanden zijn voorgeschreven bij de 4uur endurance en had geen zin om een ubergetunde auto in te zetten tegen NSX'jes....
en het verschil is weer verklaardquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:48 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ongetuned wel maar geen sportbanden....normal racing gewoon![]()
Idd, daar haal je zo een behoorlijk aantal seconden van je tijd af. Wel geinig om te zien dat dat soort dingen wel degelijk veel effect heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en het verschil is weer verklaarddie racebanden maken zo waanzinnig veel uit op een baan als de Nürburgring.
Kijk hierquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:27 schreef TGT het volgende:
Heeft iemand ie laatste driving challenge al gehaald? Met die SLR op de Nurburgring? Pff elke keer weer 2 minuten wachten. Zo brak.
Dat is toch ook een drag bak?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:38 schreef Xtr3mE het volgende:
Die option Z is echt brak vind ik, rond de 800 pk en dan nog zo k*t rijden
Ik dacht eerder aan een D1 auto maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:
Damn ik kwam op t zelfde punt bij de eerste bak zegmaar. Die SL amg, Daar beukte ik tegenquote:
`quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef TGT het volgende:
[..]
Damn ik kwam op t zelfde punt bij de eerste bak zegmaar. Die SL amg, Daar beukte ik tegen![]()
Jij roeleert wel in dat spel![]()
Zometeen als ik thuis ben nog maar ff proberenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
`
thx, maar is wel te doen vind ik als je er ff wat tijd voor neemt (vooral die 2 min wachten is
)
Da's die ene waarbij een auto ver voor een kluitje van 4 wagens rijdt, toch? Lukt mij ook voor geen meter. Ergens gelezen dat je tactiek zou moeten zijn, slipstreamen bij die groep, inhalen, je weer in laten halen, slipstreamen, inhalen...de rest kun je wel bedenken. Eindig elke keer op min. 2 seconden achter auto 1......quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef Dacide het volgende:
Ik blijf maar hangen bij de 3e driver mission van die skyline --> slipstreamen..
Volgens mij is dit level gewoon niet simpelweg te halen met alleen maar techniek.... Je bent gewoon afhankelijk van hoe de andere auto's rijden en jou in kunnen halen...
frustrerend
Ik heb 'm ook nog niet gehaald hoor... ik heb sowieso nog niet veel van die missions gahaald (ook nog lang niet allemaal geprobeerd hoor)!quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:30 schreef Slotter het volgende:
Da's die ene waarbij een auto ver voor een kluitje van 4 wagens rijdt, toch? Lukt mij ook voor geen meter. Ergens gelezen dat je tactiek zou moeten zijn, slipstreamen bij die groep, inhalen, je weer in laten halen, slipstreamen, inhalen...de rest kun je wel bedenken. Eindig elke keer op min. 2 seconden achter auto 1......
S license vond ik meevallen eigenlijk, de enige pittige test vond ik de rally-tests (zeker de ijsbaan op Chamonix met een Renault 5 Turbo). Maar ook die heb ik redelijk gemakkelijk gehaald, na een paar pogingen zat ik op Brons (goed genoeg).quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog niet gehaald hoor... ik heb sowieso nog niet veel van die missions gahaald (ook nog lang niet allemaal geprobeerd hoor)!Sterker nog... ik was alweer bijna vergeten dat dat óók in het spel zat!
Binnenkort maar eens proberen. De S-License moet ik ook nog effe halen trouwens!
Misschien moet je wat meer in de buitenbocht blijven rijden. Als het maar 2 sec scheelt dan moet je de laatste auto kunnen pakken. Zorg dat je goed in de buitenbocht blijft (niet recht achter de laatste auto gaan rijden) De slipstream wijst als het ware een beetje naar buiten als je in de boct rijdt. Je zult merken dat je de wind niet meer hoort als je daar rijdt. Zo moet je die laatste kunnen pakken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:22 schreef Dacide het volgende:
Ik blijf maar hangen bij de 3e driver mission van die skyline --> slipstreamen..
Volgens mij is dit level gewoon niet simpelweg te halen met alleen maar techniek.... Je bent gewoon afhankelijk van hoe de andere auto's rijden en jou in kunnen halen...
frustrerend
idd dat moet je doen zorg ook ervoor dat je zolang mogelijk achter je tegenstanders blijft rijden om zo lang mogelijk in de slipstream te blijven en dan er opeens achter weg duiken op het laatste moment en dan direct er weer voor zodat je achtervolgers weer in jouwn slipstream rijden en gaan ze je voorbij en er dan direct weer achter aan zo heb ik dat gedaan en wel gehaalt en idd bij de laatst auto beetje in de buiten bocht blijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:17 schreef TGT het volgende:
[..]
Misschien moet je wat meer in de buitenbocht blijven rijden. Als het maar 2 sec scheelt dan moet je de laatste auto kunnen pakken. Zorg dat je goed in de buitenbocht blijft (niet recht achter de laatste auto gaan rijden) De slipstream wijst als het ware een beetje naar buiten als je in de boct rijdt. Je zult merken dat je de wind niet meer hoort als je daar rijdt. Zo moet je die laatste kunnen pakken.
Succes![]()
zit Le Mans dan in het spel???quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:55 schreef Alfa_Boy het volgende:
Zometeen is mijn b-spec aap klaar met de 3e en dus laatste 24 uurs race. Le mans zonder de 2 chicanes
quote:Racecircuits
Tsukuba
Fuji Speedway
Fuji Speedway ‘80s
Fuji Speedway ‘90s
Infineon Raceway
Laguna Seca Raceway
Twin Ring Motegi wegcircuit
Twin Ring Motegi Super Speedway
Twin Ring Motegi West – korte circuit
Twin Ring Motegi East – korte circuit
Suzuka Circuit