Maurice Steenbergen iddquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
toch niet die kerel van Rotterdam Termination Source - Poing ??
quote:Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
*euro, keeenker een euro?*
Ik zeg hier heb je twintig cent, zegt-ie nee hoef je niet
Dus ik zeg, ja ja is goed ik ken jou ik ken jou
Je komt uit Noord
- uhh ja ik kom uit Noord hoe weet je dat hoe weet je dat
Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor dr bezorgt
- Uhh m'n moeder m'n moeder? Ik heb haar al 25 niet gezien
Dus ik zeg fuck jou man ik verkoop dr crack stomme slet
Kanker kanker kanker junkies op het centraal
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking pizzahut
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Watskeburt?! van de Jeugd van Tegenwoordig
Mag ik daar later nog eens op terug komen? Ik heb zelf 2 cd's van de beste man, maar die heb ik nu niet bij de hand en ik weet ff niet uit m'n hoofd welke dat zijn. Maar volgens mij is alles wel oke...denk dat je je nergens een buil aan zal vallen. Je moet alleen wel een beetje van dit soort muziek houden, misschien eerst even luisteren voordat je koopt. En volgens mij weet de kapitein ook wel 't een en ander van Amon? Toch kapitein?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:53 schreef peaceman het volgende:
offtopic: @ sack: laatst ging het over Amon Tobin, werd mij zeer aanbevolen, welke cd raad je aan?
ok thanx... SB en Cap, zet m op het 'nog te luisteren' lijstje...wat al veel te lang is...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik heb twee albums van Amon Tobin nog ergens liggen: Permutation en Chaos Theory (de soundtrack van het spel Splinter Cell). Ik luister het eerlijk gezegd amper, maar dat ligt meer aan de grote stapel die nog grijsgedraaid moet worden. Het is absoluut iets wat je niet zomaar 1-2-3 blind moet kopen, maar mocht je een liefhebber zijn van het intelligentere electronica-werk dan zou ik het zeker een keer beluisteren![]()
Komt als een bus. Vroeger een band, tegenwoordig is Trafassi een solo-project van deze man genaamd: Edgar 'Bugru' Burgos (maar dan meestal onder de naam Trafassi-man).quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:05 schreef DaisyDuke het volgende:
Een Trafassi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |