abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2003 @ 06:12:24 #151
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_10264008
Het is weer een en al nostalgie hier op Fok!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_10723093
Onlangs wat afleveringen van Nils Holgersson op divx gezet als iemand interesse heeft, mail me maar op konstant@kipnet.nl
  woensdag 28 mei 2003 @ 10:24:01 #153
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10727843
Jeetje er komen weer een hoop herinneringen bovendrijven
Idd, die serie met die vliegende dubbeldekker.
quote:
Op dinsdag 18 april 2000 17:52 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Behalve die vliegende dubbeldekker met een professor, kwam op zondag: de tekst van het liedje was boemboem tsjakketsjakke boemboem tsjakketsjakke boemboem tsjakketsjakke boemboemn en dat gaat de hele tijd zo door. Maar dat was geen tekenfilm,
Weet alleen niet meer hoe dat heet

En keek er niemand naar bikermice from mars? (weet niet zeker of het jaren 80 is, kan begin 90 zijn)
Geweldig! die ratten op hun motorfietsen

*denkt terug aan goeie oude tijd*

btw, die nieuwe tekenfilms vind ik ook niks, nee
Kijk op zondag nog wel eens naar de Freggles Komen op de belg geloof ik, rond 9 uur

Carpe Diem, Memento Mori
pi_10729269
transformers,G I Joe, He-Man en Bravestarr en MASK rocken! kijk er nu nog naar (al ben ik 23 )
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_14611573
Is de enige echte Bananaman al genoemd. De superheld die na het eten van een banaan bananaman werd. Grote klasse
pi_14611642
quote:
Op maandag 18 februari 2002 14:14 schreef DrMarten het volgende:
Waarom heeft nog niemand Bananaman (of zoiets) genoemd??!
Dus toch

Superteddy kan ik me ook nog heel vaag herinneren.

pi_14611818

Galaxy Rangers!

Met die dude die z'n arm kon laten veranderen in een robot-arm (zeer stoer ).

pi_14611949

nostalgie

pi_14612088
quote:
Op dinsdag 11 april 2000 21:48 schreef bogus het volgende:
Precies, reclames ja. Want je hoorde er zonder GI JOE action figure niet bij. <P>Nee, ik kan ze missen als kiespijn die series. Maar ik zou wel heel erg graag nog eens Captain Power And The Soldiers Of The Future willen zien. Was mijn God tot mijn negende, tiende.<P>bogus.
CP rules...

Captain Power and the soldiers of the future

I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_14612238

Bananaman

Superted

maandag 22 december 2003 @ 23:11:02 #161
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_15624945
oh boy oh boy oh boy.......

Net even gekeken, Mutley is nog steeds niet van ze astma af.
Dat liedje zit wel in me hoofd nu......Catch the Pigeon, Catch the Pigeon.....

Blijft een mooie serie

Wat zijn we aan het doen ???
pi_32880404
Kan iemand me helpen. Ik zoek een serie/tekenfilm van jaren geleden. In de tijd dat nintendo echt booming was. Je had zelf een programma met 2 mannen in een mario en lugie pak. Maar je had ook zo'n tekenfilm waarin een jongen en een hond het beeldscherm ingezogen werden terwijl ze zaten te spelen. Het begon altijd met dat die moeder zei kevin go clean up your room en toen werd hij erin gezogen. Hij had dat pistool als wapen en een gamepad riem waardoor hij dan hoog kon springen.

Weet iemand hoe dat tekenfilmpje heette??
  woensdag 7 december 2005 @ 11:13:04 #163
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_32885892
2 jaar oude linkjes die om een paswoord zaten te zeuren zijn verwijderd .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_32890848
Captain N Game master, met Megaman, een pratende aubergine/komkommer en een basketballer op skateboard
  maandag 1 mei 2006 @ 13:48:10 #165
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_37452994
ik wilde in de eerste instantie een nieuw topic beginnen, maar laat ik het gewoon zetten in een van mijn oudere topics...

Dungeons and Dragons

Er zijn al een aantal andere topics gewijd aan deze serie over een stel kinderen dat na een ritje met de achtbaan op een kermis in een vreemde wereld beland. Ze worden geholpen door een irritante dwerg die hen wapens geeft en genoeg raadsels om je uit wanhoop op te knopen. Iedere aflevering weer zoeken ze naar de weg terug, helaas worden de puistige helden gedwarsboomd door de slechte Venger.

Die serie, die een tijdje terug weer op Jetix te zien was, hebben ze op DVD uitgebracht, en om het allemaal nog iets mooier te maken dan het al is, hebben ze er een aantal bonusjes bij gedaan, waaronder het script van de allerlaatste aflevering.

Deze aflevering is nooit gemaakt, omdat de serie vroegtijdig van de buis gehaald werd omdat een groep bezorgde moeders klachten in hadden gediend.

Maar na twintig lange jaren is de serie eindelijk verkrijgbaar op DVD.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dungeons_%26_Dragons_%28TV_series%29

Hetzelfde geld voor de oeroude serie Ulysses 31...

Deze serie is ook op dvd te koop, deze dvds bevat helaas geen uitgebreid bonus-materiaal, en de kwaliteit van de afleveringen is niet van het opgepoetste, opnieuw ingekleurde, bijgewerkte soort. Het blijft daarentegen best goed om naar te kijken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ulysses_31

Ulysses 31 is een van de eerste Frans-Japanse series, en is de voorloper van The Mysterious Cities of Gold, de invloed die deze oude serie heeft gehad op de ontwikkeling van de animatie in de jaren 80 is nooit goed onderzocht, maar dat het een rol heeft gespeeld is niet te ontkennen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:21:26 #166
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_37483666
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef Stansfield het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik zoek een serie/tekenfilm van jaren geleden. In de tijd dat nintendo echt booming was. Je had zelf een programma met 2 mannen in een mario en lugie pak. Maar je had ook zo'n tekenfilm waarin een jongen en een hond het beeldscherm ingezogen werden terwijl ze zaten te spelen. Het begon altijd met dat die moeder zei kevin go clean up your room en toen werd hij erin gezogen. Hij had dat pistool als wapen en een gamepad riem waardoor hij dan hoog kon springen.

Weet iemand hoe dat tekenfilmpje heette??
jezus echt flashback, in die serie ging ie samenwerken met de princes, zo'n uideltuit en een schoor mannetje die pijlen afschoot en megaman.
de tegenstander was een brein met ogen in een groot aqaurium, echt een vage serie.

weet echt niet meer hoe die serie heette.

je had trouwens ook zo'n nintende tekenfilm met alle populaire characters van toen, een pratende tomaat, een soort he-man een basketballer en een grote auto. zat in een programma over nintendo en een jongen presenteerde dat, ging ie skatend naar de bank met een bak popcorn die tekenfilm kijken
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:34:23 #167
147495 Carl-Noten
Wegens copyright met C ;)
pi_37484027
Heel veel tekenfilm in dit topic zijn volgens mij uit de jaren 90, of dat ze hier pas in de jaren 90 werden uitgezonden. ik heb maar 7 jaar in de jaren 80 meegemaakt en ik ken bijna alle series.

in willekeurige volgorde

Je had ook zoveel verschillende 'soorten' tekenfilms. op kindernet de wat bravere tekenfilms als boes, teddy ruxsprin (?), bassie en adriaan

op rtl4 en andere zender de wat geweldadigere tekenfilms

transformers, bravestar, dinoriders, Turtles, He-man, Thundercats GI Joe, mask, en natuurlijk alle marvel tekenfilms zoals spiderman in verschillende vormen, x-men, spiderwomen enz.

ik keek ook veel series terwijl ze niet zoveel aan waren zoals ring raiders, inpector gadget en foofur
"Voel je je lekker, ga lekker bewegen" ;)
pi_37486926
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:21 schreef Carl-Noten het volgende:

[..]

jezus echt flashback, in die serie ging ie samenwerken met de princes, zo'n uideltuit en een schoor mannetje die pijlen afschoot en megaman.
de tegenstander was een brein met ogen in een groot aqaurium, echt een vage serie.

weet echt niet meer hoe die serie heette.

je had trouwens ook zo'n nintende tekenfilm met alle populaire characters van toen, een pratende tomaat, een soort he-man een basketballer en een grote auto. zat in een programma over nintendo en een jongen presenteerde dat, ging ie skatend naar de bank met een bak popcorn die tekenfilm kijken
Dat was zo vet, damn hoe heette dat nou ook alweer.

edit: Captain Nintendo.

dinsdag 2 mei 2006 @ 17:14:01 #169
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37489472
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:26 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dat was zo vet, damn hoe heette dat nou ook alweer.

edit: Captain Nintendo.

[afbeelding]
Had ik al gepost
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:20:05 #170
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37489602
Ik keek op de Franse TV vaak naar

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_39656275
topic
pi_39709305
Ik zal even mijn lijstjes bekend maken:

80's
Dokter Snuggles
Juffrouw Theelepel
De Smurfen
MASK
Seabert
Dinoriders
Inspector Gadget
Familie Robinson
Snorkels
Niels Hoogezon
David De Kabouter
Duck Tales
Calimero
Ovide
Sinbad de Zeeman
Er was eens de Mens
Het Molletje ('der Maulwurf', keek ik altijd op de Duitser)
Dommel
Boes
The Racoons
Ghostbusters
Foofer
Heathcliff

90's (?)
Eek the Cat
Animaniacs
Ren & Stimpy
Southpark
The Simpsons
Southpark
Goofclub
COPS
Fairly odd parents
Sponge Bob
The Terrible Thunderlizzards (When does the hurting stop)
Louie Anderson
Hulk
Spiderman
Spiderwoman
Batman (geen tekenfilm maar heel, héél erg fout)

Dat was het zo'n beetje 26 jaar en nog steeds verstokt tekenfilm kijker

[ Bericht 12% gewijzigd door Nyx96 op 11-07-2006 00:28:29 ]
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39709994
Batman

Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39713721
Jah Saint Seiya die was vet had er toendertijd in Hong Kong een paar afleveringen van gezien. Wat ik ook leuk vond was:
Samurai Pizza Cats
Star Com
Macron One
The Spiral Zone
Robotech
Transformers
Pole Position
Ring Raiders
Dini Riders
Mask
Thunder cats
Gatchaman(japanse naam engelse ff vergeten)
Eigenlijk alles met coole machines en wapens

Daarnaast uit de jaren 90
Swat Cats
Exosquad
Battletech
Captain Planet and the Planeteers
en nog vele andere
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:38:06 #175
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_39714675
Ik vond vorige week nog een hele zak met MASK speelgoed

o.a. deze
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:44:02 #176
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_39714795
Kan een modje ff de 4 post hierboven verwijderen? Mijn pc zit te $^#@(*#
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:45:02 #177
65922 Aleste
Ore ga kowai no ka?
pi_39721378
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 16:06 schreef Koningin het volgende:
Dragonball Z is natuurlijk wel gewoon een jaren 80 tekenfilm

Mijn picks:

- Macross
- Transformers
- Mask
- Jayce & the wheeled warriors
Blackadder: "I have a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!"
pi_39797195
Beste bezoekers,

Films zonder geweld zijn niet ouderwets!

Ik ben net als enkelen een grote fan van de tekenfilmserie Tovenaar van Oz.

Mijn drijfveer
Door deze jarenlange fascinerende hobby heb ik een enorme unieke verzameling kunnen
aanleggen. Ik beleef hier veel plezier aan. En besef volledig dat ik dit plezier met vele zou
kunnen delen, maar nog meer als ik in het bezit zou zijn van de Nederlandse versie. Om
dit te realiseren ben ik nu in onderhandeling met de rechthebbende om alsnog na jaren
deze unieke verzameling compleet te maken.
Mijn uiteindelijke doel is om op deze manier de complete serie op DVD uit te brengen,
en de mogelijkheid om deze serie te laten heruitzenden.

Als mede eigenaar van het reclamebureau "Sinjaal" (voorheen Krass.nl) is het voor mij
een te onverkwikkelijke zaak om de serie illegaal uit te brengen. Piraterij is al überhaupt
uit den boze. Om uiteindelijk dit met iedereen te delen is de enige manier, de legale
manier.

Onderzoek
Ik heb een test uitgevoerd met de eerste 5 afleveringen bij kinderen van 4 tot 12 wat
redelijk representatief is. Hieruit bleek dat zij behoorlijk onder de indruk waren van de
verhaallijn van de Tovenaar van Oz. Concluderend kan ik stellen dat deze doelgroep erg
openstaat voor de verteltrant en de humor in de afleveringen. Verder is getest dat ook de
ouders erg gecharmeerd zijn van de inhoudelijkheid van deze serie.

Geef nu jullie reactie en schrijf in op de petitie, waardoor jullie je stem laten horen voor films met
een meerwaarde voor kinderen en opvoeders.

Jullie hulp is hierbij nodig.
Door middel van een petitie op deze site is het voor mij mogelijk aan de rechthebbende
te laten zien, hoeveel animo er is voor een complete heruitgave. Ik hoop dat jullie
gemotiveerd zijn om deze petitie te ondertekenen dan wel door te sturen aan vrienden en
bekenden waarvan jullie weten dat zij ook deze mening met jullie delen.

Teken hier de petitie: http://www.landvanoz.com/petitie/index.php?option=com_mospetition&Itemid=26

Bedankt voor jullie medewerking!

Sef Thissen
pi_39804482
Je had echt super leuke tekenfilms/programma's voor kids, ook speegoed was enorm leuk. Naar mijn zeggen veel leuker dan nu. Ik keek zelf heel vaak naar de Gummi beertjes, de troetelbeertjes, ghostbusters, super mario bros tekenfilms,de turtles, camp candy ofzo, de grote meneer kaktus show, niels holgerson en nog veeel meer leuke tekenfilms. En de hier boven genoemde Tovernaar van Oz geeft ook een flashback, die heb ik ook nog gezien!
pi_63830546
people.

weeet iemand misschien hoe dat tekenfilmpje heetten over harige beestjes met een hartje als neus. ze hadden hoorntjes en een soort van leeuwenstaart en ze woonden volgens mij op een planneet in de vorm van een ster.

ik zou echt niet meer weten hoe dat nou heette..
grz japsoll
pi_63831569
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef japsoll het volgende:
people.

weeet iemand misschien hoe dat tekenfilmpje heetten over harige beestjes met een hartje als neus. ze hadden hoorntjes en een soort van leeuwenstaart en ze woonden volgens mij op een planneet in de vorm van een ster.

grz japsoll
Starstreet??
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_63833961
niemand heeft beertje colacol genoemd jammer
ren je rot
stuif eens in
barbapapa
wicky de viking
q en q
de zeversprong
candy candy al genoemd zo leuk was die
maja de bij
de muis op duisland
dr shugels
de freggelgrot
poppekraam
familie knots
meschien ook van de jaren 70 erbij maar hier keek ik een beetje naar
  maandag 16 februari 2009 @ 13:14:01 #183
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_66116559
Freggels
pi_66121984
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef japsoll het volgende:
people.

grz japsoll
care-bears? http://www.agkidzone.com/carebears.action
pi_66123496
Die serie met die dubbeldekkerbus:

And then there were syntax-errors
pi_66136297
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef Nyx96 het volgende:
Batman
[ afbeelding ]

bedoel je intro van de jaren 60 serie? veel mensen dachten dat dat een tekenfilm was om een of andere reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')