quote:Weet alleen niet meer hoe dat heet
Op dinsdag 18 april 2000 17:52 schreef Re-man (not a borg) het volgende:
Behalve die vliegende dubbeldekker met een professor, kwam op zondag: de tekst van het liedje was boemboem tsjakketsjakke boemboem tsjakketsjakke boemboem tsjakketsjakke boemboemn en dat gaat de hele tijd zo door. Maar dat was geen tekenfilm,
En keek er niemand naar bikermice from mars? (weet niet zeker of het jaren 80 is, kan begin 90 zijn)
Geweldig! die ratten op hun motorfietsen ![]()
*denkt terug aan goeie oude tijd*
btw, die nieuwe tekenfilms vind ik ook niks, nee
Kijk op zondag nog wel eens naar de Freggles
Komen op de belg geloof ik, rond 9 uur
quote:Dus toch
Op maandag 18 februari 2002 14:14 schreef DrMarten het volgende:
Waarom heeft nog niemand Bananaman (of zoiets) genoemd??!
Superteddy kan ik me ook nog heel vaag herinneren.
quote:CP rules...
Op dinsdag 11 april 2000 21:48 schreef bogus het volgende:
Precies, reclames ja. Want je hoorde er zonder GI JOE action figure niet bij. <P>Nee, ik kan ze missen als kiespijn die series. Maar ik zou wel heel erg graag nog eens Captain Power And The Soldiers Of The Future willen zien. Was mijn God tot mijn negende, tiende.<P>bogus.
Net even gekeken, Mutley is nog steeds niet van ze astma af.
Dat liedje zit wel in me hoofd nu......Catch the Pigeon, Catch the Pigeon.....
Blijft een mooie serie
jezus echt flashback, in die serie ging ie samenwerken met de princes, zo'n uideltuit en een schoor mannetje die pijlen afschoot en megaman.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef Stansfield het volgende:
Kan iemand me helpen. Ik zoek een serie/tekenfilm van jaren geleden. In de tijd dat nintendo echt booming was. Je had zelf een programma met 2 mannen in een mario en lugie pak. Maar je had ook zo'n tekenfilm waarin een jongen en een hond het beeldscherm ingezogen werden terwijl ze zaten te spelen. Het begon altijd met dat die moeder zei kevin go clean up your room en toen werd hij erin gezogen. Hij had dat pistool als wapen en een gamepad riem waardoor hij dan hoog kon springen.
Weet iemand hoe dat tekenfilmpje heette??
Dat was zo vet, damn hoe heette dat nou ook alweer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:21 schreef Carl-Noten het volgende:
[..]
jezus echt flashback, in die serie ging ie samenwerken met de princes, zo'n uideltuit en een schoor mannetje die pijlen afschoot en megaman.
de tegenstander was een brein met ogen in een groot aqaurium, echt een vage serie.
weet echt niet meer hoe die serie heette.
je had trouwens ook zo'n nintende tekenfilm met alle populaire characters van toen, een pratende tomaat, een soort he-man een basketballer en een grote auto. zat in een programma over nintendo en een jongen presenteerde dat, ging ie skatend naar de bank met een bak popcorn die tekenfilm kijken
Had ik al gepostquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:26 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Dat was zo vet, damn hoe heette dat nou ook alweer.
edit: Captain Nintendo.
[afbeelding]
Dragonball Z is natuurlijk wel gewoon een jaren 80 tekenfilmquote:Op donderdag 13 maart 2003 16:06 schreef Koningin het volgende:
Starstreet??quote:Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef japsoll het volgende:
people.
weeet iemand misschien hoe dat tekenfilmpje heetten over harige beestjes met een hartje als neus. ze hadden hoorntjes en een soort van leeuwenstaart en ze woonden volgens mij op een planneet in de vorm van een ster.
ik zou echt niet meer weten hoe dat nou heette..
grz japsoll
care-bears? http://www.agkidzone.com/carebears.actionquote:Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef japsoll het volgende:
people.
weeet iemand misschien hoe dat tekenfilmpje heetten over harige beestjes met een hartje als neus. ze hadden hoorntjes en een soort van leeuwenstaart en ze woonden volgens mij op een planneet in de vorm van een ster.
ik zou echt niet meer weten hoe dat nou heette..
grz japsoll
bedoel je intro van de jaren 60 serie?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |