abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:44:02 #176
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_39714795
Kan een modje ff de 4 post hierboven verwijderen? Mijn pc zit te $^#@(*#
* I intend to live forever, so far so good! *
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:45:02 #177
65922 Aleste
Ore ga kowai no ka?
pi_39721378
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 16:06 schreef Koningin het volgende:
Dragonball Z is natuurlijk wel gewoon een jaren 80 tekenfilm

Mijn picks:

- Macross
- Transformers
- Mask
- Jayce & the wheeled warriors
Blackadder: "I have a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!"
pi_39797195
Beste bezoekers,

Films zonder geweld zijn niet ouderwets!

Ik ben net als enkelen een grote fan van de tekenfilmserie Tovenaar van Oz.

Mijn drijfveer
Door deze jarenlange fascinerende hobby heb ik een enorme unieke verzameling kunnen
aanleggen. Ik beleef hier veel plezier aan. En besef volledig dat ik dit plezier met vele zou
kunnen delen, maar nog meer als ik in het bezit zou zijn van de Nederlandse versie. Om
dit te realiseren ben ik nu in onderhandeling met de rechthebbende om alsnog na jaren
deze unieke verzameling compleet te maken.
Mijn uiteindelijke doel is om op deze manier de complete serie op DVD uit te brengen,
en de mogelijkheid om deze serie te laten heruitzenden.

Als mede eigenaar van het reclamebureau "Sinjaal" (voorheen Krass.nl) is het voor mij
een te onverkwikkelijke zaak om de serie illegaal uit te brengen. Piraterij is al überhaupt
uit den boze. Om uiteindelijk dit met iedereen te delen is de enige manier, de legale
manier.

Onderzoek
Ik heb een test uitgevoerd met de eerste 5 afleveringen bij kinderen van 4 tot 12 wat
redelijk representatief is. Hieruit bleek dat zij behoorlijk onder de indruk waren van de
verhaallijn van de Tovenaar van Oz. Concluderend kan ik stellen dat deze doelgroep erg
openstaat voor de verteltrant en de humor in de afleveringen. Verder is getest dat ook de
ouders erg gecharmeerd zijn van de inhoudelijkheid van deze serie.

Geef nu jullie reactie en schrijf in op de petitie, waardoor jullie je stem laten horen voor films met
een meerwaarde voor kinderen en opvoeders.

Jullie hulp is hierbij nodig.
Door middel van een petitie op deze site is het voor mij mogelijk aan de rechthebbende
te laten zien, hoeveel animo er is voor een complete heruitgave. Ik hoop dat jullie
gemotiveerd zijn om deze petitie te ondertekenen dan wel door te sturen aan vrienden en
bekenden waarvan jullie weten dat zij ook deze mening met jullie delen.

Teken hier de petitie: http://www.landvanoz.com/petitie/index.php?option=com_mospetition&Itemid=26

Bedankt voor jullie medewerking!

Sef Thissen
pi_39804482
Je had echt super leuke tekenfilms/programma's voor kids, ook speegoed was enorm leuk. Naar mijn zeggen veel leuker dan nu. Ik keek zelf heel vaak naar de Gummi beertjes, de troetelbeertjes, ghostbusters, super mario bros tekenfilms,de turtles, camp candy ofzo, de grote meneer kaktus show, niels holgerson en nog veeel meer leuke tekenfilms. En de hier boven genoemde Tovernaar van Oz geeft ook een flashback, die heb ik ook nog gezien!
pi_63830546
people.

weeet iemand misschien hoe dat tekenfilmpje heetten over harige beestjes met een hartje als neus. ze hadden hoorntjes en een soort van leeuwenstaart en ze woonden volgens mij op een planneet in de vorm van een ster.

ik zou echt niet meer weten hoe dat nou heette..
grz japsoll
pi_63831569
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef japsoll het volgende:
people.

weeet iemand misschien hoe dat tekenfilmpje heetten over harige beestjes met een hartje als neus. ze hadden hoorntjes en een soort van leeuwenstaart en ze woonden volgens mij op een planneet in de vorm van een ster.

grz japsoll
Starstreet??
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_63833961
niemand heeft beertje colacol genoemd jammer
ren je rot
stuif eens in
barbapapa
wicky de viking
q en q
de zeversprong
candy candy al genoemd zo leuk was die
maja de bij
de muis op duisland
dr shugels
de freggelgrot
poppekraam
familie knots
meschien ook van de jaren 70 erbij maar hier keek ik een beetje naar
  maandag 16 februari 2009 @ 13:14:01 #183
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_66116559
Freggels
pi_66121984
quote:
Op zondag 7 december 2008 19:22 schreef japsoll het volgende:
people.

grz japsoll
care-bears? http://www.agkidzone.com/carebears.action
pi_66123496
Die serie met die dubbeldekkerbus:

And then there were syntax-errors
pi_66136297
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 00:31 schreef Nyx96 het volgende:
Batman
[ afbeelding ]

bedoel je intro van de jaren 60 serie? veel mensen dachten dat dat een tekenfilm was om een of andere reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')