Subtiel clackson, subtiel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Pfff.... geld zat
alleen jij zit in die breezerbek te roeren
Dat is alweer een oudje hoor. Maar het was inderdaad een makkelijke om snel vrouwen binnen te roeien.quote:
Ik ben er ook wel weer eens aan toequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef Joppy het volgende:
shit, ik wou net chips en bier pakken om een flamewar gade te slaan, is het alweer over
JA! ook dat geloven we wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Chicane - Saltwater
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto remix)
Energy 52 - Cafe del Mar
etc
Maarre.... uiteraard wordt dit een ontspoord bashtopic aan het worden, maar er zit wel wat in het idee van TS.
Ik heb ook het idee dat trance niet echt meer bij mijn status () als academicus past.
Maar het is gewoon toffe muziek
Classical Trancelationsquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef m-kay het volgende:
Ha, ik ken veel (aanstormende) academici die van trance houden. En terecht, veel klassieke invloeden! En dat is dan weer intellectueel verantwoord!.
Die m-kay is zo gek nog nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dit topic gaat niet ontsporen hoor.
Mod, verander titel maar in:
Centraal Trance Slowchat Topic
met dank aan m-kay voor de suggestie.
Tegenwoordig toch op fresh FM?quote:
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch op fresh FM?
(ach boeie ook, ik heb net een hele zooi oude afleveringen gedownload, die zijn ook tof)
Same here.... gelukkig hebben we de streams nogquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef _Supreme het volgende:
ja, maar ik kan geen FreshFM ontvangen, omdat ik in een hol woon.
Border Community avatarquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef swopfile het volgende:
[..]
Dat is alweer een oudje hoor. Maar het was inderdaad een makkelijke om snel vrouwen binnen te roeien.![]()
Voordat het te offtopic gaat. Mijn favo's van het moment!
Medway - The Bassline Track (Luke Chable Mix)
The Proluctors - Star Track
Quadran - Dont You Know (Antidote mix)
Pulser - Point of Impact
Yezzir!quote:
Argumentatie ontbreekt. Scheer je weg, IQ-loze!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:21 schreef glinzdorf het volgende:
Trance is een beetje de fransbauer muziek in het dance spectrum.
En voor kinderen moet er ook muziek zijn,ben ik met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |