Wat denk je zelfquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:26 schreef swopfile het volgende:
Trance meisjes zijn een schaars goed. Trouw met me Avani!![]()
Ah, da's niet verkeerd. Maar die draaien meer "clubby"/housey.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:28 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Evenals Erick E, Jurgen, en nog wat volk![]()
Goftedomme! Progressive beukplaat ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
Eyewall - Bad Deal (Remy vs. Ronald Klinkenberg Remix)
Kneiters!
Ja, dit is verantwoord stampen voor de intellectuelenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef m-kay het volgende:
[..]
Goftedomme! Progressive beukplaat ofzo.
Tom, welk hokje is dit??
Nee, vond het zelf ook nog wel leuk eigenlijk. M'n voorkeur ging uit naar Jurgen. Het was tussen 2000 en 2001. Moet toegeven, heb het natuurlijk niet alleen gedaan. Was 1/3 van de directe organisatie en niet bepaald het muzikale type. Ik was de man van de centjesquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ah, da's niet verkeerd. Maar die draaien meer "clubby"/housey.
Oei, dat is wel in de tijd dat trance helemaal opkwam. Dus je weet iig wel waar je het over hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, vond het zelf ook nog wel leuk eigenlijk. M'n voorkeur ging uit naar Jurgen. Het was tussen 2000 en 2001. Moet toegeven, heb het natuurlijk niet alleen gedaan. Was 1/3 van de directe organisatie en niet bepaald het muzikale type. Ik was de man van de centjes
Wil je weten wat hij echt denktquote:
Waarschijnlijk denkt Swopje nu aan naakte aapjes met roze maillots in een bimbobox. Denk ik, hoor...quote:
clubterreur!quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:30 schreef m-kay het volgende:
[..]
Goftedomme! Progressive beukplaat ofzo.
Tom, welk hokje is dit??
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Avani het volgende:
Laat ik nog eens wat posten![]()
William Orbit - Barbers Adagio for strings
Mark Norman - Phantom Manor
Gouryella - Ligaya
BT - Mercury & Solace
Met dat soort leuzen scoor je geen meisjes hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja
en post nu je tieten maar... dit geloven we wel
Welke leuzen zijn wel erg hip op 't moment?quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:38 schreef Avani het volgende:
[..]
Met dat soort leuzen scoor je geen meisjes hoor
Dat was dan ook niet de intensie...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:38 schreef Avani het volgende:
[..]
Z'n vorige vriendinnen trapten er anders finaal in.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:38 schreef Avani het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja
en post nu je tieten maar... dit geloven we wel
*heeft Ligaya op plaat*quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Avani het volgende:
Laat ik nog eens wat posten![]()
William Orbit - Barbers Adagio for strings
Mark Norman - Phantom Manor
Gouryella - Ligaya
BT - Mercury & Solace
Hoiquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:39 schreef swopfile het volgende:
[..]
Welke leuzen zijn wel erg hip op 't moment?
Dat zou ik ook wel willen weten. Als ik maar niet wéér de hele avond breezers voor zo'n mokkeltje moet kopen, alvorens er wat gebeurd. Vind m'n portomonnee niet leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:39 schreef swopfile het volgende:
[..]
Welke leuzen zijn wel erg hip op 't moment?
Pfff.... geld zatquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten. Als ik maar niet wéér de hele avond breezers voor zo'n mokkeltje moet kopen, alvorens er wat gebeurd. Vind m'n portomonnee niet leuk.
Subtiel clackson, subtiel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Pfff.... geld zat
alleen jij zit in die breezerbek te roeren
Dat is alweer een oudje hoor. Maar het was inderdaad een makkelijke om snel vrouwen binnen te roeien.quote:
Ik ben er ook wel weer eens aan toequote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef Joppy het volgende:
shit, ik wou net chips en bier pakken om een flamewar gade te slaan, is het alweer over
JA! ook dat geloven we wel...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Chicane - Saltwater
Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiësto remix)
Energy 52 - Cafe del Mar
etc
Maarre.... uiteraard wordt dit een ontspoord bashtopic aan het worden, maar er zit wel wat in het idee van TS.
Ik heb ook het idee dat trance niet echt meer bij mijn status () als academicus past.
Maar het is gewoon toffe muziek
Classical Trancelationsquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:49 schreef m-kay het volgende:
Ha, ik ken veel (aanstormende) academici die van trance houden. En terecht, veel klassieke invloeden! En dat is dan weer intellectueel verantwoord!.
Die m-kay is zo gek nog nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dit topic gaat niet ontsporen hoor.
Mod, verander titel maar in:
Centraal Trance Slowchat Topic
met dank aan m-kay voor de suggestie.
Tegenwoordig toch op fresh FM?quote:
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch op fresh FM?
(ach boeie ook, ik heb net een hele zooi oude afleveringen gedownload, die zijn ook tof)
Same here.... gelukkig hebben we de streams nogquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:09 schreef _Supreme het volgende:
ja, maar ik kan geen FreshFM ontvangen, omdat ik in een hol woon.
Border Community avatarquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef swopfile het volgende:
[..]
Dat is alweer een oudje hoor. Maar het was inderdaad een makkelijke om snel vrouwen binnen te roeien.![]()
Voordat het te offtopic gaat. Mijn favo's van het moment!
Medway - The Bassline Track (Luke Chable Mix)
The Proluctors - Star Track
Quadran - Dont You Know (Antidote mix)
Pulser - Point of Impact
Yezzir!quote:
Argumentatie ontbreekt. Scheer je weg, IQ-loze!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:21 schreef glinzdorf het volgende:
Trance is een beetje de fransbauer muziek in het dance spectrum.
En voor kinderen moet er ook muziek zijn,ben ik met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |