vanmiddag was ik ff depri, maar dat was gewoon omdat ik erop gerekend had hem al te hebben. Ik moet gewoon op centen letten helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:54 schreef Bastard het volgende:
Ik ken zooo die last van de mensen die m nog niet hebben doordat ze hebben besteld..... echt dat bestellen heb ik helemaal afgezworen, die last als je hem niet hebt als iedereen al speelt is zo onbeschrijfelijk erg.
Khad het Woensdag en Donderdag,.. reken je zo op een spel..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vanmiddag was ik ff depri, maar dat was gewoon omdat ik erop gerekend had hem al te hebben. Ik moet gewoon op centen letten helaas
offtopic: je sig: gefeliciteerd!of staat dat er al heel lang en kom ik hier als spuit elf aanzetten?
Same here, in addition heb ik m'n NSX naar de A1 klasse gehaald, nog steeds met bakken overstuur, maar heb er nu wat extra plastic opgegooid, flinke spoiler voor aardig wat downforce, en nog trekt hij iedereen bij de start weg tot aan de horizonquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:56 schreef Bastard het volgende:
Mn Golf maximaal getuned om in de B-klasse te blijven.. Dat gillen van die versnellingsbak ook
Ach ik rij toch liever zelf, tenzij je weer van die endurence racen krijgt.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:25 schreef Heintje het volgende:
Nog een tipje om wat lastige races te winnen.
Train je draivatar met redelijk makkelijk te besturen auto's (ik heb alleen nog maar die lessen gebruikt om die te trainen)
Vervolgens fok je een auto zover op dat er niet meer mee te racen valt. (nou ja heel lastig) Je ligt dan vaak wel iets van 2 komplete classe voor op de concurentie en dan kun je je drivatar de race laten winnen.
Je verdient er wel bijna niks mee maar je haalt toch de races en daarmee win je ook de auto's.
Tja, ik denk dat ik m'n engine upgrade eruit gooi en dan nieuwe banden koop, dan hou ik hem wel in de A1 klasse, maar dus met meer handling, ik heb niets aan de acceleratie en top speed, aangezien ik toch vrijwel nooit plankgas kan gevenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:12 schreef truSteh het volgende:
Gewoon goed racenZet anders ABS aan, kan je tenminste nog beetje fatsoenlijk remmen. Ben wel met je eens dat die muscle cars nou niet echt fatsoenlijk rijbaar zijn
Ik heb er ook wel aardig wat moeite in moeten stoppen om te winnen.
Nee hoor, maar er wilde iemand bij van de club toen de room vol was.. niemand wilde weg, zo deed ik een wilde gok.. last one in, first one out.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:38 schreef twi het volgende:
Rody1984, stuur trouwens voortaan maar weer een invite als je gekicked wordt. Ik had niet door dat je werd gekicked, omdat je offline stond dus dacht dat je was gestopt, maarzoals ik daarna van je hoorde begint dat kinderachtige gedoe van Rainbow Six 3 weer van voren af aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |